Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos myyjät olis provikalla, ehkä tulis tarjottua kaikkee enemmän...taitaa olla enimmäkseen aika paska kiinteä liksa heillä, vai miten lie, ainakin siltä vaikuttaa...siis "rivimyyjillä"..
Omat kokemukseni Tuusmotorista ovat vähän ristiriitaiset. Ostin sieltä ekan motskarini 2007 keväällä, ja kaupanteko meni kyllä varusteiden että itse pyöränkin osalta ihan ok, kunnes menin hakemaan motskaria kaupasta:
Mulla piti ITSELLÄ käydä rekisteröimässä pyörä läheisellä katsastuskonttorilla koska "Me ei voida uutta pyörää rekisteröidä uuden omistajan puolesta.." Vaikka toimituskulutkin olin maksanut, rekisteröintimaksukin piti itsellä pulittaa ja huomautin tästä liikkeessä että nyt sälää hyvitykseksi ylimääräisestä vaivannäöstä sekä kuluista. Mutta ei.
Varustepuolen palvelu on ollut aina esimerkillistä sekä myyntipuolellakin homma on sujunut liikoja tyrkyttämättä. Ainoa miinus on tuo rekisteröintihomma joka tänäkin päivänä ihmetyttää.
Ruusuja Tuusmotorille.
Jotain palvelu extraa kaipaan vielä mp kaupoista ihan yleisesti, missä minusta liikkeiden olisi mahdollisuus erottautua. Ostaa sitten varusteita tai pyöriä: myyjät voisivat olla agressiivisempia tarjoamaan tuotteita, lisävarusteita ja asioita joita ei kaupanteko hetkellä tule itselle mieleen.
Cheers!
Juuri tämä varsin "aktiivinen myynti" ainakin itseäniAktiivisella myyntitavalla asiakkaalle ehdotetaan lisävarusteita joita hän hyvinkin voisi tarvita, joko tarpeellisia tai muuten vaan mukavia olla ja omistaa.
mm. Dressman Malmilla => nykyisin kierränkin ko. pisteen kaukaa kun ei ollut kerta eikä kaksi. Luulisi sen nyt herran jestas riittävän kun kaveri tietää mitä tahtoo, marssii sisään, ottaa rätin hyllystä ja kävelee kassalle maksamaan. Niin eikun myyjä tyrkyttää jos vaikka mitä rätiä ja lumpua siinä ohessa ettetkö sä nyt mitenkään tarttis... 
Ihan omasta kokemuksesta suosittelen lämpimästituntuu siltä, että seuraavassa kämpässä pitää olla se autotalli ja pitää opetella korjaamaan itse![]()
Mielenkiintoista nähdä kuitista, mistä tuo koostuu. Laskuttaako liikkeet yleensä muuten siitä ajasta, mitä heiltä menee osien etsimiseen? Nyt on kuulemma noita stefoja etsitty kissojen ja koirien kanssa.No nyt tuli tekstarilla laskun summa em. laakereiden ja ketjujen/rattaiden laitosta. 434 Euroa. Ihanan kallista. Eihän tässä ole kohta enää edes varaa lähteä mihinkään reissuun![]()
Mielenkiintoista nähdä kuitista, mistä tuo koostuu. Laskuttaako liikkeet yleensä muuten siitä ajasta, mitä heiltä menee osien etsimiseen? Nyt on kuulemma noita stefoja etsitty kissojen ja koirien kanssa.