Turvaliivi

Turvaliivi -

• Käyttäisin jos jostain löytäisi sopivat

Ääniä: 0 0,0%
  • Käyttäisin jos jostain löytäisin huomaamattomat

• Käyttäisin jos jostain löytäisi sopivat ja ei niin räikeät

• Voisin käyttää jos joku muukin käyttäisi

• En ikinä pistä päälleni

• Ääniä yhteensä
    0
jos kaiken pitää olla niin pirun turvallista jääkää kotiin
033102bebe_1_prv.gif
+1

Voisihan niitä käyttääkin, jos ne olisi vähän huomaamattomammat. Mut silloinhan niistä ei olis hyötyä. On minulla sellaiset sivulaukussa, ulkomaan reissun jäljiltä. Marraskuisena iltana talvisäilöön vesisateessa pyörää viedessäni käytinkin niitä, sekä kerran iltakävelyllä. Oli se jotenkin noloa... Eikä sokeilta punaisia päin ajavilta autoilijoilta mikään pelasta. Saati omilta hölmöilyiltä.

Liivi olisi järkevä mutta ei pysty, joten ajopuvuksi ostin sellaisen jossa on näkyvyyttä (keltaista) jonkun verran. Ja jos intoa piisaa talven aikana niin kypäräkin saattaa saada vähän näkyvämmän värin.

Mutta joo, ennemmin ymmärrän turvaliivin pitäjiä kuin mattamustaa kypärää ja mattamustaa ajopukua pitäviä, jotka sitten vielä ihmettelee kun ei autoilijat huomaa...

en pistä päälleni moista pukinetta.. jos joku väittää ettei nähny niin se valehtelee..
cool.gif

En äänestänyt kun en löytänyt sopivaa vaihtoehtoa. Olen luvannut itselleni hankkia ensi kesäksi jotain vastaavaa. Tuo vyömalli vois olla sellainen
confused_orig.gif

Nyt on myynnissä semmoinen majakka joka liimataan kypärään
033102ass_1_prv.gif
tilannenopeus..... onneks busalla kerkiää alta pois
talktohand.gif

Edes goreja en laita kun nekin kimaltaa liikaa.
Salamalla otetuista kuvista jossain goretexporukan pippaloissa ei näy kuin heijastinkiillettä, onneksi en niissä käy.

Alku- ja loppukaudesta neonkeltaista päälle. Tällöin autoilijat kun eivät ole silleen varuillaan että 2-pyöräisiäkin on jo/vielä liikenteessä. Varsinaisella ajokaudella sitten mennään ilman neon-väritystä
cool.gif

Niin ja noista liiveistä, niin parhaaksi olen itse havainnut muoviverkosta kasatun liivin, jossa on nuo heijastimet. tällöin liivi itsessään ei ime vettä eikä tuo rei'ityskään silleen tuulta nappaa. Ja tietty edestä kiinnitys mieluiten vetskarilla, mutta toki nepparitkin menettelee. Ne tarranauhalliset voikin sitten jo jättää suosiolla kaupan hyllyyn, sillä tarra hyvä että kestää kerran, pari ajoviimaa ja jo lepattaa
confused_orig.gif

ittelää oli nyt tossa mopetilla ajaessa työtakki (kokonaan neon keltanen) ja työ housut (nekin neon keltaset) ni on siinä olo ku kanaria linnulla mut kaverikii sano et jos ei muuta tässä syys yössä huomnaa ni tuo siun puku
tounge.gif
Onhan se vähän jorma olo loikkia kaupungilla tollaset kuteet päällä...

Back