Tupla äksän madallus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toninen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Toninen

New member
Tupla äksän madallus?

Hei! Justiinsa kaks tuntia takaperin ostin hetken mielijohteesta cbr xx -97. Mutta täytyy sanoa että pätkän alle 170 sukat jalassa ja sulka päässä on töppö jaloin hankala pyörää siirrellä. Elikkäs mites tuon pyörän madallus sitten käytännössä onnistuu? Koska olen moisella kapistuksella ennemminkin ajanut ja jalat ovat ottaneet maahan hyvinkin.

taakse vaihdat niin sanotut koiran luut saa varmaa stormilta valmiit tai tekee itse suhkot helppo jos on rälläkkä ja porakone ,etupään kolmio tiputtaa saman verran kuin takapään tippu niin pysy keometria kohdillaan ,etupään saa laskettua niin että löystää ylä ja ala kolmion ruuveja sen verran että iskarit liikkuu ylös päin sitte kun haluttu madallus saatu niin kolmi ruuvit kiinni ja mittaa viellä varoiks et etu ja taka pää laski saman verran .jos haluaa hiukan herkemmän kääntymisen niin keulaa tiputtaa muutaman millin enemmän ,toivottavasti saat selvää mitä tarkoitin

Re: Tupla äksän madallus?

Lopeta siirtely ja keskity ajamiseen.
Aluksi tuommoinen iso tuntuu vaan hankalalta.

Moi,

minä pudotin etutolppia n 20mm ja takaa niitä kolmiolevymäisiä koiranluita pyöräytin jompaan kumpaan suuntaa yhden pykälän. Madaltui n tuuman. Ja suht tasan etu/taka.

Radalla ajo onnistuu yhä, mutta skrabaa jalkatappien tuntosarvet jopa minulla, ei ole mulla ongelma. Keuliihan se siltikin kaasusta, vaikka sitä nimenomaan halusin poies. Itse olen 176cm ja jalat yltää ihan normikorkeudellakin sopivasti maahan.

Näin madaltaminen maksaa vain vaivan. :thumbup:

Back