• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi ST3s

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja compact_d
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuvassa ei ole kyllä Ö-merkkiä edessä... ehkä takana. Lisäksi näyttäisi siltä, että ABS on varusteena...

Njaah, makuasia, minusta se entinen ST2/4 -malli soikeine lamppuineen oli jossain mielessä jopa paremman näköinen. Tosin oispa mielenkiintoista päästä kokeilemaan moinen, ja selvittää just kuinka paljon se toinen S siinä mallinimessä vaikuttaa. Vaikkei nyt ehkä ihan ensimmäisenä ois just tommoseen vaihtamassakaan. Todennäköisesti ainakin ois mukava peli kilometrien nielentään.

Jotenkin mieleen puskee ajatus VFR:stä. Harmi, jos kilpailussa markkinaosuuksista pitää tinkiä omaleimaisuudesta. Taitaa ST kuitenkin vielä olla markkinoiden siroin sport tourer, vaikka kate onkin iso ja suojaava.

Vanha soikiolamppu oli kyllä kivempi, mutta mielipiteitä, mielipiteitä...

oho, eka ducati joka miellyttää silmää.
En yhdy sanojaan... Itselle tuli jokin wikakasa tms. uusi japsikikotin tuosta keulasta mieleen... Eikös makaroonien pitäisi tehdä designia eikä seurata perässä?  
blush.gif

Kyllä Aprillipilan RST in HIRVEÄN näkönen verrattuna ST sarjan kaikkin Ducateihin...... Omasta mielestäni paras valinta olisi 2002 mallinen ST4S PUNAISENA, HARMAALLA rungolla, jossa vielä hiilikuitua ja helpommat sähköt hoidella kotikonstein. Tietty Marchesinin 5 puolasilla vanteilla...."Vanhan" ST:n valot voi päivittää sikamakeen näkösellä Hellan kahden lampun projektorisetillä, jos persukset kestää kalliin hinnan! Sitten vaan STM:n 48 hampaista kytkintä ja orjasylinteriä ja avonaista kytkinkoppaa, et 2002 mallisen kuivakytkimen mölinät saa päästettyä maailmalle muitten ihmeteltäväksi... tietty titaaniputken pakopuolelle ja laukut irti !!!  
buttrock.gif

Finnpaso

Njaah, makuasia, minusta se entinen ST2/4 -malli soikeine lamppuineen oli jossain mielessä jopa paremman näköinen. Tosin oispa mielenkiintoista päästä kokeilemaan moinen, ja selvittää just kuinka paljon se toinen S siinä mallinimessä vaikuttaa. Vaikkei nyt ehkä ihan ensimmäisenä ois just tommoseen vaihtamassakaan. Todennäköisesti ainakin ois mukava peli kilometrien nielentään.
No eikai tuo ole muuta kuin sama ST3 mutta paremmilla joustoilla ja ABS:lla. Siitä S malli. Yleensä kait Ducatin S mallit on juuri vain hieman parempia versioita vs ilman S:ää. Samat koneet saman näköinen abt jne...

Eihän nuo taida öhlinsiä silti olla. Muistaakseni S4R, ST4, MTSs malleissa on tuo öhlinsiltä näyttävä nitriittipinnoite etuputkissa.

Parempi alusta ja ABSit siitä ero.

No eikai tuo ole muuta kuin sama ST3 mutta paremmilla joustoilla ja ABS:lla. Siitä S malli.
Näyttää siinä ainakin olevan Lambda-anturi etupakokäyrässä, ilmeisesti myös takakäyrässä. Näin ollen moottorin/ruiskujen ohjaus on ainakin tehty uusiksi. Tiedä sitten, onko kyseessä vain USA:n versio vai onko systeemi käytössä myös meikäläisissä malleissa. Teho ja kierrosluku näyttävät olevan samat kuin 2005-mallissakin. Tietääkseni kyseessä on ensimmäinen Lambda-anturilla varustettu sarjatuotanto-Ducati.

Näyttäis juu, et Lamda on kiinni! Kaikissa vanhemmissa on ollut nipat Co2 "imurille" jo 90 luvun alusta, mut josko toi tajuais säätää jo ECUa tilanteen mukaan??? siinä tapauksessa siinä lienee erilainen ECU, kun aikasemmissa... Ei muuten ole Öhlins keulilla, vaan sohva.... Mun mielestä ABS:t ei kuitenkaan sovi Ducateihin. Onkohan enää hiilari huggeria, kun vielä 2002 malleissa(ST4S)? ST4S:st se on jo jätetty pois, et jotkin asiat menee huonompaan suuntaan  
confused_orig.gif

Finnpaso

Näyttäis juu, et Lamda on kiinni! Kaikissa vanhemmissa on ollut nipat Co2 "imurille" jo 90 luvun alusta, mut josko toi tajuais säätää jo ECUa tilanteen mukaan??? siinä tapauksessa siinä lienee erilainen ECU, kun aikasemmissa... Ei muuten ole Öhlins keulilla, vaan sohva.... Mun mielestä ABS:t ei kuitenkaan sovi Ducateihin. Onkohan enää hiilari huggeria, kun vielä 2002 malleissa(ST4S)? ST4S:st se on jo jätetty pois, et jotkin asiat menee huonompaan suuntaan  
confused_orig.gif

Finnpaso
Oikealta puolelta katsottuna näkyisi olevan edelleen CO-tulppa, vastaavalla kohtaa kuin Lambda. Tuntuu kyllä kummalliselta, että säädettäisiin CO ja Lambda on kuitenkin pelissä mukana. Eipä taida olla hiilikuituhuggeria, muovinen näyttäisi pilkistävän. Toivottavasti tekevät tuota mallia myös ilman ABS:ää, olisi myös minulle mieleen.

Rakas joulupukki,

"Olen ollut tänä vuonna erityisen kiltti tyttö. En ole sinuun pienenäkään uskonut, ainakaan paljoa, mutta nyt kuitenkin epätoivoni ja Ducati-kuumeeni saavuttaa sellaiset mittasuhteet, että kaikkea sitä on koetettava..."

tounge.gif

Rakas joulupukki,

"Olen ollut tänä vuonna erityisen kiltti tyttö. En ole sinuun pienenäkään uskonut, ainakaan paljoa, mutta nyt kuitenkin epätoivoni ja Ducati-kuumeeni saavuttaa sellaiset mittasuhteet, että kaikkea sitä on koetettava..."

tounge.gif
Hommaa itelles Ducatimies ja pidä se "tyytyväisenä", ni ei siihen joulupukkia tartte  
tounge.gif
 Kyllä se sen sitte Sulle ostaa!

Mut josko tää joulupukki tois mulle punasen ST4S:n ilman apseja  
confused_orig.gif
vaikka titaaniputkilla, please!

Rakas joulupukki,

tounge.gif
Hommaa itelles Ducatimies ja pidä se "tyytyväisenä", ni ei siihen joulupukkia tartte  
tounge.gif
 Kyllä se sen sitte Sulle ostaa!
Hmm...kumpikohan olis todennäköisesti toteutuva vaihtoehto...
biggrin.gif

Joulu on kuitenkin tässä tapauksessa lähempänä, joten tähdätään ensiksi siihen...kai ne joulupukin pajalla tuollaisia Ducatejakin tekee  
tounge.gif

Mun silmälle, peffalle ja ajotyylille  Ducatin ST-sarja sopii mainiosti. Toivottavasti MP-näyttelyssä ovat hyvin esillä ja tuo ST3s:kin näkisi siellä.

R@gdollille sanoisin, että italialaisten designin ainakin ST:n kohdalla hoksaa, kun sitä koeajaa...
wink.gif

Kun tuota ST3s-lullaa katselee, niin voi todeta, että kyllä DS1000 Senna-värityksessä sentään on tyylikäs prätkä.
wink.gif

Kun tuota ST3s-lullaa katselee, niin voi todeta, että kyllä DS1000 Senna-värityksessä sentään on tyylikäs prätkä.
wink.gif
Sinulla täytyy olla joku salainen perversio joku päivä olla Ducatin omistaja. Sen verran paljon tänne kuitenkin kirjoittelet... Luulenkin, että vaivihkaa käyt salaa katselemassa netistä näitä upeita Italialaisia Ducati-merkkisiä moottoripyöriä... et vaan kehtaa tunnustaa kavereille "snagarilla", että suunnittelet ostavasi vihdoinkin sen oikean moottoripyörän noitten tehokäyrämallien jälkeen.

biggrin.gif

Sinulla täytyy olla joku salainen perversio joku päivä olla Ducatin omistaja.
Minä olen perinteisen tyylin miehiä. Marco Bjurströmiltä sekä muilta nekku-Niiloilta pitäisi saksia jortikka kokonaan pois kun eivät tiedä, mihin sitä käytetään. Rehellisesti sanoen en näe Ducatissa mitään ihmeellisempää enkä ole haaveillut sellaisesta (tai olisinhan sen voinut halutessani jo ostaakin). Enemmän minua kiinnostaa teho ja kulku niin prätkissä kuin autoissakin, mutta en ala nyt taas niistä väittelemään. Tähän kommenttiini syynä on se, että kaverillani on DS1000 Senna-värityksessä ja se on aivan oikeasti omalla tavallaan erittäin tyylikäs prätkä. Kun aikanaan koeajoin Ducateja kaverini pyynnöstä, pidin ST3:sta vakiosäädöillä (minä en ala koeajopyörien säätöjä ropaamaan koskaan) vellovana lullana, jonka ajoasentokin on tällaiselle keski-ikäiselle miehelle aivan liian pysty eli pappamallinen. DS1000:ssa on sopivan kyykky ajoasento ja pyörä on selvästi kovempi jousitukseltaan vakiosäädöissä (which is nice), minkä lisäksi se taittuu ketterämmin mutkaan kuin pappamopo-ST3. Luulisin (Fabio T. tietää paremmin), että DS1000 edustaa enemmän Ducatin alkuperäistä urheilullisten prätkien perintöä kuin joku ST3. Ainoa miinus DS1000:ssa oli selkeä voiman puute. Väärinkäsitysten välttämiseksi: ei siinä ST3:ssa tuntunut olevan potkua edes senkään vertaa. Kiihdytyksissä neljällä alimmalla vaihteella vedin noilla molemmilla prätkillä aina huomaamattani rajoittajaan, jolloin ruiskutus katkesi ja minä kiroilin.
biggrin.gif
Tuollaista V-2:sta pitää varmaan ajaa toisella tyylillä eikä sillä saa repiä kierroksia yli 10.000 kuten kiloisessa rivinelkussa, jossa kone laulaa hauskasti.

Back