Turku miitit 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katsotaan, tiukkaa kyllä tekee ajamaan lähteminen kun vaihtoehtona olisi +20v pösön alle ryömiminen ja kädet rasvassa kiroilu...
Ihan pieni aaviistus on voittajasta, tietenkin sillä varausella että tallissa olevan auton alla ei sada... :p

Ei näköjään tarvii ajella sunnuntainakaan:pissed::rant::shoot:

Sama täällä, en edes muista milloin oon viimeksi ehtinyt laittaa Kawan tulille. Mut jos viikonpäästä on viel keliä niin sitten mennään viimeistään :;):

Hyvät ajelut jokeriletkalle ja kuiwaa keliä :)

No sehän oli ja olihan se. Tiinuskin nahkatakki ei ollut vissiin tehty näille lämpötiloille, mutta toivottavasti sait jotain irti, vaikka heitit ukemit alkutaipaleella. Sori muuten pikaisesta startista sun ilmestyttyä Shellille, mutta kun oli halu varmistaa reitin läpipääsy auringon valossa (ja toisekseen startti oli puolenpäivän aikaa, jotta tiet olisivat ehtineet hieman kuivua).

Ovelta ovelle kait jotain lähemmäs 350 km, ja oli helvetin hieno syksyinen sää. Taitaa näitä päiviä osua yks vuoteen.

Kiitoksia Jokerille mutkista ja toki muille ajokavereille myös.
Oli tosiaan hieno ilma ajeluun näin lokakuulle.
Tiinuskalle tuli tosiaan hiukan lyhyt lenkki, hiukkasen ounastelin kun oli nahat päällä lähdössä että kylmä saattaa tulla.
Laitetaan parit kuvat reissusta myös.
Lauantailenkki%206.10-12%20001.jpg

Lauantailenkki%206.10-12%20009.jpg

Jep, kiitokset täältäkin, hienot reitit oli jokeri piirtänyt. Kylmä ja viima pääsi tosiaan valitettavasti hiukan letkaa verottamaan, ja välillä oli hiukan liukkaanoloistakin, mutta muuten päivä sujui hienosti.
Vuodenaikaan nähden pirun nätti keli!

Seuraavaan kertaan.

Melkein jo lähdin päivällä ajamaan lietoa kohti, mutta kellon vilkaisu sai toisiin ajatuksiin, ei ehdi lähtöön mukaan...
Kunnes sitten kotona vilkaisu tänne todisti että ihan hyvin olisi ehtinytkin :banghead:

Tonnista hondaa en sitten ehtinyt käynnistään tuohon lähtöaikaan joten fiilistelin sitten iltapäivällä 4,5 hv hondan ruohonleikkurin kanssa kesä tunnelmissa :p

Jihuu :jippikaijee: huomenna pääseekin ajelemaan.
Koska olen laiskimus niin väänsin reitin vain tourinki letkan lähtöpaikalle, mutta jos jotakuta kiinnostaa lähteä mukaan Gozan letkaan niin Paimion Nesteelle huomen aamuna klo7.30. Lämpimästi päälle ja :orgmp:

Jihuu :jippikaijee: huomenna pääseekin ajelemaan.
Koska olen laiskimus niin väänsin reitin vain tourinki letkan lähtöpaikalle, mutta jos jotakuta kiinnostaa lähteä mukaan Gozan letkaan niin Paimion Nesteelle huomen aamuna klo7.30. Lämpimästi päälle ja :orgmp:

Jos mä saan jonkun yli-inhimillisen heräämiskohtauksen, niin liityn (varmaan pitkän) jonon jatkoksi.

-Jos mua ei näy, niin mun treffit nukkumatin kanssa jatkuu, ja tulen vähän suorempaa reittiä myöhemmin (eli ei kannata odotella).

Back