Seikkailu_R
...ei tarvitse katua.
Siellä taitaa olla vesieste reitillä vielä tuolloin, jos huonosti käy...
Eli ilmoituksen mukaan silta poikki/pois 12.6 - 15.6, arvioitu?
Eli ilmoituksen mukaan silta poikki/pois 12.6 - 15.6, arvioitu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...30.6 olisi tarjolla Helvetillinen Hiekkatie Härdelli.
Jos mitään vedenpaisumusta yms. mullistavaa ei edellisellä viikolla ole niin 30.6 olisi tarjolla Helvetillinen Hiekkatie Härdelli.

Mukavaa hiekkatiesurautusta teille! Toivottavasti vedenpaisumusta ei tule Norjaankaan, muuten mulla, Arvo Penttillä, SQ89:llä ja fayout:lla voi tulla mielenkiintoinen herätys 30.6 täältä:
![]()
Juu onneks on muutama mäki lähellä et pääsee karkuun vedenpaisumusta.
Niin ja sen verran pelottavan kuulonen reissu toi hiekkasurautus et onneks oon kaukana poissa.![]()
Näen sieluni silmillä miten Joke vetää kymppiärrällä tosta mäkeä ylös samalla kun uudestisyntynyt Nooa kerää lokinmunia, mustikoita ja muita eläimiä soutuveneeseen!

Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km)
Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä:
![]()
Mut onneks tääl on halpaa; rullakebu + olut ~30€
![]()
No saitteko ajella kuivia teitä?Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km)
Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä.
No saitteko ajella kuivia teitä?

Nyt tuleekin vähän taukoa meikäläisen weturointiin. Tämän viikon illat kuluu reissuvalmisteluissa ja sunnuntaina ajellaan pyörät laivaan; ensi viikko kierrellään Norjan vuonoja![]()
Eiköhän me muutama kuvakin saada sieltä postailtua, halusitte tai etteJa videotakin kuvaillaan, niin saadaan katseltavaa talven baarimiitteihin
Heitän siis weturointipallon hetkeksi Markolle + muille halukkaille! Nähdään heinäkuun alkupuolella!

Oisko toi BikePoker mitään? Kuulostaa hauskalta tapahtumalta. (sillä kyselen, että A) joku suunnistustaitoinen B) navin omistava lähtis messiin, Marko, Joke?)
Mä ainakin aattelin osallistua jos kelit ovat ok. Suunnistustaidoista en osaa sanoa, mutta on mulla tietokoneavusteista eksymistä varten navi stongassa.