• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuono

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jetro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GenII kohdalla 20tkm huolto maksoi 660€ sis. ketju-rataspaketti ja 40tkm huolto 740€ sis. etupään huolto.

Aikalailla sama homma toistui myös 60tkm ja edelleen 80tkm huolloissa valtuutetussa merkkiliikkeessä (kpjm)..
 
Tuli Fiudeen eka vika. Kytkimen työsylkkä alkoi vuotaa, taitaa olla tyypillistä.
Otin auki ja putsasin, tiiviste hyvä, sylinteri hyvä, likaa niin paljon että huuli irvistää.
Yksittäistapauksen perusteella yleistäisin ja sanoisin että kannattaa putsailla välillä, eikä heti ostaa uutta kun vuotaa. Oli vielä niin helppo ilmata, että en jaksanut kävellä kolmeakymmentä metriä hakemaan alipaineilmainta.
Ja Inkku, ei ole vastuksia vilkuissa, edessä on vielä hehkulangat niin saa rele tarpeeksi kuormaa.
 
Hyvä tietää :)

Sinällänsä väliä ole ittelle mitkä ne vilkut on, jotenki tuntus vaan olemaan nykyään aika ledivoimaista tuo puljujen tarjonta. Varsinkin jos vähänkin "sirompia" halajaa laittaa.
 
Kumpi suosittelisitte, Gabro lastu tai PCIII?
2-1 +Mivv slippari + Pipexross vapaavirtaussuodatin.
 
Kumpi suosittelisitte, Gabro lastu tai PCIII?
2-1 +Mivv slippari + Pipexross vapaavirtaussuodatin.

Gabron lastu. Commanderilla, et voi vaikuttaa sytytykseen.

Tuolla commanderin hinnalla ostat modatun väliputken nickiltä redratbike AF1-foorumilta, sen Gabron lastun, ja vähän bensaa. Tässä tapauksessa se olisi F255 lastu. Ilman tuota modattua väliputkea tais olla V2/V5 tai jotain....
 
Gabron lastu. Commanderilla, et voi vaikuttaa sytytykseen.

Tuolla commanderin hinnalla ostat modatun väliputken nickiltä redratbike AF1-foorumilta, sen Gabron lastun, ja vähän bensaa. Tässä tapauksessa se olisi F255 lastu. Ilman tuota modattua väliputkea tais olla V2/V5 tai jotain....

Gabro lastun hinta ja toimitusaika?
V2/V5 mikä on etu käyttää kaksi korttia ?
 
Gabro lastun hinta ja toimitusaika?
V2/V5 mikä on etu käyttää kaksi korttia ?

Kaipa se toimitusaika on jotain viiden-seitsemän arkipäivän luokkaa, jahka saat sen kiinni.

Hinta on jotain huntin nurkilla, muistaakseni.

V2/V5: siinä oli muistaakseni kaksi erilaista sytkäkarttaa. Varmaan oli AFR:ssäkin eroja eri kierrosalueilla.

F255: siinä on kaksi eri bensakarttaa. (tämä ollut mulla käytössä vuodesta 2013 väliputken modin kanssa).

Nää kartat saa PIN16 piuhan taakse. Toinen on piuha kytkettynä ja toinen auki. Jos et tee katkaisinta, niin vissiin V2 kartta on päällä V2/V5 lastulla, ja agressiivisemman saa katkaisemalla piuhan/ laittamalla katkaisijan. Gabro vastailee kyllä.

Toi väliputken modaaminen kannattaa, ja myös sen tukkoisen ilman sisääntuloboksin vaihtaminen siihen kumiseen avarampaan.

Kyseiset osat saattavat olla itsellä pian myynnissä.
 
Tuliko suurikin tuho?

Katteita & pikkusälää ja vähemmän pientä sälää, etuhäkki, takahäkki ja sitten...

outofhat.gif


...runko poikki takahäkin edestä.
 
Niin siis, onko tässä nyt sellainen juttu että pyrit näyttäytymään julkisesti Aprilia-fanina, mutta oikeasti sinulla on suunnitelmana pikkuhiljaa poistaa kaikki Apinat liikenteestä? :)
Miten ihmeessä se runko korkkasi? Oliko siellä valmista säröä vai menikö kertapaukulla?
 
Niin siis, onko tässä nyt sellainen juttu että pyrit näyttäytymään julkisesti Aprilia-fanina, mutta oikeasti sinulla on suunnitelmana pikkuhiljaa poistaa kaikki Apinat liikenteestä? :)
Miten ihmeessä se runko korkkasi? Oliko siellä valmista säröä vai menikö kertapaukulla?

*Reps*

Käry kävi. Pidä hyvää huolta omastas. Saatan tulla pian kaupoille.

Se oli se takahäkin kiinnityskorvake kun murtui. Valualumiinia. Varmaan kertapaukulla meni.
 
Back
Ylös