• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (bubblefaerie @ Helmi. 14 2003,11:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ei vielä oo mitään, mutta oisin tahtonu Arain NR-5:n, mutta nyt ne rontit meni lopettaan sen valmistuksen. Minkäs mä nyt otan?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kyllä noita varmaan vielä kaupoista löytyy
smile.gif
Itse ostin syksyllä juuri NR-5:sen, kun sain niin pirun halvalla, 275€
wow.gif

Juu- Shoei on ja hyväksihavaittu, toisena avattava Cabergi, muuten ok sekin mut äänekäs-johtunee just avattavuudesta, siinä on niitä saumoja vinkumassa enempi..

Bieffe B20 odottaa kevättä vaatehuoneen hyllyllä. Ajattelin kuitenkin jättää sen mahdollisen apukuskin käytettäväksi, mikäli saan hankittua uuden tässä talven aikana.

Uusi merkkikin löytynee ylhäällä olevalta listalta, eli Shoei, Arai, Suomy... mikä nyt sattuu istumaan parhaiten päähän.

Tuonne muu-osastoon menee mun kypärät, eli Lazerin ruukkuja on molemmat..sekä avo että umpi.

Nolanin avopotta on käytössä, vähän vanha täytynee ostaa keväällä uusi.
smile.gif
Nolanin avattava olis vähänkäytettynä myytävänä, ei vaan sopinut mun päähän tollanen (koko on kyllä oikea)
mad.gif

Itsellä on Ducatin Suomy ja avattava Bayard, mutta nyt tuleekin mielenkiintoinen juttu,

Jospa tehtäisiin .ORG!-testi kypäristä, eli tsekattais tietyllä porukalla, mikä oikeesti olis
-mukavin
-istuvin
-hiljaisin
-kätevin
-parhaiten toimiva tuuletus
jne.

Sitten löytyisi varmaan hyödyllistä tietoa siitä, mitä suositella kenelle hyvänsä. Löytyykö vapaaehtoisia testaajia, joilla myös näppis pysyy kädessä, eli pitäis tehdä todellinen arvostelu ainakin muutamista suosituimmista merkeistä ja malleista?

Niitä voisi sitten ottaa myyntiin tuonne webshoppiimme, niin hyöty ja etu olisi varmasti oikeissa tuotteissa.

Mites ois?

t. Spagetti  
eek.gif

eek.gif
062802moto_prv.gif

AGV:n ruukkut on mun päätä tähän asti koristaneet... Oliskohan jo kolmas potta meneillään ja neljäs on sille pelkääjälle... (merkkiuskollisuus kunniaan)
wink.gif

Seuraava ruukku tulee kyllä olemaan joku muu kuin AGV, shuberttiä ja cabergia avattavia malleja on tullu kuolattua joten tuon italon ehdottama kypärätesti olisi todella asiaa.
062802jumpie_prv.gif

:JPstyle: Arai Freeway avopottahan  tuolla jo kovasti odottaa tuulettamista.

Kun on tänkinverran pahannäkönen ukko, pitää naamaa saada enemmän piiloon, joten hommasin LASER JET MASK:in. Tietty mattamusta ja musta visiiri
033102bebe_1_prv.gif

Back