Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takana on Road Attack mullakin. Edessä vielä alkuperäinen Michelin. Hyvin on ainakin kestänyt, alkuperäinen Pilot Sport takarengas vaihdion kuin oli vajaa 5000 km mittarissa (oli silloin ihan lopussa), nyt on ajettu Contilla saman verran eikä vielä näyttää edes kuluneelta...Onko kellään koemuksia Continentalin renkaista? Itse tilasin juuri RoadAttackit kun edukkaasti firman kautta sain. Koko taakse 180/55ZR17, eteen 120/70ZR17.
Toinen uus jo tälle kauelle menossa: pitkänäperjantaina vielä Pirelli GTS Dragon, johon olin tosi tyytyväinen. Niitä vain ei vaihtohättään ollu saatavilla. Sitten vaihoin muutamien henkilöitten suositusten mukasesti B020:n, jonkalaista en laita ennään toista tähän pyörhän (CBR 1000 F)...joskin ajoin sillä melekein 10 tkm. Mutta en tykänny. Jostaki syystä.edellisessä pyörässä (CBR 1000F) oli batlax 020 joka piti hyvin ekat 3000km, sit loppu pito niin märällä kui kuivallakin....... Ny on mezelerin meZ4 900 RR:ssä jo toinen nakki peräkkäin ja oon ollu tyytyväinen ! !