Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marchesini maksaa tuplat vs. Braking, kun lasket jarrulevyt ja rattaat mukaan. Ovat toki paremmat. Braking on hieman budjettiratkaisu, mutta moneen käyttöön riittävä.Juu mä oon kattellut noita B-one vanteita...Mut joku niissä on mikä ei sytytytä!Mielellään ostais jotku marchesini alu vanteet kun noi ja olis vielä kevyemmätkin kun orgis vanteet!Mut tossa tulis tietenkin noi levyt tavallaan kaupan päälle!
Kiitoksia linkistä...Uskon et ne olis riittävän meikäläisenkin käyttöön!Pitää vähän harkita taas kerran!!Marchesini maksaa tuplat vs. Braking, kun lasket jarrulevyt ja rattaat mukaan. Ovat toki paremmat. Braking on hieman budjettiratkaisu, mutta moneen käyttöön riittävä.Juu mä oon kattellut noita B-one vanteita...Mut joku niissä on mikä ei sytytytä!Mielellään ostais jotku marchesini alu vanteet kun noi ja olis vielä kevyemmätkin kun orgis vanteet!Mut tossa tulis tietenkin noi levyt tavallaan kaupan päälle!