• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitit 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siellä taitaa olla vesieste reitillä vielä tuolloin, jos huonosti käy...
Eli ilmoituksen mukaan silta poikki/pois 12.6 - 15.6, arvioitu?

Tee tuolle oma threadi niin ei kukaan missaa. Ite olen tuollon jo Ruotsin puolella, varmaan just krapulaisena ajamassa Tukholmasta ulos :)

...30.6 olisi tarjolla Helvetillinen Hiekkatie Härdelli.

Mukavaa hiekkatiesurautusta teille! Toivottavasti vedenpaisumusta ei tule Norjaankaan, muuten mulla, Arvo Penttillä, SQ89:llä ja fayout:lla voi tulla mielenkiintoinen herätys 30.6 täältä: :D
lysebotn.jpg

Mukavaa hiekkatiesurautusta teille! Toivottavasti vedenpaisumusta ei tule Norjaankaan, muuten mulla, Arvo Penttillä, SQ89:llä ja fayout:lla voi tulla mielenkiintoinen herätys 30.6 täältä: :D
lysebotn.jpg

Juu onneks on muutama mäki lähellä et pääsee karkuun vedenpaisumusta.
Niin ja sen verran pelottavan kuulonen reissu toi hiekkasurautus et onneks oon kaukana poissa. :D

Juu onneks on muutama mäki lähellä et pääsee karkuun vedenpaisumusta.
Niin ja sen verran pelottavan kuulonen reissu toi hiekkasurautus et onneks oon kaukana poissa. :D

Näen sieluni silmillä miten Joke vetää kymppiärrällä tosta mäkeä ylös samalla kun uudestisyntynyt Nooa kerää lokinmunia, mustikoita ja muita eläimiä soutuveneeseen!

Näen sieluni silmillä miten Joke vetää kymppiärrällä tosta mäkeä ylös samalla kun uudestisyntynyt Nooa kerää lokinmunia, mustikoita ja muita eläimiä soutuveneeseen!

Onneksi ei oo enää sitä vihreää Trumppaa. Niitä oli tuotu pohjoismaihin vaan 35 kpl, olisi Nooa vielä vaatinut sen mukaansa! :D

Nyt tuleekin vähän taukoa meikäläisen weturointiin. Tämän viikon illat kuluu reissuvalmisteluissa ja sunnuntaina ajellaan pyörät laivaan; ensi viikko kierrellään Norjan vuonoja :cruising:

Eiköhän me muutama kuvakin saada sieltä postailtua, halusitte tai ette :D Ja videotakin kuvaillaan, niin saadaan katseltavaa talven baarimiitteihin :;):

Heitän siis weturointipallon hetkeksi Markolle + muille halukkaille! Nähdään heinäkuun alkupuolella!

Nauttikaa reissusta siellä niitä kurveja riittää, videoita näkyykin talvimiiteissä :)

Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km) :cruising:

Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä:
SAM_1111p.jpg

Mut onneks tääl on halpaa; rullakebu + olut ~30€ :D
SAM_1116p.jpg

Kyllä se Joke löytää myös Norjasta hyviä mutkateitä :)
Tänään vesisateessa tuli todettua että saappaat kaipaa pikkaisen päivitystä:
20120625102230.jpg

Turkumiitti goes Norway! Tää päivä ajeltiin Tukholmasta Norjan Tynsetiin (~670km) :cruising:

Vuoriakin päästiin jo katselemaan etäältä.
No saitteko ajella kuivia teitä?
Aikas maukkaan näköistä edessäpäin, ei muuten yllättänyt tuo kalleus laisinkaan.

Tänään vesisateessa tuli todettua että saappaat kaipaa pikkaisen päivitystä:

heh, mulla on samanlaiset märänkelin ajosaappaat, hiukan ne herättää hilpeyttä kun toppaa johonkin tankille tai syömään, mutta pirun hyvin sopivat... :thumbup:

Kääntäkää vaan veistä haavassa... :itkupilli:

No sain jo pyörän nippuun, mut uus potta meni tilauskamaks, niin tuskin saan teitä enää kirittyä jos torstaina lähden.

Näyttää kyllä todella hienolta nuo tulevat vuoret, kyllä kelpais itekin ajella mukana. Taidan tästä mennä fiilistelemään juutupeen, ajaa lähes saman asian.

Oisko toi BikePoker mitään? Kuulostaa hauskalta tapahtumalta. (sillä kyselen, että A) joku suunnistustaitoinen B) navin omistava lähtis messiin, Marko, Joke?)

Nyt tuleekin vähän taukoa meikäläisen weturointiin. Tämän viikon illat kuluu reissuvalmisteluissa ja sunnuntaina ajellaan pyörät laivaan; ensi viikko kierrellään Norjan vuonoja :cruising:

Eiköhän me muutama kuvakin saada sieltä postailtua, halusitte tai ette :D Ja videotakin kuvaillaan, niin saadaan katseltavaa talven baarimiitteihin :;):

Heitän siis weturointipallon hetkeksi Markolle + muille halukkaille! Nähdään heinäkuun alkupuolella!

Mukavaa matkaa pojat teille kaikille ja tytöt jos mukana menossa kanssa :)
Pitäkää pää kylmänä ja kroppa ja pyörät kuumana :orgmp:

Oisko toi BikePoker mitään? Kuulostaa hauskalta tapahtumalta. (sillä kyselen, että A) joku suunnistustaitoinen B) navin omistava lähtis messiin, Marko, Joke?)

Mä ainakin aattelin osallistua jos kelit ovat ok. Suunnistustaidoista en osaa sanoa, mutta on mulla tietokoneavusteista eksymistä varten navi stongassa.

Back