• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Monkey 125

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vetomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
scuuba sanoi:
Jaa jaa, kumminkopäin tällä kertaa väität?
vs
Mene jonkin henkilön luo joka osaa lukea ja myös ymmärtää lukemansa. Selkeästi sinä et noita taitoja omaa.

Jaahas.

Näyttää olevan tämä trendi-pelleille tehty uus retro-monkey niin tehokas retro monessa mielessä, että forum jutustelukin vajoaa -70 luvun mopotaapero tasolle :)

Itse laitteesta:
Retro on muotia ja sille on markkinoita. Trendi-pellet on se ihmisryhmä jolla on varaa ja lompakko löysällä. Ei tehtaita oikein siitä voi syyttää, että keksivät tuotteita jotka herättävät ostohalun. Vaikka itse tuote olis mitä on.
Ostasinko itelle? Miks, ku oikeitakin kulkuneuvoja on olemassa...

Viimeksi muokattu:

Honda-Monkey-Z50-Front-Right.jpg

Jaahas.

Näyttää olevan tämä trendi-pelleille tehty uus retro-monkey niin tehokas retro monessa mielessä, että forum jutustelukin vajoaa -70 luvun mopotaapero tasolle :)

Itse laitteesta:
Retro on muotia ja sille on markkinoita. Trendi-pellet on se ihmisryhmä jolla on varaa ja lompakko löysällä. Ei tehtaita oikein siitä voi syyttää, että keksivät tuotteita jotka herättävät ostohalun. Vaikka itse tuote olis mitä on.

Ahdistaako noin paljon :D Itte ajelet jollain vajaamukisella nakupyörä-tuli.muotiin-halpis-budjettilullalla ja tuut tänne pillittämään toisten satuloille? :bye: aja enemmän ja itke vähemmän.

Tirskuntaa :grin:

Tää on _just_ niin ihana retrokampe ku mitä hypetetään. Moottoripyöräily on laaja harrastus, mutta monesti ihmisen käsityskyky riittää siihen oman kykloopin silmän etäisyydelle. Joskus ei riitä siihenkään ja kyetään lähinnä ihmettelemään muita.

Pärriä on nyt 10 kilvissä (paskarottelot päälle). Kilpilaivueen ikä 29,9V ja iskutilavuus 677cc keskimäärin.

Apina vetää keulilla.

Jaahas.

Itse laitteesta:

Omasta mielestäni se on nimenomaan hienoa että tämä peli on niin hauska ja helposti muokattavissa, että aikuisten ihmisten keskustelu vajoaa mopotaaperoiden tasolle. Hienoa että on peli joka saa innostumaan tällä tavalla :thumbup:

Itselläkin jos jonkinnäköistä pyörää ollut, mutta silti ottaisin silmänräpäyksessä tämmöisen talliin viikonloppu-/ hupikulkineeksi, jos antaisi lompakko myöten. :rakastunut:

oisit laittanu siihen sellasen teräshanurialustan , onhan sulla niitä :O

Ei saa laittaa. Se on sillä sillä tyypillä siinä pyörässä jolla se rautaperse on ajettu. Muihin pyöriin sitä ei saa laittaa. Tutulla oli se alusta pyörässä jolla ei ollut persettä ajanut, sanoin siitä ja alusta katosi mystisesti.:)-

Ei saa laittaa. Se on sillä sillä tyypillä siinä pyörässä jolla se rautaperse on ajettu. Muihin pyöriin sitä ei saa laittaa. Tutulla oli se alusta pyörässä jolla ei ollut persettä ajanut, sanoin siitä ja alusta katosi mystisesti.:)-

taas joku älytön sääntö :pissed:

jos vaan ei välitä niin sen voi laittaa vaikka mersun kilven alle :grin::thumbup:

Mie kun luulin, että se kuski ajaa sen rauta-ajon.
Rätkä vain kuljettaa.

Mie kun luulin, että se kuski ajaa sen rauta-ajon.
Rätkä vain kuljettaa.
Samaa pelleilyä, jota laji on täynnä. Keskitytään olennaiseen eli ajamiseen jokainen sillä tavalla kun huvittaa ja sen verran kun huvittaa, ei tartte rautapersealustoja tai tietyn värisiä liivimerkkejä. Ollaan villejä ja vapaita kapeakatseisten rajoituksista, eiks je?

:WAZAAP::WAZAAP::orgmp::orgmp: tai :orgmp2::orgmp2:

Moottoripyöräilijät on monesti konservatiisia miehiä. Tämä ei ole väärin, mutta se johtaa turvallisuuskeskeisiin ratkaisuihin. Maailmassa pitää olla roti ja järjestys. Pitää harrastaa oikein. Tredipelleily, väärin harrastaminen, virittäminen ja kaikki mitä ego tai kokemusperäinen maailmankuva ei kykene sulattamaan on paha. Pussihousut kasvaa jalkaan iha huomaamatta ja lopulta ollaan museomoottoripyöräilijöitä. Jeesus minua tältä varjelkoon. 50 on kohta mittarissa, niin tarvii jo olla tarkkana.

Tänään oli aamulla miinuslukema ku apinalla töihin lähdin. Se kate kävi taas mielessä. Ei käy niillä jotka ei aja. Mutta kysellään että apinaan kate - oikeesti häh?

Anteeksi - ei ole tarkoitus loukata aketään. Tunnistan käytöskuvion itessänikin, mutta yritän kamppailla sitä vastaan.

Tämmösessä tuulipussissa mikä vaan on parannus.

Aamulla ku kone naksutti lämpöö paikallaan niin hokasin että katissa on reikä :blink:

Ihmettelin että miten putki nyt nuin vuotaa, kylmässä aamussa alla näky selvä vuoto. Siinä kyykkiessä sitten hokasin että alimmassa kohdassa kattia oli pieni reikä mistä kondenssi tms pääsee pois lirahtaan pois. Pikkase se siitäki puksee pakokaasua, mutta vaan sen verran että just keksi.

Ajon kamppeen jumiin Sunnuntaina. Lähdin ajeleen polkua mistä enskalla olin menny muutaman vuos sitte. Maastopyöräilijät pitäneet sen auki. Aluksi oli helppoo istuskeluu. Sitte saiki nousta jo tapeille ja lopuksi kampe jytkäkti sammuksiin turppaan ja kannon väliin ku tila loppu tapeista ja polkimista. Enskalla tätä ei tapahtunu maavarasta johtuen :D

Mietin josko siinä sattu, mutta iha tehdastekoselle reikä vaikutti.

Aamulla ku kone naksutti lämpöö paikallaan niin hokasin että katissa on reikä :blink:

Ihmettelin että miten putki nyt nuin vuotaa, kylmässä aamussa alla näky selvä vuoto. Siinä kyykkiessä sitten hokasin että alimmassa kohdassa kattia oli pieni reikä mistä kondenssi tms pääsee pois lirahtaan pois. Pikkase se siitäki puksee pakokaasua, mutta vaan sen verran että just keksi.

Ajon kamppeen jumiin Sunnuntaina. Lähdin ajeleen polkua mistä enskalla olin menny muutaman vuos sitte. Maastopyöräilijät pitäneet sen auki. Aluksi oli helppoo istuskeluu. Sitte saiki nousta jo tapeille ja lopuksi kampe jytkäkti sammuksiin turppaan ja kannon väliin ku tila loppu tapeista ja polkimista. Enskalla tätä ei tapahtunu maavarasta johtuen :D

Hondan Cbf125 pyörässä samanmoinen pieni reikä putken alimmassa kohdassa. Hieman sitä tuli kerran kieltämättä ihmeteltyä.

Mulla oli 13-15 vuotiaana käsikytkin 50cc manki, ja kun luin toin niin tuli heti sellainen tunne, että siinäkin laitteessa oli tuollainen pikku reikä. En muista missä kohtaa, mutta varmasti taisi olla.

Kai tää tehtaan "keksintö" on jos löytyy useesta Hondasta ja iha kätevä. Siitä alimmassa kohdassa olevasta parin millin reijästä kondenssi pääsee pois, mutta ääneen tai tuoksuun ei havaittavaa vaikutusta.

Back