• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Undertray hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-mies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

w-mies

New member
Ois tarkotus laitaa mopoon undertray. Pyörä on -02 9R ja ainakin Ermaxin muovinkappaleet upotetuilla vilkuilla miellyttää silmää. Oisko vinkkejä muista vastaavista ja mistä niitä kannattaa/uskaltaa tilata?

Lainaan vähä topikkia
pftroest.gif
jos joku tietää mistä TL1000R löytyis kans tota undertray niin ole hyvä valaise minua
wink.gif

tuolta kattelin mut en näistä ulkomaan jutuista tiedä h.. v...
http://www.redracingparts.com/en....ils.htm

Ermaxin muoveja saa nykyään suomestakin Stormilta.

Toinen hyvä paikka on englantilainen Pyramid Plastic, Stormilla oli aikaisemmin niiden edustus mutta on jäänyt ilmeisesti taka-alalle kun Ermax tuli tilalle. Käsitykseni mukaan Storm toimittaa edelleen Pyramidin osia tilauksesta ja ainakin jotain heillä on edelleen varastossa. Just viime viikolla kysyin yhtä undertrayta 9R:ään jota ei Ermaxin valikoimista löydy ja hyvin onnistui toimitus.
smile_org.gif

Toinen hyvä paikka on englantilainen Pyramid Plastic, Stormilla oli
Itse en ainakaan lähtisi suosittelemaan Pyramidia kenellekään. Tilasin sieltä viime talvena undertailin ja seat cowlin omaan 6R Kawaan ja lähes kaikki meni vituilleen paitsi rahojen palautus. Kaikista eniten harmitti se, että kamat mitä heidän sivuillaan esiteltiin kuvin, olivat aivan erilaisia kuin mitä mulle toimitettiin, mm. undertail oli suunnilleen yhtä tyylikäs kuin mitä ko pyörässä löytyy tehdasasennuksenakin.

Tietysti jos haluat ottaa huntin takkiin kuten minä, niin antaa mennä vaan...
smile_org.gif

Itse tilasin Redracing Partsilta ison kasan hilpettä, muunmuassa undertailin. Kaikki pelas ku junan vessa ja tavarat tuli FedExllä kotiovelle. 9ärrään tais se muovin palanen olla 117€.

Lainaisin myös tätä topiccia hiukan oon yrittänyt hakee myös undertraytä mun mopottimeen joka on Honda CBR 600f -96. Tohon -97 vuoden malliin oon löytänyt vaikka kuinka monesta paikasta mut tohon -96 ei tahdo löytyä... Onko jollain tietoa että mistä löytys tai käykö tuo 97 vuoden palikka mun mopottimeen...? Kiitos jo etukäteen!!

6R:ään kans hilöpettä hakusessa.. suomikauppoja? tai ilman visaa toimivia?

Skidmarx saarivaltiossa on erinomainen.

Jos romut löytyy suoraan hyllystä niin ne saa kotiovelle muutamassa päivässä. Jos taas joutuvat tekemään niin menee pari viikoa.

Löytyy rompetta myös vähemmän yleisiin pyöriin.

Back