Turbo K5:een

Teemu Tanila

New member
Klik

biggrin.gif
 
Häijyn näkönen laite! tsiisus, nyt joudun prkl tunnustamaan, että toi K5 on kyllä hieno
cool.gif


Kone näyttää kyllä numeroiden perusteella olevan todella hieno.. 250heppaa @ 8psi
cool.gif
 
Muistaakseni Tylyttäjä joskus muinoin mietiskeli mahtaako K5:n sisuskalut (titaanivenat lähinnä) kestää 50hp:n NOS-shotin mutta kaipa tuo sitten ainakin hetkisen kestää.

lookaround_orig.gif
 
Tolla ei kyllä hirviis Motoparkissa vetää takasuoraa "torvi auki" taitaa olla sen verran häijjy peli...
thumbs-up.gif
 
Muistaakseni Tylyttäjä joskus muinoin mietiskeli mahtaako K5:n sisuskalut (titaanivenat lähinnä) kestää 50hp:n NOS-shotin mutta kaipa tuo sitten ainakin hetkisen kestää.

lookaround_orig.gif
Kyllä ne venatkin pikkasen mietityttää, kun jotain huhua niistä on ollut, ettei kestäis mitään älyttömiä.. Varmistusta asialle en ole kyllä saanut, eli miten/missä olosuhteissa ja miksi ne "hajoaa"..

Lähinnä mietitytti, että miten K5:n männät ja veivit kestää tuon 50hp shotin, kun siinä on kuitenkin enemmän puristuksia kuin K3:ssa ja taitaa olla taas pikkasen kevyemmät liikkuvat.

Katotaan nyt, jos ensin lähtis sillä 30hp shotilla, sen nyt luulis kestävän hienosti. Myöhemmin sitten 50hp shotti, kunhan tulis ensin kokemuksia maailmalta (en halua olla eka kuka toteaa ettei kestänyt  
tounge.gif
).

Entisen K3:n swinginjatkot käy suoraan myös K5:een, eli niitäkään ei onneks tarvii hankkia uusia... Ja kun pyörä on vielä just saman värinen kuin tuo, niin aika samalta se tulee näyttämään ensi kesänä stripillä  
smile_org.gif


Ei ole muuten mikään älytön toi turbosarjan hinta... Ja Velocity tekee hyviä settejä... Ehkä jossain vaiheessa
biggrin.gif
 
Halpahan toi satsi on/hp ,jos sisältää kaikki tarpeellisen.
Kyl kelta/musta sit sopii silmään
033102beer_1_prv.gif
 
Hienoja noi on. Ainoo mihin mun silmä ei totu, on toi svingin jatkaminen...
crazy.gif
crazy.gif
crazy.gif
Tuommonen maltilinen turbottaminen olis kyllä mukava kokeilla itekkin.
lookaround_orig.gif
 
Ei ole muuten mikään älytön toi turbosarjan hinta... Ja Velocity tekee hyviä settejä... Ehkä jossain vaiheessa  
biggrin.gif
eikös velocityn sarjoilla ollut moottorinpoksauttamistaipumuksia? ainakin kilosissa, missä sarjoista puuttuu välijäähdytin.

mutta velocityn bussiin tekemän sarjan onkin olleet hyviä, tehokkaita ja vielä kestäviäkin.
Joo, lähinnä oon lueskellut niiden Bussi-sarjoista!
 
Kuinkahan kehnoksi menee rata-ajo tommosella takahaarukalla? Onko siis mitään järkeä tommosessa sarjassa myös satunnaiseen rata-ajoon vai meneekö vaan hyvät ominaisuudet pilalle?
 
huh huh, 8 psi eli 0,55 ahdoilla 250hp ilman sen isompia muutoksia, tuntus että on vähän mainosboonusta mukana. Tai sitten ympäristön ilmanpaine on ollu 1,5 bar
biggrin.gif
 
Uskaltaako sitä ajaa normaalilla takaswingillä radalla?
033102beer_1_prv.gif
 
huh huh, 8 psi eli 0,55 ahdoilla 250hp ilman sen isompia muutoksia, tuntus että on vähän mainosboonusta mukana. Tai sitten ympäristön ilmanpaine on ollu 1,5 bar
biggrin.gif
ihan uteliaisuudesta kysyn, että mihin tuo arvauksesi/väittämäsi perustuu?

paljonkin kokemusta ahdettujen kilosuzukien osalta?
Kuten kirjoitin, "tuntus" aika isolta teholta noilla ahtopaineilla ilman välijäähdytystä ja muuten vakiolla koneella, sen enempää tietämättä ahdetuista kilokiksuista. Tuossahan teho nousee melkeen samassa suhteessa kun imupaine.

Mutta ainahan voin olla väärässäkin...
wink.gif
 
Back
Ylös