• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi projekti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joku wanha race malli? vois olla historic luokan kyselijöitä?

Jos mulle tarkoitettu niin, eivät ikävä kyllä ole mun..jos niin joku kelas..
Kikseristä veikkaus vaan että on jonkun oma custom versio 85-86 kikseristä ahtaen, eri vanteilla, swingillä yms.

Mikä siinä Moto Guzzin stereoperässä kiinnostaa?
Miula on nosturilla työn alla V65.

Kiinnostais millanen se runko on siellä perässä ja sellasta. Toki jos sulla on kuvia niin kiinnostaa. Mä en oo koskaan ollu guzzien kanssa missään tekemisissä. Toki kesäretki jota olen suunnitellut on vähän auki vielä mutta ehkä mahdollista jopa livenä tulla ihmettelemään??

...minkä potentiaalisesti sais taloudellisesti kannattamaan että pääsee pikkuhiljaa arvokkaampiin aihioihin kiinni.

"Pommin varman tekniikan" omaava aihio ja siitä teet totuttuun tyyliin taas nykyaikaisen näköisen. Sillä saattaa Suomessa tehdä hieman voittoa.

Ite tykkään racereista ja trackereista, mutta tuntuu että leppoisamman ajoasennon omaavat on nyt kovemmassa kyselyssä.

Onnea aihion metsästykseen :thumbup:

Nyt on tullu ehdotuksia uudesta projektista paljon ja vähän joka suunnalta ja lopputulos on se että hajontaa on paljon eikä mikää erityisesti ponnahtanut esiin joten olen kerännyt 4-5 mallin listan joita alan jossain vaiheessa metsästää. Näihin kaikkiin mulla on jonkunlaisia ideoita ja osasta saisi aikaan sellaisia joissa yhdistyisi useampaa tyylisuuntaa. Jännittää oikein itteäkin että mikä sieltä tulee😀
Ps. Käy tilaamassa kanavani youtubessa jos et ole vielä niin tehnyt. Se on täysin ilmaista!!!

Back