Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolmikymppisenä sain lopulta lopetettua jahkailun ja olen parhaillani ajamassa korttia. Nyt pitää vain miettiä ostaako pyörän jo tälle kaudelle vai odottaako kiltisti ensi kevääseen.
Sama vika täällä. Ja hyvä huomata, että löytyy muitakin, jotka ovat "30-kriisin" pyörteissä innostuneet vihdoin korttia ajamaan. Itselläni inssi ensi viikolla, pyörä odottaa jo kaupassa, eikä millään malttaisi odottaaKolmikymppisenä sain lopulta lopetettua jahkailun ja olen parhaillani ajamassa korttia. Nyt pitää vain miettiä ostaako pyörän jo tälle kaudelle vai odottaako kiltisti ensi kevääseen.
Toivottavasti käy hyvinMoiks vaan kaikki! Mäkin nyt sit ilmottaudun...Eilen tuli hommattua oma pyörä, ja kortin ajelin kuukaus sitte. Saas nähä kuin käy...![]()
![]()
pitäkäähän sitten kumipuoli alaspäin ja penkki päin persettäTäällä jälleen yksi uusi kurkkaa varovasti sisään.![]()
Kortti saatu vuonna yks ja kaks kaupanpäällisenä,oma mopo alla vasta kuukauden.
Väsytystaistelu, meillä se kävi näin. Mopo ilmestyi talliin, vaimo(eli minä) kyytiin ja baanalle. Yhden kesän jaksoin istua kyydissä, sitten alkoi polttelemaan ajamaan pääsy. Tänä kesänä mopokuume oli niin kova jotta piti ostaa oma pyörä. Tuo pyöräkuume on tarttuvaa sorttiaväsytystaistelua vaimon kanssa on tullut sen jälkeen käytyä