Turun Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marko_H
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliskin ollu yhteensattuma :)- mä en taida ihan sinne asti tulla, on niin vähän päässyt ajamaan tänä kesänä että hermo ei monta kilometriä kestä ajaa pyörä pystyssä :grin:

Vierailijoita varmaan mukana (minä ainaki) kerta suunta pois Turusta. Oletuksella et lähtöpaikka löytyy ajoissa

Voidaan treffata vaikka Tammisillan aakkosilla Paimiossa niin ei tuu kiire? 10:30?

Oisit ollut tänään mukana reissussa, saattais olla niin ettei vaatis uutta reissua seuraavana päivänä.
Oikeasti hyvää reissua huomiselle, taidan itse poistaa tapot katteista.

En epäile, mulla on joka toinen viikko iltaa ja keskim. joka toinen vkonloppu töitä eikä oikein meinaa osua vapaat kohdalle mutta kyllä tässä vielä jonain kauniina päivänä...

En epäile, mulla on joka toinen viikko iltaa ja keskim. joka toinen vkonloppu töitä eikä oikein meinaa osua vapaat kohdalle mutta kyllä tässä vielä jonain kauniina päivänä...

Kyllä me vielä sinusta tehdään TM miittiläinen, ennemmin tai myöhemmin :right:

Saanko seuraa pikku lenkille tai vaikka kahville :) Koko päivän ollu töissä, joten siksi vasta nyt lähdössä :boring: Voin ajella vaikka täältä Salosta Paimioon tms :) Kanssani ajaminen on kuin renkaissa olisi siirappia joten se rauhoittaa vauhtia :thumbup:

Tänään menen Alastarolle ja lähden 10.00 Tammisillan aakkosilta, mukaan mahtuu jos kiinnostaa.

Tänään klo 12.00 lähtö Raision ABC-asemalta (siis siitä 8-tien varrella olevasta.) Lenkin pituus 200 - 250km.
Tervetuloa mukaan :orgmp2:

Tänään klo 12.00 lähtö Raision ABC-asemalta (siis siitä 8-tien varrella olevasta.) Lenkin pituus 200 - 250km.

Voisin koittaa tulla hieromaan chicken stripesit pois eilen paikalleen lusikoiduista gummeista.

Taitaa jäädä minulta paitsioon kun noi huoltohommat hiukan tökkii..
Pitäkää hauskaa kun kelikin näyttäis loistavalta.

Saatiinhan siitä kuuden pyörän letka aikaiseksi. Kiitos mukaan kerenneille :thumbup:

WP_20150913_00298cd1.jpg

Huomenna rauhallista pientä ajelua. Lämmintä kun luvataan ilman vesisadetta. Lähtöpaikkana Tammari klo:17.30. Mukaan tulijoita löytyykö?

Voisin tulla mukaan. En oikein luota foorumin kelloon joten varmistan että olihan puhe huomisesta eli keskiviikosta?

Pitänee kattoa kerkiikö paikalle, vahva ehkä ja kuinka pitkästä lenkistä on kyse?

Back