sanoi:
Yleensä penkit ilmottaa arvot suoraan takapyörältä, kuten tuo Vision Cyclen penkki. Kyse oli siis väännöstä takapyörällä. On se R1:n moottori vaan hieno kapistus
Pirteä R1:n tylyllä on, pitää myöntää..
Tässä olisi toinen referenssi. Tulokset on varmaankin täkänakilta.. Kaverin mopeti antoi 127hp takapyörältä joka oli (
Fuchsin penkin softan mielestä) 140 hepaa kampuralta
Olisi mielenkiintoista nähdä se Tylynkin dynokäppyrä.
Ne mun saamat lukemat on ihan normaaleja arvoja rykköselle, vaikka täytyy myöntää että sen mun entinen rykkönen oli aika hyvä yksilö. Pirteähän se on kuten sanoit, mutta niin ne on sit kaikki
Sä olet jotenkin onnistunu löytämään ylivoimasesti huonoimman käppyrän R1:n tehoista mitä mä olen nähnyt
Tossa olis yks aika hyvä käyrä, Akrapovicin sivuilla on hemmetin tarkkoja ja realistisia käyriä:
http://www.akrapovic.si/main/catalog/yamaha/r1_2002/slipon/chart.html
Lukemat on takapyörältä.
Sit 9/03 Bikestä löytyy kans käyrät kilokyykyistä. Niiden käppyröiden mukaan sekä Suzukissa että Yammussa on yli 90Nm alueella 4000-11000rpm vakiona. Syy siihen, että Bikessä on jopa vielä isommalla aluella tuo yli 90Nm verrattuna siihen Vision Cyclen mittaukseen on se, että Bikessä ilmoitetaan tehot kytkimellä.
Enää ei ole rykköstä, nyt on Gixxeri. Siinä on muuten takapyörällä koko ajan yli 96Nm alueella 3600rpm-11200rpm, Akran bolt-on, K&N ja säätö ovat ainoat viritykset. Voin skannailla jos joku haluaa, mutta kovasti samanlaiselta se näyttää kuin tämä:
http://www.akrapovic.si/main....rt.html
Ainoastaan tuo 2500rpm-3200rpm vääntökuoppa on saatu paljon lievemmäksi, ei mene enää alaspäin, tosin vaakana menee hetken.. Muutenkin käyrä on alhaalta hiukan parempi.