• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi, kunpa olis jo loma ... Vielä viikko töissä ... Sitten voin tulla teijän kaa joku kerta pöristelee, jos joukkoon mahtuu ...
sport05.gif

Tiistaina näyttäis olevan aikas hyvää keliä, tosin pilvistä. Joten jos tiistaina Auranlaakson abc:llä klo 18.00. Joku 150 km lenkki olis kyl paikallaan.
Ja reittinä vois esim. olla seuraava. ABC:ltä kymppitielle, pikkusen matkaa Liedosta käännytään Paimioon, josta Vaskioon, Halikko,Strömman kanava jne...
smile_org.gif
Eilen baari kierroksella ja jo nyt alkaa elämä voittaa...
biggrin.gif
pieni varoitus Paimio (Kaleva) - Vaskio (Salo-Auratielle) on uutta asfalttia ja mukavasti uutta soraa laitettu. Mutkissa paljon sitä asfaltin pohjalla käytettävää kiveä. Ei ollu kiva ajella.
Sen verran tarkennusta,että ovatten nuo asfaltin pientareet
sorastaneet,ja siitä se tietenkin kulkeutuu tien puolelle,eihän se mitään sinäänsä haittaa kunhan sen muistaa  
tounge.gif
Tähän mennessä ilmeisesti toi on ainoa ehdotus...
nixweiss.gif

kyllä mulle käy, kunhan sitten ollaan sovitussa paikassa (mä en ainakaan tiiä missä tollanen kebumesta on)

Nyt kun sain nää asetukset kuntoon niin avaan sanaisen arkkuni.
Eli ilmoittaudun mukaan huomiseen miittinkiin.
Pari kertaa on jo tullut oltua mukana tänä kesänä.

Pyöränä musta Zeta.
Kato Iso-Joni
biggrin.gif
Lähe huomen radalle ajaa.
Milloinkohan lähtö mahtaa olla? Muija on töissä neljään ja käy kaupan kautta. ennen kuin tulee kotiin. Mun pitää olla juniorin seurana kotona siiihen asti.
Joskus neljän aikaan lähetään kohti alastaroa.
Alastaroon siis
062802moto_prv.gif

*savolainen teräsmies*... mutta hieman ennen 18:00 koittais tonne ABC:lle.. meni Alastaro sivu suun nyt
bawling.gif

kyllä mulle käy, kunhan sitten ollaan sovitussa paikassa (mä en ainakaan tiiä missä tollanen kebumesta on)
Paimiosta kun käänytte Sairaala-Vaskio pitkän suoran
jälkeen nousee sairaalan mäkeen,sairaala jää oikealle
heti vasemalla puolella tien vieressä tuo kebab paikka
ja samassa rakennuksessa MP-/mopo korjaamo.

jos mukaan tulee joku joka oli viime syksynä mukana,on sama paikka
missä jäin matkasta toisten jatkaessa Turkkuseen,mikä on tämän
päivän lähtöaika kun lähdette sieltä Auranlaakson peukalobaarista.

olen tuolla p-paikalla n,18.20 mulla on aikaa
odotella joten ei tartte hötkyillä turhaan,jollei ketään
puolilta öin näy, menen nukkumaan
omg.gif

Mä tuun tänään paikalle. Toivottavasti paikalle eksyy joku muukin kustomilla, niin en ole sitten ainoa "jarru" sporttisempien pyörien seassa. Noo ei vaiteskaan...onhan tuo mun pyörä viritetty!!!
eek.gif

Pitkää reissua ovat tekemässä, kun ei kukaan oo vielä tullu raportoimaan illan ajoista. Ens viikon yritän pitää loman, joten minäkin pääsen mukaan joku ilta.
062802moto_prv.gif

Tarkotus ois kiertää ens viikolla myös saariston rengastie.. joko yhdessä päivässä tai rauhallisemmin kierrellen ja nähtävyyksiä katsellen ja nukkua yö jossain.

E: ja vinkkejä otetaan vastaan halvoista ja hyvistä B&B paikoista, ruokapaikoista, nähtävyyksistä jne tuolla reitillä!!?!?
bowdown.gif

Kiitokset taas miittiin osallistuneille, ja eritoten oppaalle
smile_org.gif
Oli kyllä todella hyvät reittivalinnat täytyy sanoa. Ei pahemmin suoraa motaria tarvinnut pärsiä
biggrin.gif

Sitä seuraavaa ajoa sitten... Eli alustavasti perjantaina klo 17.00 aikaisintaan, vai? Reittinä voisi tosiaan olla se Ukin pätkä, välttäen 8-tietä mahdollisimman paljon.

juu just tulin kotio!

kiitti reissuväelle, tällä kertaa mäki pysyin (omasta mielestä) paremmin mukana!

t.Ninja-neiti

Pitkää reissua ovat tekemässä, kun ei kukaan oo vielä tullu raportoimaan illan ajoista. Ens viikon yritän pitää loman, joten minäkin pääsen mukaan joku ilta.  
062802moto_prv.gif

Tarkotus ois kiertää ens viikolla myös saariston rengastie.. joko yhdessä päivässä tai rauhallisemmin kierrellen ja nähtävyyksiä katsellen ja nukkua yö jossain.
Ollaan kavereiden kanssa suunniteltu samaa myös. Raportoihan päivää ja aikataulua kun selviää.

Kävin tänään lähtöpaikalla mutta veto oli niin pois pitkän ajomatkan jälkeen etten jaksanut porukan mukaan lähteä. Kiitettävästi oli kyllä kansaa paikalla. Hieno oli Mean Streak mattana ja eipä tainnut paljon originaalia olla pyörässä paikallaan
thumbs-up.gif

062802moto_prv.gif

Ollaan kavereiden kanssa suunniteltu samaa myös. Raportoihan päivää ja aikataulua kun selviää.

Kävin tänään lähtöpaikalla mutta veto oli niin pois pitkän ajomatkan jälkeen etten jaksanut porukan mukaan lähteä. Kiitettävästi oli kyllä kansaa paikalla. Hieno oli Mean Streak mattana ja eipä tainnut paljon originaalia olla pyörässä paikallaan
thumbs-up.gif
No tarkotus vähän oli ettei hirveesti aikataulua tekis..säätiedotuksen mukaan lähtis matkaan ja fiiliksen mukaan pysähtelis/nukkuis. Mut ilmottelen kyllä tänne!

Kiitti vaan keikasta kaikille, vaikka en roikkunutkaan mukana kuin Saloon asti. Oli vähän muuta ohjelmaa tiedossa, niin piti skipata se loppumatka. Ensi kerralla sitten lisää. Tällä kertaa oli matkalla kaksi kustomia. Haastan Turun seudun kustomistit tulemaan mukaan...

Mikäs ukin pätkä teillä on suunnitteilla perjantaina?Pakkahuoneen kuuluisat munkkikahvit kuuluu varmaan kierrokseen...
sport05.gif

Kiitokset taas miittiin osallistuneille, ja eritoten oppaalle
smile_org.gif
Oli kyllä todella hyvät reittivalinnat täytyy sanoa. Ei pahemmin suoraa motaria tarvinnut pärsiä
biggrin.gif

Sitä seuraavaa ajoa sitten... Eli alustavasti perjantaina klo 17.00 aikaisintaan, vai? Reittinä voisi tosiaan olla se Ukin pätkä, välttäen 8-tietä mahdollisimman paljon.
mieli tekisi mutta oon silloin purjehtimassa työkavereiden kanssa. jos sitten seuraavalla.

Voi kerpele, itse olin myöskin ajelemassa aivan omia reittejä kun ei tullut orgia luettua. Hyvin olisin päässyt tämänpäiväiseen miittiin
mad.gif

Kotiuduttu on, hieman kohmeisena tosin...
Kiva reissu kaikinpuolin taas kiitos!
Loppupätkällä sai hieman tuuletella kainaloita kädet levällään
biggrin.gif

Ukin munkkikahvit kuulostaa hyvältä! Ja miksei vois jopa ruokailla rannan paikoissa jos keli sallii..?

Kiitti vaan keikasta kaikille, vaikka en roikkunutkaan mukana kuin Saloon asti. Oli vähän muuta ohjelmaa tiedossa, niin piti skipata se loppumatka. Ensi kerralla sitten lisää. Tällä kertaa oli matkalla kaksi kustomia. Haastan Turun seudun kustomistit tulemaan mukaan...
Hauska ja hieno oli tosiaan reittivalinta! Kiitos siitä kuulunee Jarijiille? Enpä tuommosia teitä tiennyt olevan olemassakaan ja välillä en tiennyt ollenkaan missä päin varsinais-suomea mennään... Saloon asti jaksoin tällä kertaa hidastella muitten menoa ja sit iski vakava nälkä... Ei kait kukaan huomannu miten nolosti stumppasin pyöräni Salossa niihin valoihin kun erkanin porukasta?
tounge.gif
shaun.gif

Miinstriiksterin pyörä oli tosiaankin komia ja kuten Piihovissa kys. herran kanssa sovimme, niin haastan minäkin lisää customisteja ajeluihin! Voidaan sitte ajaa omaa vauhtiamme, romut asfalttia raapien, kun muut kaahaa edellä...
buttrock.gif

Back