• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tyylikäs tailkit tripleen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Epimetheus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Epimetheus

New member
fe_1_b.JPG

<a href="http://cgi.ebay.fr/NEU-Kurzes-Heck-Triumph-Speed-Triple-1050-NEU_W0QQitemZ8065575796QQcategoryZ49877QQrdZ1QQc
mdZViewItem#ebayphotohosting" target="_blank">eBaysta</a>

Mitään en ymmärrä tuosta saksankielisestä sepustuksesta, mutta näyttää hyvältä.

Näistä kilpitelineistä uuteen Tripleen ei niin hirveästi ole ollut puhetta.. Ootteko tehny ite vai tilannu ulkomailta? Entäs Stormin/Allright/Duell, onko kokemuksia?

Jos löytyy lisää kuvia ni laittakaa näytille..
062802jumpie_prv.gif

payz

Näistä kilpitelineistä uuteen Tripleen ei niin hirveästi ole ollut puhetta.. Ootteko tehny ite vai tilannu ulkomailta? Entäs Stormin/Allright/Duell, onko kokemuksia?

Jos löytyy lisää kuvia ni laittakaa näytille..
062802jumpie_prv.gif

payz
Minulla on tämmönen:
NSHSPEED.jpg

Hyvin pelaa ja melkein vilkut kuin vilkut saa tuohon kiinni.

Fechter.de myy suomalaisen Oitraconin kautta. Hintaa en tähän hätään muista.

Mitoitettu jollekin italian/saksan kilvelle, joten mustan pleksinpalan (mopoliikkeestä 0-5 eur) joutuu laittamaan kilven ja telineen väliin jos haluaa hiukka tukevammin FI-kilven kiinni.

Tuon saksalaisen ebay-version olisin tosin tilannut jos sellaisia olisi ollut aikoinaan keväällä 2005 saatavilla. Mielestäni parhaan näköinen kikatin.

<a href="http://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_322_Plate_Holders/br_16_Triumph/bi_800_Speed_Triple_T1050_05_06/pr_29397_Mad_Doctor_Mad_Doctor_Undertail_Transformation_kit_for_Triumph_Speed_Triple_T1050
_black.htm" target="_blank">Mad doctor</a>

Tota oon kattonu vähän sillä silmällä. Ei oo kuitenkaan vielä tän kesän projekteja.

<a href="http://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_322_Plate_Holders/br_16_Triumph/bi_800_Speed_Triple_T1050_05_06/pr_29397_Mad_Doctor_Mad_Doctor_Undertail_Transformation_kit_for_Triumph_Speed_Triple_T1050

_black.htm" target="_blank">Mad doctor</a>

Tota oon kattonu vähän sillä silmällä. Ei oo kuitenkaan vielä tän kesän projekteja.
Tossa MadDoctorissa nuo vilkut lerputtaa jotenkin ressukan oloisesti, jos vertaa esim. threadin alussa olevaan viritykseen. Vähän kuin luppainen k**li.
biggrin.gif

Ei oikein istu meikäläisen silmään että vilkut sojottavat menosuuntaan nähden vastakarvaan eli eteen ja alaviistoon.

Itse tein rosteripellistä. Periaatteessa zetan muotoinen pellinpala, jossa muutama reikä kiinnitystä ja kilven valoa varten. Homma vielä helpottuu, jos ei välitä kilven valosta. Vilkun kiinnikkeet hitsasin läpyskään.

tounge.gif

Noi mad doctorin vilkut on säädettävissä kolmeen eri asentoon. Suoraan sivuille, viistoon ja sit taakse päin. Tossa kuvassa ne taitaa olla siinä taka-asennossa eli ton perän linjan suuntasesti. Makuasioitahan ne on. IMO se on ihan makee, kun vilkut noudattaa pyörän linjoja eikä sojota suoraan sivuille ku tikku paskassa
biggrin.gif

Onko kenelläkään ideoita tuohon ST1050 sprintin takaosaan??? On tehtaan jäljiltä aika karsee... Pitäis ens talvena vähän modifioida.
idea3.gif

Kiitos kuvasta. Onko peräti ST:n alkuperäinen takavalo ja vilkut eli pelkkä teline vaihdettu??? Yksi firma kauppasi telinettä, uusi takavalo ja vilkut hintaa 220 ekee + postikulut päälle. Onko hinta järisyttävä vai kohtuullinen? (Kaikki polttimot oli ledejä).
withstupid.gif

Kiitos kuvasta. Onko peräti ST:n alkuperäinen takavalo ja vilkut eli pelkkä teline vaihdettu??? Yksi firma kauppasi telinettä, uusi takavalo ja vilkut hintaa 220 ekee + postikulut päälle. Onko hinta järisyttävä vai kohtuullinen? (Kaikki polttimot oli ledejä).
withstupid.gif
No hintahan on ihan posketon ;) Mutta eikös huveihin ja harrastuksiin saa kaikki mennäkin...
Itse tein ton Kliks ja kustansi vilkkuineen n.20€+vähän alumiiniä...

Back