• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei

Olen myös uusi ja mie olen myös käynyt paljon lukemassa matkailu-osiota. Hyviä vinkkejä olen sieltä löytänyt. Kesälle on suunnitelmissa lähteä Italiaan jos sinne päin suuntaavia on, niin mielellään ajelen letkassa. Pyöräilyä on tullut harrastettua pari kesää ja alla on nyt Yamaha yzf 1000 thunderace.

T: L

Uusvanha mopoilija ilmoittautuu sitten uutena foorumillekin. Tänään tuli kaupassa käytyä ja vaikka ihan muuta pyörää menin katselemaan, niin tarttui tuo alla mainittu sitten matkaan
tounge.gif

Kelejä odotellessa...

Hienoa että porukka kasvaa ja vielä hienompaa kun ovat aktiivisia.
Teretulemast kaikille tasapuolisesti sekä foorumille että ajeluihin yms. kokoontumisiin!!!!!!!!
062802moto_prv.gif

Itse luin foorumia varmaan jo vuodesta '04 varmaan ja liittymisaika näkyy tuossa vieressä.

Pointti on se että TÄMÄ foorumi ja auringonpaiste sai pään sekaisin helmikuussa ja sen jälkeen on tullut ostettua uusi MP ajokiksi ja uudet kamat.

Ja nyt tulee seurattua foorumia ihan säännöllisesti...
062802jumpie_prv.gif
Mahtava foorumi.

Tulis jo se kesä!
buttrock.gif

Tervehdys Aurajokirannasta, tält puolt.
Pyörät säilössä, huhtikuuta odotellessa.
HD + HonDa(avovaimon)
eek.gif

Morot, uutena sisään lueskeltu on jo pitempään. Pitäähän sitä talvi fiilistellä..
062802moto_prv.gif

Rekisteröityminen suju ok mut jäsenmaksu sessiossa meinas usko loppua ennenku vahvistusviesti meiliin pläjähti, sen verran monta kertaa ja konetta piti siihen käyttää. Nyt vaa juostaa postimiestä laatikolle vastaa kunnes tuo jäsenkortin kouraan.

Terve taloon!

Uusi tulokas tulee heilumaan sormi suussa.
062802jumpie_prv.gif

Kortti lompakkoon tässä kesän kynnyksellä ja pyöräkin varattuna jo.
tounge.gif

Kodin saa kiltti ja hyvä tapainen suzuki gsf-600 -03
eli bandiitilla lähtee tämä ura liikkeelle.
wink.gif

Ihan jees foorumi tää.
bowdown.gif

Nyt on jo uskaltanut lähi viikkojen ja kuukausien aikana jo hiukan kirjoitella tänne.
lookaround_orig.gif
tounge.gif

Teretulemast vaan kaikille.
Kannattaa uskaltaa kirjotella ja ennenkaikkea aktiivisesti kaikenlaisiin tapahtumiin, ratapäiville ja ajeluihin mukaan..
Eikä haitaksi ole jos itsekkin keksii jotain aktiiviteettia muille keksiä.
062802moto_prv.gif

Nonnih.. piti sitten rekisteröityä tännekkin kun on lueskellu pitempääkin täällä kaikenlaista..
smile_org.gif
pyörää ei vielä ole mutta se on varma että VTR:n hommaan ensi kesäksi
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

Koodi:
täytyy kans vissiin ihan jäseneeks ryhtyä, tuntuu et tääl on mukavaa porukkaa, eikä alottelijoita haukuta.

Nonnih.. piti sitten rekisteröityä tännekkin kun on lueskellu pitempääkin täällä kaikenlaista..  :) pyörää ei vielä ole mutta se on varma että VTR:n hommaan ensi kesäksi :rakastunut: :rakastunut: :rakastunut:
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">
kannattaa mun mielest täsvaihees, jo ruveta kattelee.
Saattaa olla, et näin alkutalvesta saa parempia tarjouksia, ja kellit suosii vielä pientä koeajoa
[/QUOTE]

Liityinpä minäkin tuossa jokin aika sitten.
Aaarrgghh, tää sivusto koukuttaa, meinaan aina myöhästyä töistä, kun täytyy aamulla käydä vilkaisemassa, mitä on meneillään.
withstupid.gif

Back