Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
omamassa 107 kg
Tuotetta näkemättä, niin mikä ihme siinä painaa?

Ei ole tasapainotettu. Kävin merkkihuollossa näyttämässä viime viikolla ja asentaja kertoi eturenkaan vipottaneen joka suuntaan. No, soitto tänään huoltoon mikä mahtaa olla tilanne. Maahantuoja kuulemma korvaa renkaanvaihdon takuuseenOnko niitä renkaita tasapainotettu? Jos ei oo, niin sekin auttaa siihen vispaamiseen.
Tietysti eniten sellanen rengas mikä on pyöreä eikä soikea. Veikkaan, että saatte samanlaiset renkaat takuusta ja ongelma ei katoa mihinkään.
Ei ole tasapainotettu. Kävin merkkihuollossa näyttämässä viime viikolla ja asentaja kertoi eturenkaan vipottaneen joka suuntaan. No, soitto tänään huoltoon mikä mahtaa olla tilanne. Maahantuoja kuulemma korvaa renkaanvaihdon takuuseenMutta renkaita vain ei ole maassa, eikä tietoa koska tulee.. Maahantuoja hyväksyi kuitenkin ratkaisun, jossa alle laitettaisiin jotain muuta kuin Vee Rubberia. Paikallinen huolto ei kuitenkaan löytänyt korvaavaa merkkiä... Itse löysin ensimmäisellä nettiselauksella paikalliselta Stormilta Kendan nappularenkaan.
Sitten riitti selitykset ja kahden tunnin päästä oli uusi rengas hankittuna stormista. Kenda merkkinen rengas alle ja nypytys poistuiMahtava ajella kuin laite toimii niinkuin pitää, eikä peilit väpätä.
Rengas 38 + asennus 15. Korvaakohan maahantuoja minulle tuon 53 €?
enpä usko että korvaa!
erikoista että vipotukset on osuneet eturenkaaseen kaikilla, oli se kyllä ärsyttävää kun ottaa tollasen uuden hienon pelin vastaan ja huomaa 500 metrin ajolla että etupää pompottaa aivan vitusti.
Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalleSaan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.
Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalleSaan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.