• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tutkaustaajuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TBus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikähän imu mulla on päällä, kun melkein aina näen tutkia, kun käväsen vähän pisemmällä ajelulla. Tänäänkin oli poliisijagge Lahdentien kaistojen välissä pusikossa ja pari mopopoliisiakin tuli vastaan. Pari päivää sitten näin kyseisen Jaguarin Turuntiellä bussipysäkillä. Länsiväylän päälläkin sillalla oli tässä joku päivä sitten poliisiauto kytiksellä ja ukko föönin kanssa sillalla. Vähän reilummin tulin liittymästä ylös kaupunkiin päin ja kun vähän luikasteli, niin onneksi tiputin sopivasti samantien vauhtia.

Kaksi kertaa olen pyörällä ajaessa tutkan nähnyt, tässä Salon liepeillä molemmat kerrat, toinen poliisimoottoripyörä ja toinen siviili mp. Niin ja 12500km ajettu tällä kaudella. Pohjoisessakin käväsin pari viikkoa sitten, enkä sillä koko reissulla tainnut nähdä kun pari poliisiautoa.

Tänään ajoin itse tutkaan Helsingin Konalassa, setä oli föönin kanssa pusikossa ja näin sen samaanaikaan kun pysäytysauto tuli näkyviin.

Onneksi oli maltillisesti nopeutta, eivät kiinnostuneet pysäyttelemään
smile_org.gif

Kait se on enemmänkin "tuurista" kiinni miten usein niitä sattuu bongaamaan. Sillä itse liikun suhteellisen paljon työkseni tuolla tien päällä ja välillä menee pitkiäkin aikoja ettei näe muutakuin satunnaisia paikallisia polliiseja. joskus sitten näkee harva se päivä noita LP:n poikiakin missä päin Suomea milloinkin.

Joskus paikallislehdestäkin lukenut, että ovat jollakin tieosuudella ottaneet sinä ja sinä päivänä joltakin kortin pois ja välillä todellakin ollut itsellä tuuria, sillä saattanut olla liki samoihin aikoihin mopolla liikenteessä eikä törmännyt niihin. Onneksi ei, sillä joissakin tapauksissa olisi saattanut tulla jopa jalkamies saman tien....

Back