• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi kilonaku hakusessa.

Jaa.. Vai sillälailla. No sittenhän se malmikasa löytyykin omasta tallista :D:D

Posin kautta.. Ens kesänä paremmalla kunnolla kun vetää loppukesän fillarilla

Peli on jo ajokunnossa. Ei se kauaa sen kanssa nussinut.

Päivitystä ketjuun.

Pääsin tänään koeponnistamaan Tuono 1100 RR:ää huolellisemmin. Sekalaista hellesään ajoa pääasiassa hienoilla mutkateillä 3 1/2 h.

Helevetin hieno pyörä... Pauhua riittää konehuoneessa ja aivan jäätävän hyvä tuo perusalusta. Mitähän extraa Factory-Öhlinseistä vielä tuohon saa?

Äänet vakiotötterölläkin tosi makeat. Parhaat vakiopörinät, mitä vastaan on tullut.

Yllättävän mukava pyörä ajaa, vaikka aluksi olemus tuntuu aikas kyykkypyörämäiseltä. Perse ei puutunut koeajon aikana, eikä muutakaan valitettavaa ergomian suhteen löytynyt.

Ajokortti on kyllä höllässä tuolla pyörällä, kun rajoitusten mukaan kruisailu ei kyllä ole tuota pyörää varten.

Jos tunteella valitsen -> Tuono.

Jos enemmän käytännöllisyyden, ulkonäön, laadun tunteen ja mukavuuden perusteella -> Speed Triple.

Taidan jättää päätöksen keväälle.

Päivitystä ketjuun.

Pääsin tänään koeponnistamaan Tuono 1100 RR:ää huolellisemmin. Sekalaista hellesään ajoa pääasiassa hienoilla mutkateillä 3 1/2 h.

Helevetin hieno pyörä... Pauhua riittää konehuoneessa ja aivan jäätävän hyvä tuo perusalusta. Mitähän extraa Factory-Öhlinseistä vielä tuohon saa?

Äänet vakiotötterölläkin tosi makeat. Parhaat vakiopörinät, mitä vastaan on tullut.

Yllättävän mukava pyörä ajaa, vaikka aluksi olemus tuntuu aikas kyykkypyörämäiseltä. Perse ei puutunut koeajon aikana, eikä muutakaan valitettavaa ergomian suhteen löytynyt.

Ajokortti on kyllä höllässä tuolla pyörällä, kun rajoitusten mukaan kruisailu ei kyllä ole tuota pyörää varten.

Jos tunteella valitsen -> Tuono.

Jos enemmän käytännöllisyyden, ulkonäön, laadun tunteen ja mukavuuden perusteella -> Speed Triple.

Taidan jättää päätöksen keväälle.

Tunteella tuli päätettyä ja Tuono on alla toukokuun alussa. Kiitokset osallistumisesta.

Tuono on sairaan hieno laite. Muutaman kerran tullut ajettua ja aina olen tykännyt kuin hullu puurosta. Siinä on brutaalia voimaa koneessa. Mulle pitkäkoipiselle jalkatapit on vaan tosi korkeella, mutta jos siihen saa siirtotapit niin voisi kyllä laittaa alle.
Italiaisuutta pidän myös pelkkänä plussana niissä laitteissa on sielu.
Oma MT-10 SP on mahtava laite myös, ja crosplane moottori ja öhlingsit toimii yhteen hienosti. Yammu jää kyllä sielukkuudessa kakkoseksi mutta mun kurvailuun passeli peli ja siihen sai vähän myös kuljetuskapasiteettia kiinni ja tuulisuojaa mitä pappa tarvitsee.
Onnittelut ostoksesta et tule katumaan.:WAZAAP:

Eikös tuo uusin painos Trumpasta ole voittanut melko monta testiä? Itse joskus trumpan omistaneena voin sanoa, että hyvä pyörä. Uudemmista en osaa sanoa mitään. Noista vaihtoehdoista tuskin mikään menee pieleen. Varmasti kaikki hyviä.

Täällä jotain mainittiin rahastakin, mutta vielä kukaan ei ole maininnut jälleenmyyntiarvoa. Veikkaan että Aprilialla tai Trumpalla tulee ehkä eniten tappiota vaihdettaessa uuteen parin kolmen kauden jälkeen. Bemari varmasti pitää arvonsa paremmin jos tällä nyt on mitään merkitystä.

Eikös tuo uusin painos Trumpasta ole voittanut melko monta testiä? Itse joskus trumpan omistaneena voin sanoa, että hyvä pyörä. Uudemmista en osaa sanoa mitään. Noista vaihtoehdoista tuskin mikään menee pieleen. Varmasti kaikki hyviä.

Täällä jotain mainittiin rahastakin, mutta vielä kukaan ei ole maininnut jälleenmyyntiarvoa. Veikkaan että Aprilialla tai Trumpalla tulee ehkä eniten tappiota vaihdettaessa uuteen parin kolmen kauden jälkeen. Bemari varmasti pitää arvonsa paremmin jos tällä nyt on mitään merkitystä.

Eipä noiden Tuonojen hinnat ainakaan kovin lujaa tunnu tulevan alas..:orgmp2:

Mä ajelin yhden kesän S1000R:llä! On ihan huikee peli taipumaan mutkaan ja voimaahan riittää... Yhden Tuonon omistajan kanssa vaihdettiin kerran pyöriä ja molemmat oltiin ihan muikeena. Kaveri tykkäs mun Biimeristä ja mä sen Tuonosta ihan hullun lailla.
S1000R vaihtui sittemmin XR:ään koska tourinkin on enemmän mun juttu (vaikka R:lläkin tuli Euroopassa käytyä).

kannattaa ottaa varovasti. Sulla on juuri sen verran kokemusta, että alkaa tuntua että osaa. Ja sehän se vaarallisin kohta on. Tuonon nopeus on sitä luokkaa, että tapahtumat pitää 'ennustaa', eikä enää reakoida niihin.

kannattaa ottaa varovasti. Sulla on juuri sen verran kokemusta, että alkaa tuntua että osaa. Ja sehän se vaarallisin kohta on. Tuonon nopeus on sitä luokkaa, että tapahtumat pitää 'ennustaa', eikä enää reakoida niihin.

Joo, täytyy pysyä hereillä. Varovaisemmin tuolla on tullut ajeltua kuin Triplellä. Tripleä sai käskeä hana auki, mutta tämä lennättää kuuhun jos niin tekee.

[Tuo... tuo... Tuono saa ihan änkyttämään.

Heti KUN voitan lotossa, ostan noita kaksi, että kun toinen on huollossa, niin toinen saa hanaa :WAZAAP::WAZAAP:

Päivitystä...

Pari päivää ollut Tuono alla ja leuat puutuneena kestovirneestä.

J***lauta mikä pyörä!

Olen fundeerannu että käyn ajamassa RR:n (Factory menee hieman mahdollisen putjetin yli...) ja jos sen jälkeen sellainen vielä kiihottaa niin kukapa tietää pitääkö ostaa pois kuleksimasta.:D Mistä firmasta sait halvimmalla vakuutuksen? Kärsiikö kysyä vakuutuksen hintaa(?).

Olen fundeerannu että käyn ajamassa RR:n (Factory menee hieman mahdollisen putjetin yli...) ja jos sen jälkeen sellainen vielä kiihottaa niin kukapa tietää pitääkö ostaa pois kuleksimasta.:D Mistä firmasta sait halvimmalla vakuutuksen? Kärsiikö kysyä vakuutuksen hintaa(?).

Ifistä on vakuutus ja noin 200€/ajokuukausi. Bonukset 50% ja 80%. Kallis tuo on vakuuttaa, mutta mahtava pyörä muutoin. Joka aamu hymy naamalla, kun pääse työpaikan parkkikselle.

Back