• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ulkomailta Brakingin jarrulevyjä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SoRsA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SoRsA

New member
Tietääkö kukaan mitään firmaa ulkomailla mistä sais tilattua braking:n jarrulevyjä?

Pikkasen liian kallista!Kun pitää tilata muutakin kamaa ulkomailta niin ne voi tulla siinä samassa...

Carpimotolla ainakin löytyy levyjä ja B-One levyt+vanteet settejä. Porukka kyllä pahasti herjaa Carpimoton toimituskuluja, että kokonaishinnasta ei oo haisua.

Juu mä oon kattellut noita B-one vanteita...Mut joku niissä on mikä ei sytytytä!Mielellään ostais jotku marchesini alu vanteet kun noi ja olis vielä kevyemmätkin kun orgis vanteet!Mut tossa tulis tietenkin noi levyt tavallaan kaupan päälle!

Juu mä oon kattellut noita B-one vanteita...Mut joku niissä on mikä ei sytytytä!Mielellään ostais jotku marchesini alu vanteet kun noi ja olis vielä kevyemmätkin kun orgis vanteet!Mut tossa tulis tietenkin noi levyt tavallaan kaupan päälle!
Marchesini maksaa tuplat vs. Braking, kun lasket jarrulevyt ja rattaat mukaan. Ovat toki paremmat. Braking on hieman budjettiratkaisu, mutta moneen käyttöön riittävä.

Marchesini maksaa tuplat vs. Braking, kun lasket jarrulevyt ja rattaat mukaan. Ovat toki paremmat. Braking on hieman budjettiratkaisu, mutta moneen käyttöön riittävä.
Kiitoksia linkistä...Uskon et ne olis riittävän meikäläisenkin käyttöön!Pitää vähän harkita taas kerran!!

Back