• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ulkonäkö vai teho?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ulkonäkö vai teho? -

• Ulkonäkö ratkaisee

Ääniä: 1 25,0%
  • Teho ja vääntö määrää

Ääniä: 0 0,0%
  • Minulla on varaa kumpaankin

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Onneks on molempia  
tounge.gif

GSXR1000K6_Red_971414.jpg
Enpä yleensä jaksa kyykkärille silmää kääntää, mutta tämä on kyllä bueno peli. Väri luonnossa paljon parempi, mitä kuvista voisi päätellä.

Ettei vaan olisi ylläkirjoittaneen fillari, jota olen ohi kulkiessani ihastellut? Tuskin noita Tamperestissa kovin montaa on.

Edittiä: niijoo, omassa mopossa ei poveri puhu, eikä se missikisoissakaan pärjää.

Niinhän se menee... Paraskaan mies ei ole kuin tyydyttävä  
biggrin.gif

Ja minun pyörä on täysin kompromissi elikkäs riittävän hyvä nykyisiin tarpeisiin vartille, radalle, mutkapätkille, kioskille ja vähän pidemmällekin turneelle. Onhan sitäkin tullut työnnettyä tänä suvena hitusen alle 14tkm.

Tietenkin se on nyt kaunein pyörä mikä minulla on ollut.  
inlove.gif

Olisin sitä mieltä, että ei kumpikaan. Mun mopot ostettu kukin omaan tarkoitukseensa sopivax.
wink.gif

Niinhän se menee... Paraskaan mies ei ole kuin tyydyttävä
biggrin.gif

Ja minun pyörä on täysin kompromissi elikkäs riittävän hyvä nykyisiin tarpeisiin vartille, radalle, mutkapätkille, kioskille ja vähän pidemmällekin turneelle. Onhan sitäkin tullut työnnettyä tänä suvena hitusen alle 14tkm.

Tietenkin se on nyt kaunein pyörä mikä minulla on ollut.
inlove.gif
Profiilisi kuvassa näkyy BMW K 1200 S:llä ajava tuhdissa kunnossa oleva kuski tosimotoristimiesten kansallispuvussa (=tumma gore-uniformu). Oletan, että jätit Busalla asianomaisen reippaasti kiihdytyksessä?
wink.gif

Itse asiaan: Molempi parempi.

Profiilisi kuvassa näkyy BMW K 1200 S:llä ajava tuhdissa kunnossa oleva kuski tosimotoristimiesten kansallispuvussa (=tumma gore-uniformu). Oletan, että jätit Busalla asianomaisen reippaasti kiihdytyksessä?
wink.gif

Taisin tossa olla ihan ekaa kertaa menossa joulukuusen juureen. Peloitti ihan oikeesti. Silläkin kertaa kansllispukuinen setä oli nopeempi, mutta minä en lannistu. Huomenna uudet karkelot Kiikalassa tai Laastarolla....
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

Ulkonäkö
cool.gif
mutta mieluummin niin, että eteenpäin pääsee ja kyl mun sevenfiftyl pääsee ainakin tällä hetkellä aivan tarpeeks
smile_org.gif

wink.gif

Taisin tossa olla ihan ekaa kertaa menossa joulukuusen juureen. Peloitti ihan oikeesti. Silläkin kertaa kansllispukuinen setä oli nopeempi, mutta minä en lannistu. Huomenna uudet karkelot Kiikalassa tai Laastarolla....
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
Olethan sä jo pessy aika monta "TOSIMIESTÄ", että älä ny yhtään häpeile....
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

2006_YZF-R6S_Color_Midnight-Black_prv_tcm48-87707.jpg

ulkonäkö ratkaisi. ja varsinkin väri - sillä kun on toisille väliä  
biggrin.gif
aikanaan jo Henry Ford tiesi oikean värin.

okei, olihan tässä myös mukavin ajoasento ja se kulkeekin melko näpsäkästi...

Käytännöllisyys ja matkakelpoisuus ratkaisi tuon omani mallin. Merkkiin ollut heikkona jo pitkään, joten teho ja ulkomuoto sivuseikkoja. Mutta se karisma Guzzissa.
Pikkusportilla (Lario) mentiin ennen, ja teki sitä matkaa silläkin kivuttomasti, mutta nykyinen on täydellinen.
Ja jos pikkasen kiireempi matkaa taittaa, niin silloin beemerillä.

Ulkonäöstä tykkäsin kovasti, ja tehoakin on enemmän kuin riittävästi näin alkuun.

Kuva allekirjoituksessa
062802jumpie_prv.gif

Kyllä se ulkonäkö laittaa pyörää katselemaan. Tällä hetkellä sitä toista ominaisuutta puuttuu, mutta ajo-ominaisuudet (tai niiden puute) ovat sellaiset, ettei hirveästi lisää kaipaakaan.
tounge.gif

Käyttömukavuus? Kun selkä on mikä on, ja niska jäykkä, nin se on pakko jos meinaa ajella.  
062802jumpie_prv.gif

Molempi parempi. Tai no, jos esim. busseihin vertaa, niin eipä tuota vääntöä ole ollenkaan tai uusiin litrasiin, niin heppojakin huomattavasti vähemmän, mutta kunhan Yoshin kokoränni saapuu ja saa säätöihin kevääksi, niin eiköhän tuolla kerkeä
smile_org.gif

Ulkonäkö oli ensin se tärkein pointti ja kun sain ne tehot mitä olin vailla,niin se muuttuikin TÄRKEIMMÄKSI jutuksi.
250hp/350nm ja kiihtyvyyttä on riittävaästi 0-200km/h.

Nyt muutetaan ulkonäköä tehoja vastaaviksi ja se on paljon halvempaa
biggrin.gif

Vähän vaikea sanoa
confused_orig.gif

Ostin pyöräni itselleni, en miellyttääkseni muita
033102bebe_1_prv.gif

Eli ulkonäköhän se ratkaisevampi oli, meidän kylällä kun ei esson baariakaan löydy
tounge.gif

Varjotin.JPG

Ulkonäköä löytyy vaikka muille jakaa, ja tehoa on hurjat 15hv/11Nm!!!
crazy.gif
Mutta tässähän ei kysytty mielestäni tämän hetkistä tilannetta, eli tulevaisuudessa sekä ulkonäkö että teho ratkaisee... Siis suomeksi sanottuna NAKU.
cool.gif

Back