• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ultimate ajokuume!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja chainese
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suojaahan hyvin mopos ettei liinoista tai muista kiinnitys härpäkkeistä tule naarmuja  
cool.gif
Inhottavaa se kun polttelee päästä ajamaan ja kun vihdoin pääsee niin huomaa että penkissä, rungossa tai tankissa on kaueat hankaumat
biggrin.gif

Mun puolesta voi sataa vaikka vanhoja ämmiä seuraavat pari viikkoa.  
mad.gif

Pyörän saaminen siirtyi huollossa löytyneiden yllätysten takia hamaan tulevaisuuteen.

Joten, ihan vaan vittuillakseni toivon että seuraavat pari viikkoa jatkuisi samanlaista pakkasta ja mielellään myös lumisadetta.  
033102ass_1_prv.gif
Mä toivon, että sä et saa pyörääs takasi ennen joulukuuta
mad.gif
Haista ite!
wink.gif

Jos minä en pääse ajamaan, niin muutkaan ei saa päästä.
tounge.gif

Ei silti, vanha pyörä on tallissa, mutta en uskalla lähteä koittamaan enää sillä, koska se menee vaihdossa ja mun tuurilla mällään sen puuhun varmasti.

Joten, lumisateita odotellessa.
033102ass_1_prv.gif

No nyt se myrkyn lykkäs. Räntää ja vettä tulee. Mutta ei siinä vielä kaikki. Noista nesteistä johtuen kotitie alkaa sulaa, mutta kas kas, viime syksynä (fiksu ajoitus) suoritettujen viemärisaneeraustöiden takia tie on pohjustettu hiesu-hiekalla. Hiacekin menee enempi sinne, minne edellinenkin meni... Eli rattia voi kääntää yli 1/4 kierrosta eikä suunta muutu mihinkään. Alla toistaiseksi loppuunajetut touring kumit. Saapa nähä kuinka kauan menee, et tilanne paranee.

Mutta on tää ajokuume kyl käsittämätön, 2,5 tuntia duunia ja sit meen kyl talliin taas käyttelemään pyörää paikallaan :-)

Jep jep... Musta tuntuu, että putiikki menee nyt kiinni ja meen tallille kattoo josko kävis heittää lenkin... Ketjujen rasvaus lämpimäks käyttely.. ajokamojen etsintä.. mitäs vielä... Josko kävis vaikka huoltoasemalla kahvilla ja ilmat laittamassa :-D
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Mun vatsalihakset kramppaa jännityksestä :-P

Pihalla paistaa aurinko
biggrin.gif

Tälläviikolla pitäis olla uus mopo kasassa
062802jumpie_prv.gif

Ensviikolla saa hakee poliiseilta kortin takas
buttrock.gif

Tuli vähän takapakkia kun huomasin että öljyrenkaat on niin lopussa että pöläyttelee savua ihan kunnolla. Ei sikäli haittaa kun tänäänkin satoi lunta.

30 min päästä lähen pyörää hakemaan tallista... Ei enää kauaa!
biggrin.gif

Yeah!!! Noni, nyt alko ajokausi... Tuntii aikasemmin duunista, ketjut rasvaan hynttyyt niskaan ja mutatietä 500 metriä kyntämään :-) Pyörä lähti kolmannella ja hyvin pörisi. Ensimmäiset 14km hirvitti sikana, vanha pyörä kuitenkin ja kumit kanssa vaihtovalmiit... Jarrut tartti 5 täysjarrutusta, enneku lähti messiin ja vilkun katkasia kumman kankee.... Noh näistä selvittiin ja innostuin sitten ajamaan Mänttään asti... Tais olla yli kymmenen astetta ja ajelu maistui mansikoilta, aurinkoo ja kaikkee :-D

Jengillä kääntyy muuten päät aika tehokkaasti kun ajelin :-)

Keuruun nesteellä oli Honda VFR kuski, joten en ollu ees ainoo.

Mäntästä kotia päin lähdettyä tajusin, et täällähän rupee tulee kylmä :-) Ei siinä muuten mut ei meinannu jaksaa kytkintä painaa ku koti lähesty... Semmonen 170km ensilenkki... Vahingossa :-)

Jep jep. Ei ois voinu parempaa väliä valita ensilenkille.

Tänään iski taas kauhu polttelu
biggrin.gif
Just ku olin lähdössä töihin nii joku päräytti varmaan 100km/h tosta talon ohi jollaki vanhalla suzukilla. Vaikka tiet on vielä aivan hiekan peitossa ja osittain jopa jäässä..
tounge.gif
Lisäksi, avovaimon isä haki eilen itselleen toiseksi pyöräksi triumphin 900cc enduropyörän ja sitä kävin katteleen
biggrin.gif
Ja tosin, Kemissä kun asun nii täällä on vasta paripäivää ollu +-0...+3 asteikolla, öisin jotain -5...-10.

Kyllä harmittaa.. Lauantaina olisin lähössä Turkuun ja sinne oli kuulemma +10 astetta luvattu  
mad.gif
Kiva tulla tiistaina takasin kemiin kun täällä on jotain +1...+2
biggrin.gif

Ajokelejä teille sinne etelään  
062802moto_prv.gif

Nyt riitti talven vietto. Ensi torstaina haen mopon talviteloilta ja...
sport05.gif

Viidentoista vuorokauden sääennuste lupasi aurinkoa ja 7-10 astetta ensi viikolle.
smile_org.gif

Eilen pääsi jo ihan kivasti suikkaamaan. La 10 astetta ja sunnuntaina 15!!
062802moto_prv.gif

Ei se oo mukava kuunnella tuota pärinää,kun itse ei vielä saa ajaa.
bawling.gif
Mutta kohta onneksi.
sport05.gif

Back