unelmaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaitsuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kaitsuli

New member
Ajatko omaa unelmiesi pyörää vai onko haaveissasi jokin tietty?

Itse olen ns. "aloittelija" eli ostin ekaksi pyöräksi Kawasaki ZR7:n. Olen todella tyytyväinen hankintaani mutta joskus vielä haluaisin Buell xb9:n... hassua ehkä, mutta siinä on omaan makuun herkkupala. HD:n kone ja muuten nakumallinen pyörä. Äänet ja ulkonäkö täys kymppi. :D

Tavallaan kyllä. Mutta nälkä kasvaa syödessä ja voipi olla, että kohta alkaa polttelemaan uusi. Toki jos taloudelliset mahdollisuudet olisivat rajattomat, niin ei sitä yhdellä uudellä pyörällä pääsis edes hyvään alkuun; HP4, GSXR1000Z, superleggera, Beast... Onhan noita, mutta pare lopettaa haaveilu.:grin:

Ajan ja elän unelmaa - unelma kun oli ajaa A-kortti ja hankkia jokin edullinen hyvä perusmopo, jolla pääsee mopoilun makuun. Talliin päätyi Yamaha FZS600 vaikka minäkin olin alkuun kallistumassa Kawan ZR7:aan!:;):

Tosin, Yamahaa aina jotenkin olin halunnu joten liekö sit alitajuinen juttu kun toi Fasu tuli hommattua :D

Viimeksi muokattu:
Ei yksi riitä ihinkään, viisi olis minimi.
Mutta jos aseella uhataan ja pakotetaan yksi valitsemaan, niin katukelpoinen Moto Guzzi MGS-01 Corsa.

:orgmp: Joo kuten jo joku mainitsikin niin 5 olisi kiva omistaa tallissa... mutta itse aloittelin tossa pitkästä aikaa
uudelleen nää 2pyörä hommat ekaks oli kawan er-6n tosi mukava laite sitten halusin Ducatia monta kävin koe ajeleenkin mutta kas Suzuki sv1000s on nyt tallissa ollut jo useamman ajo vuoden siis v2 kone ne äänet... no Suzuki oli helppo ajaa Ducatiin nähden ja tietty pirun paljon halvempi. Mutta jos nyt ois rahaa n20tuhatta e ostaisin Kawan zzr 1400 uuden sillä luulisin selviäväni eläkeikään... Mutta putket pitäs vaihtaa ja maalauttaa...

No en oikeastaan :-D ostin 350 hondan kun oli lähimpiä ja halvimpia heti liikenteeseen prätkiä. :D sit ostin tuon nelipuokin kun meinasin jos sais yhden museokelpoisen kasaan.

Jaa mitä haaveissa. Mt-01 sunnuntaipyöräksi lähiseudun mutkateille. KTM 690 SM pitäis olla työmatkoja ja muita kaupunkipommituksia varten. Sitten vaikka Aprilian Caponord 1200 lomareissuilla. Sitten 954RR Honda kun haluaa mennä kovaa. Tuota sunnuntaipyörää pitäis sit melkein voida vaihtaa melkei joka kuukausi.

Voi kun olisi yksi pyörä missä yhdistyisi nakun ulkonäkö, matkapyörän varusteet ja tuulisuoja, supermoton keveys ja helppous sekä sporttipyörän suorituskyky. Olisko bemarin S1000R hyvä kompromissi?

Viimeksi muokattu:
Ensin ajelin kawan er-6n yhden kesän. Laiskanpuoleinen mutta kevyempi ajella kuin jotkut taannoiset kevarit, joten oikein hauska laitos varsinkin kaupunkiin.
Nyt laitoin kilogikserin tilalle ja tyypit otettuani vaikuttaa ihan ajettavalta. Mitään merkkisuuntautumista ei näin vähällä harrastamisella ole ehtinyt kertymään. Ajatuksena on vähän kokeilla kaikenlaisia laitteita tilaisuuden tullen. Eiköhän se yksi ylitse muiden jossain vaiheessa takaraivoon iskostu :D

Back