• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitit 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset letkasta, hauskaa se jälleen oli ja kelikin oli yllättävän hyvä. Hetken ropisi vettä mut eipä se kerenny ainakaan mua kastelemaan. Vähiin nää käy mut nautitaan nyt vielä ku kelit kerta sallii :)

Mä olen hengessä mukana, vaikka ajelinkin omia reitteja… Mynämäen kautta täällä ylempänä.

Kiitosta vetäjälle reiteistä:thumbup: Loppupeleissä keli oli varsin hyvä, ottaen huomioon vuodenajan:)

Kiitos ajoseurasta! Hyvät lenkit vedettiin ja keli ihan jees. Yllättävän monta meitä starttas näinkin lyhyellä varotusajalla.

Kiitoksia ajokavereille ja weturille, oli oikein mukavaa lenkkiä tänään.
Ja lopetuspaikalla huomattu ruuvi oli siis riittävän pitkä että tuli uusia ääniä sen poistaessa..

Edittiä: Kadonnut lammas oli kyllä löytänyt kotio, elikkä olin jo kaverin kanssa jutuilla.

Olisiko lauantaina 6.10 mitään lenkin tynkää?
Näyttäis ainakin vielä hyvälle ilmojen puolesta.

:D mikä helv. on NR-masennus... nopea ryhmä?? miten se masentaa , ajoiko vihreä kawa liian hiljaa?? :D

vkl ei pysty ,liian monet synttärit, ja maxin tän vuoden kilsat taisi tulla lauantaina täyteen(6000km), ja tuli siirryttyä endurokauteenkin , joten :bye:

ehkä seikkailuR kera joku kurapolkuajelu ennen piikkikautta??

:D mikä helv. on NR-masennus... nopea ryhmä?? miten se masentaa , ajoiko vihreä kawa liian hiljaa?? :D

vkl ei pysty ,liian monet synttärit, ja maxin tän vuoden kilsat taisi tulla lauantaina täyteen(6000km), ja tuli siirryttyä endurokauteenkin , joten :bye:

Jotain saman tyylistä kuin tampesterin ETKJPMHH (Ei Tämä Keli Ja Pimeys Meitä Haittaa Hitsisentään)?
Tosin ilman sitä suoraa tietä ja abc:n lämpöistä kahviota.
Voishan sitä katsoa josko saisi aikaiseksi vaikka jonkinlaisen kurjankelinyösuunnistus henkisen lenkin, vaikka ennen pystymettää?

Ja kyllähän tuon TE:n pitäisi olla näillä keleillä jo ihan suhteellisen ripeä vehje tuolla mutkateilläkin, ja ripeämmäksi muuttu mitä lähempänä joulu on... :p

Edit.
Muuttui tuo ennen pystistä kohta erittäin varman epävarmaksi.
20. päivä parikin menoa jotka varmistavat ettei 21. päivä tarvitse mopoilusta edes haaveilla.
Ja käyttö a**o muuttui juuri "harrasteautoksi"... :rant:

Viimeksi muokattu:

NR-masennus Naakan sanomana viittaa tällä kertaa luultavastikkin aivan toisenlaiseen masennukseen. Varmasti haluja ja nopeuttakin olisi riittänyt, mutta nuo NopeusRajoitukset tulee aina vastaan. :crash:

:)- ai niin se NR... eipä tullut heti mieleen kun en niistä ole koskaan niin välittänyt...:ohmy:

oltiin sunnuntaina "sänkikrossaamassa" mutta ajoin vain yhden erän kun pelkäsin hukkumista...

ei pitänyt nappulakumit muuta kuin ilmaa.. hauskaa oli ja kuraista..

:)- ai niin se NR... eipä tullut heti mieleen kun en niistä ole koskaan niin välittänyt...:ohmy:

oltiin sunnuntaina "sänkikrossaamassa" mutta ajoin vain yhden erän kun pelkäsin hukkumista...

ei pitänyt nappulakumit muuta kuin ilmaa.. hauskaa oli ja kuraista..

:pissed:
Ei naurata yhtään.

Pitäiskö vaihtaa taas tyyliä? Vaikuttaa aika jännältä toi hukkumisen pelkääminen :paikallatuulee:

:grin::grin:

Lauantain sääennuste paranee. Onko kumpikaan vakiovetureista lähdössä, vai otetaanko taas pakasta jokeri?

Kyllä minulle jokeriki kelpaa jollei vakiweturit ehdi ajelemaan.
Oliko jo mielessä kuinka pitkää lenkkiä heitettäisiin noin suurinpiirtein?
Lauantai näyttäisi olevan kohtuullista ilmaa tulossa ainakin norjalaisten mukaan, forecaa ei nyt uskota.

Kyllä minulle jokeriki kelpaa jollei vakiweturit ehdi ajelemaan.
Oliko jo mielessä kuinka pitkää lenkkiä heitettäisiin noin suurinpiirtein?
Lauantai näyttäisi olevan kohtuullista ilmaa tulossa ainakin norjalaisten mukaan, forecaa ei nyt uskota.

Jokeri on jokeri. Ei sitä tiedä.

Määrä korvaa laadun. Oisko tommonen rapiat 300 km paha? Lähtö Liedon Shell la klo 12.00. Vois ehkä keritä ennen pimiää kotio :D (jos ei niin soittakoon vainukoirat perään).

Tällä reissulla niin monta muuttujaa jo navigoinninkin suhteen weturista puhumattakaan, notta ei niille, jotka odottavat Go-Za, Marko, Joke tai PK kattausta.

Säävaraus/ teiden kosteusvaraus aina lauantaiaamulle klo 10.00 saakka (kaikki muuttuu, jos oikeat capot herää talvihorroksestaan)

Back