• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuonoon (-03) slipari ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuonoska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tuonoska

New member
2003 vm tuonossa ollu Micronin slipari, sitä on jo parsittu kasaan ja nyt meinaa lopullisesti levitä. Ei taida kestää tärinää & painetta tjsp.. anyway, mitä sliparia suosittelette, ääntä pitää lähtä
smile_org.gif
Tuosta Micronista lähtee mukavasti eli jotain samantyylistä haen. Kellään Acraa Tuonossa ?

Ko. vuosimallissa siis yksi pönttö..

Kiitosta !

Perhhana, molemmat näyttää siltä että ääntä piisaa
biggrin.gif
rupean metsästämään jos jostain löytyis..

Kiitosta !

Kyllä se Arrow nto for road use mallikin ihan kiitettävää mölyä pitää ihan sliparina jos möly on tärkee...

Onpi tuossa shotgunissakin 'not for road use'... Tai siis oli kunnes vaihdoin pannat ihan itse tehtyihin.
smile_org.gif

Laitoin tuosta 80mm Tigcraft putkesta s-postia tuonne saitille eli onko katulaillinen ja e-merkitty, mutta ei ole vielä tullut vastausta.

Moro!

Mä laitoin omaan Tuonoon keväällä tollasen ja myönnettäköön, että hinta/laatu on kyllä kohdillaan!

Äänet on killerilläkin kohdillaan ja sain pöntön katsarilla ongelmitta otteeseen.

...ja keventää mukavasti suht raskasta perän ilmettä  
thumbs-up.gif

tuolla kuva omasta
tounge.gif

Joo mä laitoin ja kyselyä Tigcraftista, kysyin hintaa ja toimittavatko suomeen.

Mivv putkea oon katellu pariin otteeseen, kiinnostavan näkönen nimittäin !
smile_org.gif
Saako siitä muuten helposti tuon noise killerin pois ? (edit. vai lähteekö sitte jo ihan kipee meteli
omg.gif
)

Joo mä laitoin ja kyselyä Tigcraftista, kysyin hintaa ja toimittavatko suomeen.

Mivv putkea oon katellu pariin otteeseen, kiinnostavan näkönen nimittäin !
smile_org.gif
Saako siitä muuten helposti tuon noise killerin pois ? (edit. vai lähteekö sitte jo ihan kipee meteli
omg.gif
)
Killeri on ihan perus popparilla kiinni... Oma lähti hiukan porakonetta surraamalla.

Kyllä siinä ihan riittävästi on ääntä ilman killeriä
wink.gif

Laitoin ittellekkin sen killerin jonku ajan jälkeen takasin kiinni ihan naapurisopusyistä
smile_org.gif
mutta kyllä ton silti kuulee kun on tulossa! (hiukan ihmetelen miten toi on saanu E-hyväksynnän, mutta hyvä näin!)

sanoi:
Laitoin ittellekkin sen killerin jonku ajan jälkeen takasin kiinni ihan naapurisopusyistä mutta kyllä ton silti kuulee kun on tulossa! (hiukan ihmetelen miten toi on saanu E-hyväksynnän, mutta hyvä näin!)

Ihan hyvä valinta varmasti
smile_org.gif
.. Tuo Mivv näyttäis olevan aikas edullinen myös ! Hyvän näkönen tossa sun Tuonossa !

Mihis meinasit Tuonon vaihtaa? Komee on toi bagsteri sopii hyvin väreihin ;)

Ai juu mulla on Remus millessä ja kivahan sekin on ;) ei ole killeri kiinni...

Akra on ja hyvin vörkkii. Mivistä ja Devilistä myös kokemuksia. Mivissä erittäin hyvä saundi (se perinteinen malli). Akrakaan ei kyl huono ole, varsinkaan sille suunnitellulla lastulla..

Mihis meinasit Tuonon vaihtaa? Komee on toi bagsteri sopii hyvin väreihin ;)

Ai juu mulla on Remus millessä ja kivahan sekin on ;)  ei ole killeri kiinni...
No ihan varmaa vaihdokkia ei ole mielessä, mutta factory tuono (vanhakoppanen) on kyllä lähellä sydäntä  
biggrin.gif

jos ei Aprilia niin sit vaihdan varmaan Ducatileiriin...

mut ekaksi tarttis toi oma saada maailmalle  
cool.gif

edit: joo ostin hienon bagsterin ku oli vapaana kuleksimassa vailla oikeanväristä apriliaa
wink.gif

Juuh ymmärrän. Nopee käyntiset V2set on se juttu. Maamoottorit (HD) on sit sellanen vaihtoehto, että kun ei enää jalka nouse ;)

Prätkäpaja oli tänään Räyskälässä
normal_dyno.jpg

Tuo on kaiketi takapyörältä. PCIII en viittinyt hommata, mutta guru Hollannista laitto epromin.

Maxhp 129,33 ja Max Nm 114,93 Max rpm 9524.

Mä kun en näistä mitään ymmärrä niin kommentti olis kohdallaan...

sanoi:

Muistelisin että mun -03 tuonossa oli 135hv jossain 9000rpm kieppeillä, mut en kyllä kirveelläkään muista oliko koneelta vai miten.. paperit on kyllä "jossain"
smile_org.gif
. Laitteessa siis commanderi ja slipari, ei muuta..

täytynee kaivaa noi paprut niin saa tarkempaa tietoa..

Juuh ymmärrän. Nopee käyntiset V2set on se juttu. Maamoottorit (HD) on sit sellanen vaihtoehto, että kun ei enää jalka nouse ;)

Prätkäpaja oli tänään Räyskälässä
normal_dyno.jpg

Tuo on kaiketi takapyörältä. PCIII en viittinyt hommata, mutta guru Hollannista laitto epromin.

Numeroita en lähde kommentoimaan ku veihtelee penkeittäin mutta tyypillisen oloinen dippi vääntökäyrässä 4 donan jälkeen. Omastakin moinen löytyy ihan perstuntuman perusteella mutta modattu väliputki saattanee auttaa vaivaan, kunhan sen nyt saisi vaan kiinni kera pc:n & säädön..

Ei ole Tigcraftista mitään kuulunut, vaikka US puolella kehuivatkin käyttökelpoiseksi myös katukäytössä.

Pitää pärjätä vissiin niillä "for racing only" tupla akroilla mitkä on paikallaan.

Back