• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päivää kaikille.

29v autoharrastaja osti vihdoin ja viimein ekan isomman pyörän piikin jälkeen. Joka kevät ollu hirvee pyöräkuume päällä, mutta aina autoharrastus sotkenu kuviot
smile_org.gif
Ei taida toi harrasteauto tänä kesänä liikkua, joten onpahan nyt joku vähän kivempi peli alla ku toi käyttis Volvo
smile_org.gif
Honda vtr 1000f  -03 .nyt siis alla. Tykästyin niin moriwakin putkistosta lähtevään ääneen, ja kun peli oli muutenkin varsin kiva ajaa, ei oikein voinu enää perääntyä. En oo varma, mut muistelisin et on jonku ORG:laisen entinen pyörä?? Tuli Tuusulasta vaihdossa frendin R1:een.

Yhdet sakot jo vahingossa napsahti. Ja eilen joku mummo meinas tulla kylkeen. Muuten on sujunut varsin hienosti
biggrin.gif

-Pulssi

Hei,

muutaman vuoden .ORG:ia seuranneena päätin viimein rekisteröityä tänne. Kävin viimevuonna Alastarolla katsomassa paria ratapäivää ja siitä lähti into päästä hommaan syvemmin mukaan.

Tarkoituksena haalia elokuun alkuun mennessä ajovarusteet minimi tasolle että voisi käydä ajotaito II peruskurssin. Liittyminen MotoOrg:iin tulee luultavasti ajankohtaiseksi viimeistään ensikaudeksi.

Ekana isona pyöränä Yamahan YZF600r -97 joka muuton takia täytyi vaihtaa autoon. Pari vuotta ilman pyörää ja nyt käytössä on Honda CB600 -05.

That's the story of my life

Tervetuloa kaikille uusille ja turvallisia kilometrejä niin pyörän sarvissa kuin kyydissäkin
sport05.gif

Uutena kirjailijana minäkin täällä. Mopoja on joitakin kymmenen vuoden aikana ollut, mutta tänne voorumille löysin yhden kaverin vinkkaamana ( -o- ) vasta nyt. Kiitos hälle.

Yksi makkarakokkarikin on jo takana.

Täällä myös uusi org:lainen ilmoittautuu!

Kortti vasta hakusessa mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Haaveena ollut 16v asti, ja nyt sitten unelmaa toteutetaan
sport05.gif

Toivottakaa onnea (vaikka eipä sitä toivottavasti tarvita!) että A kortti pyörisi taskussa heinäkuun loppuun mennessä  
wink.gif

-runos

edit. Kortti tuli! Kaikki kokeet laakista läpi
smile_org.gif

Tässä yksi hiljakkoin rekisteröitynyt, hieman alle nelikymppinen pääkaupunkilainen.

Nykyisin alla Aprilian ETV-1000 Caponord jolla toinen kesä menossa. "Edellinen" menopeli Kawasaki KLE-500 on vielä maaseutukäytössä hiekkateillä.

Runosille tsemppiä kortin hankintaan.

No tästä se lähtee,,ensimmäinen viesti
tounge.gif

46v motoristi mies,,ajanut MP:tä vuodesta -82
Ja nyt jo sain itseni rekisteröityä
cool.gif

Ekana viestinä saapumisilmoitus. Yksi huru Vantaan periferiasta löysi tännekkin.

Henkist ikää ehkä viis vuotta ja fyysist vajaa viiskyt, nuori siis viel. Prätkii ollu '70/'80lukujen taitteest mut ajopyörän suhteen ollut jo reilun vuoskymmenen aika hiljasta... mut polte joka kevät ja kesä, nyt sit annoin poltteelle periks ja ostin jaappanilaisen homosoffan. Aika erilainen esine ku edellinen ajopyörä joka oli H-D Softail rakennelma, mut kyl tuo Venture Royale-wanhus ihan hyvält vaikuttaa ku parit viat saa parsittua poies.

Tännekki tuli nyt sit rekkauduttua, jossain vaiheessa varmaan ainakin tyhmiä kysymyksiä japanin ihmeen kunnossa pidosta/kuntoon saannista.

Moro kaikille,unohtunut toi esittäytyminen,mutta tehdään se nyt.
Olen 43 vuotias mies kankaanpään seudulta,ja aloittanut tämän hienon harrastuksen noin 20 vuoden tauon jälkeen.
Alla cbr600f-89.Hyvin sopii näin uudestaan opetteluun.
tounge.gif

Morotus vaan kaikille. Tänä kesänä viimein sain hommattua mopon itselleni. Harjoittelu pyöräksi hankin 600 ZZR -94. Kuukauden päivät on tullut veivattua ja koht 2000km ajettu ja tyytyväinen oon ollut hankintaan. Vielä en oo onnistunut ees ryllimään eikä oikeestaan läheltä piti tilanteitakaan ole ollut. Kaipa tuo pyörällä ajaminen on sellanen et kun sen kerran oppii niin osaa sitten aina ainakin välttävästi. Viimeksi ajellut 2-pyöräsellä vuonna -96 tjsp. Ajokkina oli silloin Yammun RD 125.

Tosin jo nyt alkaa tuntua et tehoja voisi olla enemmänkin.
tounge.gif

Hyvä juttu. Mulla alkoi itselläni pyöräily vuosi sitten. Tänään vaihdoin isompaan fjr:ään. Ota vaimo mukaan harrastus on kaksinverroin mukavampaa.
062802moto_prv.gif

Blondina onnistuin hukkaamaan tämän topicin, itsensä aloittama vielä. Törmäsin ihan vahingossa uudelleen ja ihmettelin että mitä tämmöinen täällä osiossa tekee. Kaikkea sitä.
withstupid.gif

Mutta joo, kohta kuukauden päivät ollu kortti ja maltilliset 800 km takana. Mahtavaa touhua! Ei minusta sitten kuitenkaan tullu mammaköröttelijää, järki mukana kylläkin aina mutta sen verran nautin tuon pärrän äänistä että.. No tiiätte kyllä.

Vielä riittää viilausta ajossa, eikä sitä koskaan ole valmis. Päivä päivältä varmempaa, tosin kyllä sitä vieläkin osaa tehdä mojovia mokia, sammuttaa pyörän liikkeelle lähdössä tai muuten vaan lähteä liikkeelle ku juoppo kana. Mutta sitä ku ei ole seppä syntyessään niin harjoittelemalla oppii.

Ei ole vielä tullu vastaan toista samanväristä Cebaria vaikka onhan noita. Puolitututkin tunnistaa helposti ku on tuommoinen pääväriltään iloisen keltainen pyörä, oma mielipide on että ainakin se erottuu liikenteessä. Toistaiseksi kukaan ei ole jättänyt minua näkemättä ja pukannu eteen. Mutta tässä tämä projekti etenee, raatisille saapi tulla jos bongaatte, oon ihan sosiaalisen puhelias tapaus, vähän ujo aloittamaan keskustelua vain. Turvallisia kilometrejä niin uusille kuin jo kokeneemmillekin motoristeille!
thumbs-up.gif
062802moto_prv.gif

No niin, perinteisesti ensimmäinen viesti ilmoittamaan olemassaolosta... eli perinteinen polku... mopo...piikki...auto...ja sitten 19v "paussin" jälkeen on palattu 2:lle pyörälle. Vappuna pihaan ilmestyi 750 VFR -96. Kieltämättä aika hauska palata harrastuksen pariin jonka heti tuntee omakseen.

Tervehdys kaikille foorumilaisille!

Nettietikettiin kai kuuluu esittäytyä uudelle foorumille rekisteröityessä, tai vaikkei kuuluisikaan teen sen silti.

Eli olen hieman varttuneempi heppu joka aloitti mopoilun vasta nyt, ensimmäistä kautta tässä varovasti siis körötellään. Harjoituspyöräksi hommasin iäkkäämmän Kawan, KZ 440:n vuodelta -85 (tai -82 moottorinumeron perusteella erään lähteen mukaan).

Tarkoituksenani on kerätä ajokilometrejä mahd. paljon, muun elämän niistä kärsimättä. Apupyörien poistoa odotellessa luen teidän kokeneempien kuskien mielenkiintoisia tarinointia lukuisista mielenkiintoisista aiheista.

Päivää vain foorumille

Myyrä Pohjanmaalta ilmoittautuu mukaan joukkoon.
Lähes koko aikuisikäni olen repinyt leipäni tien päältä ja nyt harrastus pitää liikkeellä myös vapaa-aikana. Pari vuotta työmatkoilla palvellut Kymco Super Fever ZX50 teki keväällä tilaa MBK Skyliner 125:lle ja siitähän homma sitten lähti... MBK osoittautui alta aikayksikön turhan hennoksi kulkimeksi tällaisen karpaasin alla, joten vaihdoin sen 5-vuotiaaseen Yamaha Majesty YP400:een ja nyt meno maistuu.  
smile_org.gif

Moikataan kun kohdataan
-Myyrä

Terve!
30-vuotias kotiäiti ilmoittautuu mukaan sekalaiseen porukkaan. Kortin ajoin -07 ja samana vuonna ostimme 1200 banditin jolla ajelemme miehen kanssa pääsääntöisesti vuorotellen ( erikoista miten jälkikasvu voikin vaikuttaa harrastamiseen  
biggrin.gif
)

Ensimmäistä kertaa olen mihinkään foorumiin liittynyt ja nyt hiukan kaikki hakusessa, mutta toivottavasti osaan  
smile_org.gif

Terve!
30-vuotias kotiäiti ilmoittautuu mukaan sekalaiseen porukkaan. Kortin ajoin -07 ja samana vuonna ostimme 1200 banditin jolla ajelemme miehen kanssa pääsääntöisesti vuorotellen ( erikoista miten jälkikasvu voikin vaikuttaa harrastamiseen  
biggrin.gif
)

Ensimmäistä kertaa olen mihinkään foorumiin liittynyt ja nyt hiukan kaikki hakusessa, mutta toivottavasti osaan  
smile_org.gif
Tervetuloa joukkoon. Hyvä ku on vasta painoa perhe-elämälle, jaksaapi paremmin.

Tervetuloa myös muille uusille mun puolesta! Kiva saada meitä uusia lisää!

Morjens vaan kaikille!

Nyt on sit aloitettu tää harrastus vähän varttuneemmalla iällä (37v.) Ensimmäiseksi pyöräksi tuli 1250 naku bandit -07, reilut pariviikkoa on tässä harjoiteltu ja mittariin on tullut n. 1000km. On se vaan niin hauskaa
biggrin.gif
Kouvolan suunnalla vaikutetaan.

Moikka vaan,

Vuosia olen palstaa lueskellut ja vihdoin sain aikaiseksi tuon rekisteröinnin  
biggrin.gif
4 vuottaa oon pyöräilly ja ens viikonloppuna olisi tarkoitus heittää kesä "virallinen" pyöräretki, suuntana Joensuun seutu... täältä on vinkkejä haettuna, palaan niiden laatuun reissun jälkeen  ;)

Pitäskö ORG:n oikeen facebookkiin lyödä ryhmä?

Ai niin, Juha on nimi ja alla Hondan 600CBR F - tietysti musta  
cool.gif

Back