ttuttu MotOrg ry 22.4.2009 #1 Moro, kuinka ilmoitan useamman tulijan 18.5 Koulutusryhmään? Pitääkö näpyillä jokaiselle ilmoittautujalle omat näpyttelyt?
Moro, kuinka ilmoitan useamman tulijan 18.5 Koulutusryhmään? Pitääkö näpyillä jokaiselle ilmoittautujalle omat näpyttelyt?
Streethawk Repsol 22.4.2009 #2 Vahva veikkaus, että jokainen halukas luo omat tunnukset tähän foorumiin ja sitten jokainen tekee ilmoittautumisen itse omilla tunnuksilla.
Vahva veikkaus, että jokainen halukas luo omat tunnukset tähän foorumiin ja sitten jokainen tekee ilmoittautumisen itse omilla tunnuksilla.
T Tauski New member 26.4.2009 #3 (ttuttu @ Huhti. 22 2009 sanoi: Moro, kuinka ilmoitan useamman tulijan 18.5 Koulutusryhmään? Pitääkö näpyillä jokaiselle ilmoittautujalle omat näpyttelyt? Napsauta laajentaaksesi... moi, mistäköhän koulutuksesta olisi kyse? t kepa.
(ttuttu @ Huhti. 22 2009 sanoi: Moro, kuinka ilmoitan useamman tulijan 18.5 Koulutusryhmään? Pitääkö näpyillä jokaiselle ilmoittautujalle omat näpyttelyt? Napsauta laajentaaksesi... moi, mistäköhän koulutuksesta olisi kyse? t kepa.
J Johu New member 26.4.2009 #4 (Streethawk @ Huhti. 22 2009 sanoi: Vahva veikkaus, että jokainen halukas luo omat tunnukset tähän foorumiin ja sitten jokainen tekee ilmoittautumisen itse omilla tunnuksilla. Napsauta laajentaaksesi... Juurikin näin.
(Streethawk @ Huhti. 22 2009 sanoi: Vahva veikkaus, että jokainen halukas luo omat tunnukset tähän foorumiin ja sitten jokainen tekee ilmoittautumisen itse omilla tunnuksilla. Napsauta laajentaaksesi... Juurikin näin.