• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3
AGV Airtech ja HJC Winner.
Tuppaa vain tuon HJC:n käyttö jäämään vähemmälle, kun meinaa korvat irrota päästä poisotettaessa. Muuten kyllä ihan hyvä kypärä.

aattelin kysyä viisaammista. Omassa kypärässä hyväksyntä lappu oli hihnassa kiinni, mutta nyt parin vuoden jälkeen lappu on niin kulahtanut, että siitä ei nähnyt enää mitään hyväksyntöjä ja nappasin koko lpaun irti. Onko tää enää "laillinen" potta

Kahdella Suupertilla mennään!
smile_org.gif

AGV:n Air Tech 2 tuli hommattua. Näkee sit keväällä millanen kypärä käytössä, päähän istuu ainakin mulla hyvin
smile_org.gif
Ja siksi kyseinen kypärä, kun "halvalla" sain
lookaround_orig.gif

Nolanin uusi 103 tuli tilattua tuossa joku aika sitten, parin viikon päästä sen pitäisikin saapua kotio...
biggrin.gif

Shoei tuli MP-Messuilta mukaan, isännän valinta ja luotan siihen, kun en itse paremmasta tiedä
talktohand.gif

SHOEI RAID vaihtui SHOEI MULTITEC ja koko pieneni m>s. Hei, mähän olen siis laihtunut...
tounge.gif

Schuberth S1 tuli ostettua ensi kesäksi, kun ei oikeen auennut tuon avattavan idea. Toivottavasti on hiljainen ja laadukas, niinkuin väittävät..

Back