• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ulkonäkö vai teho?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ulkonäkö vai teho? -

• Ulkonäkö ratkaisee

Ääniä: 1 25,0%
  • Teho ja vääntö määrää

Ääniä: 0 0,0%
  • Minulla on varaa kumpaankin

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Samaa mieltä, näin on.
PoxerPemari on ruma ja hidas, joten ei voi olla kaunis (ja lisaksi pemarit hajoo matkalle)... sorry vitsi, vitsi, vitsi ...
Kauneus on katsojan silmässä
tounge.gif

Muutama vuosi sitten olisin vastannut että tehojen vuoksi, mutta sitten toi huuma meni (onneksi) ohi ja nykyään ratkaisee enempi ajofiilikset ja omaa makuani kutittava ulkonäkö...
Niin minäkin luulin. Monta vuotta. Tuli ajeltua Goldwingillä ja LT:llä. Joskus kävi tehot mielessä, mutta muut ominaisuudet olivat päällimmäisenä. Mutta kun tuli tuo turbo myyntiin, niin se pani ajattelemaan tehojakin. Ja pakkohan se oli pois ostaa. Ihan vain tehojen vuoksi. Sattuu vain olemaan vielä ihan hyvän näköinenkin. Mutta ilman turboa en varmaan olisi ikinä tullut ostaneeksi K1200Ssää. En edes ajatelleeksi. Kun ei ole tarvinnut enää ajatella noita tehokkaita pyöriä vuosiin. Taisi mennä ainakin 8 vuotta siitä, kun viimeksi ajoi tehokasta fillaria.

No edelleen, kun istahdan LT:n päälle ja lähden baanalle niin kyllä matka maistuu, vaikka heppoja ei olekaan kuin vähän päälle sata tuohon liki 400 kilon painoon. Tuo ässä sitten onkin toinen tarina. Tekisi mieli sanoa, ettei se matkan teko sillä niin kivaa ole, mutta kun kääntää kahvasta, niin tuntuu p..keleen hyvältä.

t. Repa

Kyllä mulla ainakin ratkaisi ulkonäkö... Teho/paino suhde kohtasi vielä omiin tarpeisiin sopivasti...
062802moto_prv.gif

Kysymys taas yllättäen on niin absurdinen, ettei siihen voi vastata selkokielisesti
tounge.gif
. Jos abstraktit hajamuodot otetaan mukaan, on vastaukseni ilman muuta Gixxeri
033102ass_1_prv.gif
, jos taas haetaan uusnanuturinalismista dyvengoa, on vastaukseni ilman muuta Gixxeri
smile_org.gif
Liittyikö tämä jotenkin tehoon? Vai ulkonäköön?

t. Repa
Gixxerissähän noi on osattu yhdistää vähintään kiitettävästi. Lukitaan vastaus molempiin
smile_org.gif
Ai niin. Tehohan on katsojan silmässä, vai miten se meni?
tounge.gif

t. Repa

Kaipa se teho olis mun valinta.Riippuu kuitenkin kuinka rumasta pyörästä on puhe.Joku 100hp ja suht hyväkuntonen ois ihan jees.

Teho. Voiskohan sitä olla liikaa? Ja ajettavuus ym ominaisuudet.

Ei tosin ole aivan pakko olla ruma. Oma eli toi pläkkäri nyt ei minusta ole sen enempää nätti kuin rumakaan.
tounge.gif

Nykyisessa mopossa on meikäiselle ihan riittävästi tehoja ja ulkonäkökin on ihan kiva  
inlove.gif

Paperilla ainakin näyttäis tossa omassa kikottimessa tehoa olevan aivan mulle riittävästi, kun oikeaa moottoripyörää on tullut ajettua sitten piikin jälkeen 2500 kilometriä (jos tähän luetaan 600cc  
tounge.gif
). Voi jopa olla liikaakin. Ulkonäöllisesti siitä tulee ainakin omaa silmää miellyttävä yksilö. Niin että molempia on tai tulee pian olemaan.

Back