Suzu-ukko
MopeDraattori ®
Ja mielellään vielä Inkoon nurkille, legendaarista Fakervikintietä mutkailemaan, mahtoiko olla jo liikaa pyyntiä![]()
Tohon vielä trolls...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mielellään vielä Inkoon nurkille, legendaarista Fakervikintietä mutkailemaan, mahtoiko olla jo liikaa pyyntiä![]()
Käytiin eilen ajamassa, ikävä kyllä oli satanut eli tie oli märkä.Tohon vielä trolls...
Hieno hommaKiirettä pitää vko-loppuna, mut mä kehittelen sunnuntaille jonkun kolmen-neljän tunnin lenkinLisää infoa huomenna
![]()

Tervehdys kaikille.
Täällä olis aiheeseen hurahtanut myöhäisherännäinen. Tuttavapiiristä ei löydy motoristeja, ja itsellä intoa kuin pikkupojalla. Mikäli seuraan huolitaan noviisi niin olen kiinnostunut liittymään mahdollisuuksien mukaan.
Olis mukava ajella viikonloppuna mutta joutuu olemaan hommissa.Jos kahdenpäivän tourinki kusee niin sitten mä ainakin menen ja saapi tulla mukaan.
Mikä ettei jos vettä ei kaatamalla tule![]()
Ei huomenissa aamupäivästä ole mitään ajelua?
Näyttäis olevan vielä kuivaa ennusteiden varjossa päivällä.

Ei huomenissa aamupäivästä ole mitään ajelua?
Näyttäis olevan vielä kuivaa ennusteiden varjossa päivällä.
Meikällä on mahdollisesti samat oireet sunnuntainaHuomenna saattaa olla pahoinvointia ja päänsärkyä ja heikotusta johtuen nesteytysvirheestä, mut jos noi sadepilvet siirtyy niin sunnuntaina vois kyl käydä ajamas.
Huonolta näyttää ainakin meikäläisen osalta. Perhanan työkiireet haittaa harrastusta. Hässäkkää riittää vielä koko ensi viikon, joten saas nähdä oliko meikäläisen weturoinnit tämän kesän osalta tässä![]()
Joku kauden päätösreissu olis kyllä vielä kiva järkätä![]()