• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tussilla tankkiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noita spedejä riittää sit ihan joka paikkaan
mad.gif

Itellä aikoinaan oli hallituksen pj:n lupa säilyttää prätkää kerrostalon alapihalla, semmoisen sopivan levennyksen kohdalla - ikäänkuin ruosteisen lätkämaalin kaverina. Nooh, tuli jotkun v**un pihatalkoot ja lätkämaali oli siirretty nurtsille kumoon multakasan jämien harjauksen tieltä tms. Illalla mopedi parkkiin ihan asfaltin reunaan ja kas, aamulla joku torspo oli teipannut tankkiin järjestyssäännöt, parkkisäännöt alleviivattuna. Lisäksi se lätkämaali oli nostettu pystyyn, pystytolppa Hornetin tankissa kiinni. Silloin sapetti. Paljon. Jotain skraapujakin siitä jäi.

Poliisiasemalla kävin tekemässä ilmoituksen ja joka rappukäytävään laitoin asiasta asiallisen lapun omien yhteystietojeni kera ja lupasin palkkionkin. Viikon päästä keräsin laput pois ja join palkkiokaljakopan itse.

Myöhemmin yhdeltä asukkaalta sain vinkin missä näistä kolmesta talosta se pahin kyylä asuu - joku vanha ukko se on tosta naapuritalosta. Nykyään piha-alue on pelastustie-aluetta ja prätkä majailee n.3 vuotta jonotetussa katospaikassa.

entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u..  
tounge.gif
Spray-maalilla seinään, että "En siirrä!"

Tuossapa oiva ratkaisu ongelmiin naapureiden kanssa:

http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0304.shtml
ei ###tu, onko tällänenkin sivu oikeesti olemassa?  
biggrin.gif
tuo sivusto on oikeasti WANHA, jtn yli 10 vuotta sitten oli vielä toiminnassa, nyt ei ole enää päivitetty 7 vuoteen vissiin.

Aika paska teko, moinen tussuttelu  
033102ass_1_prv.gif

Mutta muille -> ootteko koskaan soittanu suoraan isännöitsijälle ja kysyny/kertonu asian "kauniisti", että ois tarvesta löytää kerrostalon/rivarin pihalta paikka mopolle.
Mä/me ollaan tehty niin nyt jo 3:ssa kämpässä ja aina on löytyny paikka ja lupa siihen pysäköimiseen.
Jos joku naapuri alkaa narisee, ni voip tokasta, et "lupa on isännöitsijältä"
Nykyises mestas huolto toi jopa oikeen muovikilven ja teksti: "varattu moottoripyörälle rekkari sejase"  
tounge.gif
Eikä maksa kun 3€ kuussa- halpaa ja varmaa sanoisin.
Yleensä aina löytyy joku "rako", mihin ei voi autoa parkkeerata, mutta mopon kylläkin.
Tai sit mulle on vaan sattunu pirun hyvät isännöitsijät  
wink.gif

hankalaa.Pakkala on rakennettu kuin persereikä peltojen keskelle
033102ass_1_prv.gif
Pakkalassa osittain asuessa täytyy sanoa että pyörän saaminen parkkiin on täyttä paskaa!
jos et saa lappua, saat saman talonyhtiön asukkailta kirjoittamia valituslappuja!
parkkipaikka on rakennettu 400metrin päähän talosta ja jos auton ajaa siksi aikaa sisäpihelle oven läheisyyteen että saa vietyä kauppakassit sisälle, on jo joku parvekkeella itkemässä ettei siihen saa jättää eikä se piha-alue ole parkkipaikka! kadunvarressa olevaan ilmais paikkoihin (n. 6autolle) tarkoitettu satunnais pysäköinti on vaihtunut asukkaiden pitkäaikais paikoiksi. ja sitten kun ei oo tilaa aletaan jättää niitä autoja osittain ajoväylille tukkien niitä ajoreittejä...voi vittu miten sappi kiehuu joka kerta ajaessa parkkipaikalle kun ne samat saatanan apinat ei joko tajua taikka jaksa välittää etten pääse pienellä mazdallani ajamaan sinne OMAAN parkkiruutuni josta maksan vitusti rahaa, kun ne autot tukkii sen muutenkin perseen'reiän kokoisen ajotien. ja kun ei laput ja yhteydenotto pyynnöt tehoa.  vaikka miten asiallisesti yrittää asiaan ottaa kantaa ei se vaan toimi...pitäneekö sitten alkaa siirtyä sanoista tekoihin.[/QUOTE]
kannattais soittaa hinuri kiskoo nevadaan tieltä
biggrin.gif

Aika paska teko, moinen tussuttelu  
033102ass_1_prv.gif

Mutta muille -> ootteko koskaan soittanu suoraan isännöitsijälle ja kysyny/kertonu asian "kauniisti", että ois tarvesta löytää kerrostalon/rivarin pihalta paikka mopolle.
Mä/me ollaan tehty niin nyt jo 3:ssa kämpässä ja aina on löytyny paikka ja lupa siihen pysäköimiseen.
Jos joku naapuri alkaa narisee, ni voip tokasta, et "lupa on isännöitsijältä"
Nykyises mestas huolto toi jopa oikeen muovikilven ja teksti: "varattu moottoripyörälle rekkari sejase"  
tounge.gif
Eikä maksa kun 3€ kuussa- halpaa ja varmaa sanoisin.
Yleensä aina löytyy joku "rako", mihin ei voi autoa parkkeerata, mutta mopon kylläkin.
Tai sit mulle on vaan sattunu pirun hyvät isännöitsijät  
wink.gif
Ei toi toimi kun jossain vuokrakasarmeissa. Asunto-osakeyhtiöissä isännöitsija ei päätä mitään, hallitus sen tekee.
Jos As. Oy:ssä päätäntävalta on isännöitsijällä, en haluaisi asua moisessa yhtiössä.

Back