• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuplaäksä kuskit xx

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FJ20
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari senttiä kun sais kliponeja ylemmäs, vois auttaa, tulee meinaan nojattua aika raskaasti kuitenkin noihin tankoihin kun ajoasento on sen verran etukeno.
Lucasiltahan löytyy noita settejä, joilla ajoasentoa voi korjailla. Viime syksynä ajoin XX:ää, jossa oli tuommoinen korotussetti ja ajoasento vastasi etunojan osalta aika lähelle CBR1000:sta eli oli melko pysty. EMC maahantuo noita Lucaseja ja jälleenmyyjänsä toimittavat ympäri maata.
Joo, näyttää löytyvän hintaan 200 ekee....taidan tyytyä parussäätöihin
crazy.gif

Molemmilla ajaneet, miten on, kuinka paljon pystympi ajoasento VFR:ssä on kuin Bläkkärissä? Ainakin kylmiltään tyypättynä ero ei ole kovin suuri.
Eilen parisataa kilometriä VFR:llä ajaneena vois sanoa että ajoasento on jonkinverran pystympi, stonga on hieman ylempänä ja tankki on hieman lyhempi jolloin pääsee vähän pystympään. Ei kuitenkaan ihan mahdottomia eroja ole...
Mitä itse oon ajanut parilla VFR:llä on VFR:ssä selvästi pystympi ranteillekäymättömämpi ajoasento.
Kiitos tiedoista. Käsitykseni vahvistui, notta mikäli jossain vaiheessa pitäisi vaihtaa uudenpaan, niin ehkä se VFR-merkillä varustettu nuhapumppu riittäisi minulle jatkossakin ihan hyvin. Bläkkäri kun on niin kyykky. ;)

Tänä kesänä kilometrejä pyörähtännä noin viis tuhatta aika lyhyttä kyl on lenkit ollunna 200-300km mut varsinki kaasu käden ranne on puutunu välillä aika tunnottomaksi. ja pituus 183cm

sormet puutuu kaasukädestä muuten matkalla ei mitään rajoituksia pituudessa! puuduttava maantie sen aiheuttaa! ainakun vähän ohittelee sormet saavat verta ja matka jatkuu mukavasti.... pituutta 180cm

Tossa XX:n ajoasennossa olen huomannut, että ratti (kahvat)on aika lailla käännetty "sisäänpäin" (kyynärpäät tankin kyljessä ajoa varten). Jotenkin jos pitää kämmeniä kahvojen suuntasesti, kädet on luonnottomassa asennossa (riippuu myös hartioiden leveydestä). Elikkä minä ainakin pyrin vaistomaisesti levittämään otetta ja se ottaa hartioihin ja käsiin. Topparit estää kahvojen kääntämisen ulospäin, löytyykö sarjaa, jolla vois korottaa kahvoja ja samalla kääntää niitä ulospäin?

Alkuun puutui kämmenet ja sormet, nyt kun ajoa enemmän takanapäin ei ole enää kädet puutunu  
cool.gif

Näemmä tottumis kysymys  
cool.gif

Back