Uusi CBF 1000

Super Blackbird

New member
Laite on uusi malli juuri markkinoille tupsahtanut. Ajatuksia/mietteitä moisesta laitteesta?.Kellään nyt ei varmaan vielä ajokokemusta moisesta härvelistä ole?
sport05.gif

Korkeintaan kylmätyyppejä?.
062802moto_prv.gif

Sanoisko että oikein Hondamaisen honda vekotin näin ensinäkemältä. Tiiä sitten muuten...
lookaround_orig.gif

Varsin mielenkiintoinen mopotti
cool.gif

Kylmätyypeillä ainakin ihastuin ja käyn kyllä jossain sen myös koeajamassa. Hyvä ajoasento, riittävän tehokas moottori, josta saa varmasti halutessa enemmänkin irti. Hintakin aika kohtuullinen. Nam...

Noh, älkää nyt heti meloneita nenäänne vetäkö!
Se on vain mielipide kyseisestä pyörästä ja merkistä. Ja ilmeisesti väärä... Voihan se johtua siitäkin etten ole vielä Hondaa omistanut, mutta ehkä vielä jonain päivänä.
Kevättä odotellaan!  
062802moto_prv.gif

Se on vain mielipide kyseisestä pyörästä ja merkistä. Ja ilmeisesti väärä... Voihan se johtua siitäkin etten ole vielä Hondaa omistanut, mutta ehkä vielä jonain päivänä.
Kevättä odotellaan!
062802moto_prv.gif
Minua kiinnostaa toi sun avatar. Tuolla toisella, TURVALLISUUS-palstalla on toinen, Viper78-avatar. Ja aika vakavamielinen alue. Mikä on tämä Sinun avattaresi? Ja nickinimesi.

Sinällään kiinnostava uutuusmalli; Sevenfiftyn jälkeen ( sitten joskus ) kiinnostaa eniten juuri puolikatettu peruspyörä monipuoliseen ajoon. Itseä tuo Hondan "tylsyys" ei haittaa, sillä se merkitsee myös helppoa hallittavuutta ja yleensä myös hyvää luotettavuutta...
Koeajolle täytyy kesällä mennä, tosin muutama muukin ehdokas tutkitaan. Eikä Honda ole tällä hetkellä se ykkösvaihtoehto, olen näet mieltynyt ihan vanhanaikaiseen ilmajäähdytteiseen moottoriin
wink.gif

Kehuivat ensitestissä hyväksi peliksi. Järkipyörä parhaasta päästä. Käyttöpeli jossa järkevät tehot ja käyttöominaisuudet sekä kaupunkipyöritykseen että maantielle. harkitsin itsekin vakavasti mutta päädyin erikoisempaan ja hieman tehokkaampaan.
Linkki löytyy Michel s motorcycle links sivulta tässä nettisivu linkki suoraan testisivulle.
http://motoring.telegraph.co.uk/motorin....ot.html

Kevättä odotellaan!  
062802moto_prv.gif
Minua kiinnostaa toi sun avatar. Tuolla toisella, TURVALLISUUS-palstalla on toinen,  Viper78-avatar. Ja aika vakavamielinen alue. Mikä on tämä Sinun avattaresi? Ja nickinimesi.
No hemmetti! Se on lokkinu mun avattaren!
mad.gif

No mikäs siinä niin kiinnostaa?

Mikä on kuin sana "järkipyörä" saa voimaan pahoin..ei moottoripyörä voi olla järkevä  
033102bebe_1_prv.gif

Tässä taannoin, ei ihan eilen, mukulat kiinnittivät pyykkipojalla pahvin kappaleen polkupyörän takahaarukkaan´niin, että ajaessa räplätti pyörän pinnoja vasten. Tiukka kiinnitys ja kovempi vauhti antoi enemmän räpinää. Vauhdin vaikutelmaa lisäsivät päristelemällä huulillaan.

Eiks siinä olis katu-uskottava peli. Jotain ihan muuta kuin tuommonen tonninen, voimaton hontapaska.
wink.gif

Mikä on kuin sana "järkipyörä" saa voimaan pahoin..ei moottoripyörä voi olla järkevä
033102bebe_1_prv.gif
Ollakko vai eikö olla, siinäpä vasta kysymys.
Järkevyyttä on vaikea verrata.
Mikä toisen mielestä on järkevää on toisen mielestä täysin älyvapaata.
Onko järkevää tupakoida?
Onko järkevää hakata mummoja?
Onko järkevää doopata?
Onko järkevää varastaa tai ryöstää pankki?
Onko järkevää alkoholisoitua?
Onko järkevää käyttää huumeita?
Onko järkevää ajaa autolla?
Onko oikeesti pakko olla missään mitään järkeä?

Mun mielestä mopoilu on järkevimpiä tekosia mitä olen mailmassa ikinä tehnyt. Muksuja ja emäntää mukaan lukematta.

biggrin.gif
062802moto_prv.gif
ja nautitaan

Mielessä on pyörinyt vaihto tohon cbf:ään. Tolla teho/paino suhteella vakuutuksetki varmaan inhimilliset ja pyörä varmaan miellyttävä peli ajoasentonsaki puolesta.
Täytys nyt vaan päästä ensin koeajamaan.

033102bebe_1_prv.gif
eihän moottoripyörässä mitään järkeä ole, mutta kun on sille linjalle erehtynyt niin kai pyörän valinnassa voi järkeä käyttää. siinä ei kyllä välttämättä ole järkeä enkä pidä sitä parhaana tapana valita, mut joillekin...

siinä mielessä cbf vois olla "järkevä". luotettava, kohtuulliset vak.maksut, ei tehopeli mut riittää, luultavasti mukava pidemmällekin reissulle...

Back