Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja reittinä vois esim. olla seuraava. ABC:ltä kymppitielle, pikkusen matkaa Liedosta käännytään Paimioon, josta Vaskioon, Halikko,Strömman kanava jne...Tiistaina näyttäis olevan aikas hyvää keliä, tosin pilvistä. Joten jos tiistaina Auranlaakson abc:llä klo 18.00. Joku 150 km lenkki olis kyl paikallaan.
pieni varoitus Paimio (Kaleva) - Vaskio (Salo-Auratielle) on uutta asfalttia ja mukavasti uutta soraa laitettu. Mutkissa paljon sitä asfaltin pohjalla käytettävää kiveä. Ei ollu kiva ajella.Ja reittinä vois esim. olla seuraava. ABC:ltä kymppitielle, pikkusen matkaa Liedosta käännytään Paimioon, josta Vaskioon, Halikko,Strömman kanava jne...Tiistaina näyttäis olevan aikas hyvää keliä, tosin pilvistä. Joten jos tiistaina Auranlaakson abc:llä klo 18.00. Joku 150 km lenkki olis kyl paikallaan.Eilen baari kierroksella ja jo nyt alkaa elämä voittaa...![]()
![]()
Kiitoksia vinkeistä. Olen muutaman kerran käynyt radalla ajelemassa, mutta en tällä nykyisellä pyörällä. Edelliskerrasta on joka tapauksessa vuosi aikaa. Huomenna ajattelin tosin käydä Alastarolla Mp Rehaxin ajoissa. Ilmeisesti tuollakin jotakin opastusta olisi tarjolla.En valitettavasti ole vielä Turku-Miittiin päässyt osallistumaan. Jo kaksi kertaa missannut samaan aikaan olleen ratapäivän vuoksi!Niinhän siinä kävi, että joudun lähtemään huomen aamusta talkoohommiin.![]()
Seuraavissa ajoissa sitten taas mukana.
Anteeksi alla oleva ketjun saastutus:
[OT] Onkos tässä Turun ajeluporukassa ollut paljon ratakettuja? Tekis mieli lähteä kokeilemaan tuota omaa möhköä radalle. Taidot nollatasoa, mutta kiinnostusta löytyisi sitäkin enemmän. Löytyiskö tästä porukasta innostuneita täsmäiskun tekijöitä esim. Alastarolle? [/OT]![]()
Eli meikäläinen käy säännöllisen epäsäännöllisesti radoilla ajamassa. Seuraavaksi ensi tiistaina ahvenistolle mp-tuen päiville ja sitten lauantaina tämän foorumin päiville.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla rata-ajoa, on sen verran hauskaa puuhaa. Suosittelen menemään/tulemaan jonkun yhdistyksen järjestämään tapahtumaan, jossa saa käytännön neuvoja alkuun. Kylmiltään esim alastaron vapaisiin harjoituksiin menemistä en voi suositella, koska radalla on myös todella nopeita kuskeja treenaamassa ja nopeusero kasvaa usein liian suureksi turvallisuuden kannalta. Lisäksi aloittelijalla usein ajolinjat hakusessa ja tämä lisää riskiä entisestään. Yhdistysten päivillä saa opastusta myös ajolinjoihin.
Yritän ehtiä myös näihin Turku-miitteihin (ehkä jo huomenna!), niin voidaan turista lisää asiasta. Voit laittaa myös privaa meikäläiselle, jos heräsi kysymyksiä...![]()
-Pahoittelut minultakin tämä ot-![]()
Mä meen tänään alastarolle ajaa, joten jos pyörä ja ukko tulee ehjänä, voisin harkitaKiitoksia vinkeistä. Olen muutaman kerran käynyt radalla ajelemassa, mutta en tällä nykyisellä pyörällä. Edelliskerrasta on joka tapauksessa vuosi aikaa. Huomenna ajattelin tosin käydä Alastarolla Mp Rehaxin ajoissa. Ilmeisesti tuollakin jotakin opastusta olisi tarjolla.En valitettavasti ole vielä Turku-Miittiin päässyt osallistumaan. Jo kaksi kertaa missannut samaan aikaan olleen ratapäivän vuoksi!Niinhän siinä kävi, että joudun lähtemään huomen aamusta talkoohommiin.![]()
Seuraavissa ajoissa sitten taas mukana.
Anteeksi alla oleva ketjun saastutus:
[OT] Onkos tässä Turun ajeluporukassa ollut paljon ratakettuja? Tekis mieli lähteä kokeilemaan tuota omaa möhköä radalle. Taidot nollatasoa, mutta kiinnostusta löytyisi sitäkin enemmän. Löytyiskö tästä porukasta innostuneita täsmäiskun tekijöitä esim. Alastarolle? [/OT]![]()
Eli meikäläinen käy säännöllisen epäsäännöllisesti radoilla ajamassa. Seuraavaksi ensi tiistaina ahvenistolle mp-tuen päiville ja sitten lauantaina tämän foorumin päiville.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla rata-ajoa, on sen verran hauskaa puuhaa. Suosittelen menemään/tulemaan jonkun yhdistyksen järjestämään tapahtumaan, jossa saa käytännön neuvoja alkuun. Kylmiltään esim alastaron vapaisiin harjoituksiin menemistä en voi suositella, koska radalla on myös todella nopeita kuskeja treenaamassa ja nopeusero kasvaa usein liian suureksi turvallisuuden kannalta. Lisäksi aloittelijalla usein ajolinjat hakusessa ja tämä lisää riskiä entisestään. Yhdistysten päivillä saa opastusta myös ajolinjoihin.
Yritän ehtiä myös näihin Turku-miitteihin (ehkä jo huomenna!), niin voidaan turista lisää asiasta. Voit laittaa myös privaa meikäläiselle, jos heräsi kysymyksiä...![]()
-Pahoittelut minultakin tämä ot-![]()
En siis valitettavasti pääse huomiseen Turku miittiin, kun aikataulut menee päällekkäin.
Olisiko joku halukas lähtemään kaveriksi Alastarolle? Session ei pitäisi olla hinnankiroissa ja sääkin näyttää lupaavalta.
Ok, katotaan kuin sun käy.Mä meen tänään alastarolle ajaa, joten jos pyörä ja ukko tulee ehjänä, voisin harkita![]()
Jees. Mopo ja ukko ehjinä takaisinOk, katotaan kuin sun käy.Mä meen tänään alastarolle ajaa, joten jos pyörä ja ukko tulee ehjänä, voisin harkita![]()
![]()
Kato Iso-JoniNyt kun sain nää asetukset kuntoon niin avaan sanaisen arkkuni.
Eli ilmoittaudun mukaan huomiseen miittinkiin.
Pari kertaa on jo tullut oltua mukana tänä kesänä.
Pyöränä musta Zeta.
Sulla on vaan erilainen aika käsitys.Huomenna sitten klo 18.00 abc:n rekkaparkin eessä, tai ainakin itse tulen sinneJa jos tällä kertaa sitten olisin reilusti ajoissa, eikä 2 minuuttia vaille![]()
![]()
Milloinkohan lähtö mahtaa olla? Muija on töissä neljään ja käy kaupan kautta. ennen kuin tulee kotiin. Mun pitää olla juniorin seurana kotona siiihen asti.Kato Iso-JoniNyt kun sain nää asetukset kuntoon niin avaan sanaisen arkkuni.
Pyöränä musta Zeta.Lähe huomen radalle ajaa.![]()
Joskus neljän aikaan lähetään kohti alastaroa.Milloinkohan lähtö mahtaa olla? Muija on töissä neljään ja käy kaupan kautta. ennen kuin tulee kotiin. Mun pitää olla juniorin seurana kotona siiihen asti.Kato Iso-JoniNyt kun sain nää asetukset kuntoon niin avaan sanaisen arkkuni.
Pyöränä musta Zeta.Lähe huomen radalle ajaa.![]()