• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitit 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällä hetkellä näyttäis poutaa ens viikon lopulle Lounais-Suomeen ainakin Forecan horoskoopissa. Itselle tuo lauantai sopis aika hyvin. Onko muita menijöitä?

Jos vaan keliä riittää, niin mä voisin järkätä ensi viikonloppuna meikäläisen weturikauden päätösreissun :;):

Lisää infoa viimeistään torstaina, kun nähdään tarkempia ennusteita :cruising:

Jos vaan keliä riittää, niin mä voisin järkätä ensi viikonloppuna meikäläisen weturikauden päätösreissun :;):

Lisää infoa viimeistään torstaina, kun nähdään tarkempia ennusteita :cruising:

Nein kehäkolmosen sisäpuolella viikonloppuna:rant: Iltasinkin hankala mitään ajoja järjestellä, kun seittämän aikaan jo pimenee:sad:

Säähoroskooppeja kun katsoo, niin vois ennustaa kuivia teitä lauantaille :thumbsup:

Mun ajokausi jatkuu ainakin siihen asti että lumi jää maahan. Jos ensiviikonloppuna on kelejä niin pörstellään sitten lisää.
Kylmästi lainasin viime reissun kommeteista, näyttäis olevan lauantai sateista mutta sunnuntaina olis kuivempaa.
Eli mites olis pienet pöristelyt?

Katsotaan mitä sää arpa sanoo vaihtuu näköjään ihan kokoajan. Lauantaina olisi menoa ja sunnuntai näyttää sateisemmalta, eli ollakko vai eiko olla siitä tosiaan pulma. kattoo nyt illalla miltä näyttää.

Katsotaan mitä sää arpa sanoo vaihtuu näköjään ihan kokoajan. Lauantaina olisi menoa ja sunnuntai näyttää sateisemmalta, eli ollakko vai eiko olla siitä tosiaan pulma. kattoo nyt illalla miltä näyttää.
Foreca tuntuu tosiaan arpovan noita kelejä, saattaa olla minullakin menoja kun pitäis päästää porukkaa tuomaan mopojaan talvisäilytykseen (eivät sanoneet vielä kumpana päivänä tuovat vaan soittavat tuodessaan).
Ilmeisesti ylöspäin pitäis ajella kuivan kelin perään.

Vähän näyttäis noi joulukuun viikonloput loppuvan kesken. Nyt on jo parit piparijuhlat tulossa joten mä siirtäisin tammikuulle.

Juu noin se taitaa olla, alkaa itselläkin viimeisetkin vko-loput tältä vuodelta täyttyä => siirretään tammikuun alkuun :;):

Jotain muutakin pientä kivaa on suunnitteilla:

- Tukholman MP-messut pidetään 24.-27.1, sinne meitä on lähdössä Turusta ainakin muutama innokas + ORG:sta isompikin lössi =) Lisätietoja luvassa myöhemmin, mut tarkoitus olisi et yhdistetään reissuun yksi yö Tukholmassa niin ehditään kunnolla :bisseä:

- Helmikuulle on mietitty pientä laskettelureissua Himokselle. Vai miltäs kuullostaisi 5-7 hengen mökki tai pari, videotykki + kesän kuvat&videot, olutta ja kunnon after-ski meininki? Saa ne suksetkin tietty mukaan ottaa, jos siltä tuntuu :D

- Ja maaliskuussa päästäänkin taas ajelemaan ? (siis ne ketä nyt ylipääntään talveksi lopettaa...) :cruising:

Ja kevättä odotellessa käykääs lukaisemassa meidän viimekesän Norjanreissutarinaa PIKKUISEN hauskemmassa muodossa näin:

Ensin tänne, KLIKS

Ja sitten tohon osoitelootaan teksti: www.jokesgarage.com => :D:D

Ja kevättä odotellessa käykääs lukaisemassa meidän viimekesän Norjanreissutarinaa PIKKUISEN hauskemmassa muodossa näin:

Ensin tänne, KLIKS

Ja sitten tohon osoitelootaan teksti: www.jokesgarage.com => :D:D
Kieltämättä hiukan erilainen mitä olin aiemmin lukenut :grin:
Saa kattoa mahtaako saada lomaa tuohon mp-näyttelyyn, kunhan nyt johonkin talvihommaan ehtii mukaan.

Toi himos homma kuulostaa kyllä hyvältä mä olen mukana. Vedetäänkö rinteessäkin letka muodostelmassa:grin:

Juu noin se taitaa olla, alkaa itselläkin viimeisetkin vko-loput tältä vuodelta täyttyä => siirretään tammikuun alkuun :;):

Jotain muutakin pientä kivaa on suunnitteilla:

- Tukholman MP-messut pidetään 24.-27.1, sinne meitä on lähdössä Turusta ainakin muutama innokas + ORG:sta isompikin lössi =) Lisätietoja luvassa myöhemmin, mut tarkoitus olisi et yhdistetään reissuun yksi yö Tukholmassa niin ehditään kunnolla :bisseä:

- Helmikuulle on mietitty pientä laskettelureissua Himokselle. Vai miltäs kuullostaisi 5-7 hengen mökki tai pari, videotykki + kesän kuvat&videot, olutta ja kunnon after-ski meininki? Saa ne suksetkin tietty mukaan ottaa, jos siltä tuntuu :D

- Ja maaliskuussa päästäänkin taas ajelemaan ? (siis ne ketä nyt ylipääntään talveksi lopettaa...) :cruising:

Himottaa lähtee tonne Himokselle :jippikaijee Good idea :thumbup:

Miten ois pienet teilaus- eiku keilausmatsit tässä talvella ennen kuin pyörät pärisee maaliskuussa ? oisko lähtijöitä kaateleen :rakastunut:

Mennään vaan! Varaileksä rataa johonkin iltaan helmikuulle? Viime kesältä on niin paljon videoita, et niitä riittää toiseenkin kertaan. Eka pallot ränniin ja sit jatkoille Pintin kellariin? :)

Kun ei mutkamäki eikä keilailu niinkään kiinnosta niin on pakko tyytyä talvellakin... Ajamiseen :häähää:

Kyl määkin vielä ... jonakin talvena :orgmp2:

Back