Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työmatkalla paineli hesoissa Hämeenlinnanväylää punainen Monkey. Pisti vaan silmään kaistan oikean laidan ajotyyli ja ettei vauhti meinannut edes 80 km/h tahdissa pysyä.
Joskus näitä kattelin työmatkakulkineeksi muttei autojen tahdissa taida vakiona päästä?
Minä en noista min/max tasoista tiedä mitään, enkä hirveästi välitä. Tärkeintä, että nestettä on tarpeeksi ja se on tarpeeksi tuoretta.Otin oman pyörän käyttöön viime viikolla. Koska jarrunesteet oli vaihdettu viimeksi 2023, niin ilmasin/vaihdoin jarru(nestee)t ennen ajoon lähtöä.
Minä en noista min/max tasoista tiedä mitään, enkä hirveästi välitä. Tärkeintä, että nestettä on tarpeeksi ja se on tarpeeksi tuoretta.
Se, mihin kiinnitin huomiota on, että Monkeyssa lienee ABS jarrut edessä. Miten hoidit ABS yksikön avaamisen ja sitä kautta sen, että kaikki neste vaihtui, eikä yksikköön jäänyt vanhaa "vesinestettä"?
Tämähän on näiden nykylaitteiden kompastuskivi monesti kotikorjaajan näkövinkkelistä. Tuohon mun Trumppaan löytyy minulta jo Dealertool niminen softa, jolla saa avattua ABS ykslkön ja Jamppia varten tilasin johdon, jolla pyörän saa diagnostiikkatilaan ja sitä kautta ABS yksikön tyhjennettyä, kikkailemalla tosin.
Loput hoitaa tämä.

Minä en noista min/max tasoista tiedä mitään, enkä hirveästi välitä. Tärkeintä, että nestettä on tarpeeksi ja se on tarpeeksi tuoretta.
Se, mihin kiinnitin huomiota on, että Monkeyssa lienee ABS jarrut edessä. Miten hoidit ABS yksikön avaamisen ja sitä kautta sen, että kaikki neste vaihtui, eikä yksikköön jäänyt vanhaa "vesinestettä"?
Tämähän on näiden nykylaitteiden kompastuskivi monesti kotikorjaajan näkövinkkelistä. Tuohon mun Trumppaan löytyy minulta jo Dealertool niminen softa, jolla saa avattua ABS ykslkön ja Jamppia varten tilasin johdon, jolla pyörän saa diagnostiikkatilaan ja sitä kautta ABS yksikön tyhjennettyä, kikkailemalla tosin.
Loput hoitaa tämä.
Ehkä 1 tkm ajetut Monkeyn orkkisrenkaat vuodelta -18 tuli tallia siivotessa vastaan, ilmaiseksi noudettavissa Naantalista jos joku kokee tarvitsevansa jännitystä elämäänsä.![]()