• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Tiger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja steve
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänäänpä meinasin polkaista Tiikerin liikenteesee ja eipä puhunutkaan mitään...
mad.gif
Vaihde on vapaalla, mutta eipä syty mittaristoon vapaata osoittava valo... Huomenna soitto huoltoon josko heillä olisi jokin neuvo ko. vaivaan... Samalla täytyy kertoilla, että Tiikeri vuotaa öljyä öljynpoisto tulpasta. Tulppaa en enempää uskalla kiristää ja olen sen putsannutkin... Muilla samoja vaivoja?
tiger1050.com sivulla jollain oli sama öljynvuoto vaiva ja syylliseksi paljastui hiushalkeama öljypohjassa...
Eihän vika voi olla niinkin yksinkertainen että tappokatkaisija on epähuomiossa jäänyt väärään asentoon?
Silloinhan triple ei ainakaan sytytä vaihde vapaalla valoa, vaikka vapaalla olisikin. Eikä starttaa...
Syynä oli tappokatkaisija soitin huoltoon ja neuvoivat muutaman kerran heiluttamaan tappokatkaisijaa päälle ja pois ja nyt taas pelittää, täytyy viedä pyörä huoltoon kun loma alkaa ensi viikolla niin saavat katsoa katkaisijaa ja samalla öljypohjaa...

Syynä oli tappokatkaisija soitin huoltoon ja neuvoivat muutaman kerran heiluttamaan tappokatkaisijaa päälle ja pois ja nyt taas pelittää, täytyy viedä pyörä huoltoon kun loma alkaa ensi viikolla niin saavat katsoa katkaisijaa ja samalla öljypohjaa...
Oletko käyttänyt tappokatkaisijaa vai tuliko siihen kosketusvikaa ihan omia aikojaan ? Oma Tiger on tähän asti ollut ongelmaton.

Omia aikojaan ss
iihen jokin häikkä tuli, nyt on pyörä toiminut moitteetta öljyvuotoa lukuunottamatta. Täytyy kokeilla vaihtaa propun tiiviste kun löytyy itseltä sopiva astia mihin öljyt laskee...

No, joo Tiger on tilattu ja tullee ensi viikolla kun olen saanut rahat kasaan
062802jumpie_prv.gif

ABS, korotettu lasi ja sivulaukut(joihin ei oikiastaan olisi ollut varaa
wink.gif
, mutta kun sattuivat olemaan paikalloilaan siinä (valkeassa) pyörässä minkä halusin.

Onko tigerissä minkäänlaista työkalusarjaa? Etsin kyllä, mutta en löytänyt.
Entä onko joku löytänyt matalampaa pleksiä, kun tuo vakio tuntuu turhan korkealta hyvillä keleillä.

Onko tigerissä minkäänlaista työkalusarjaa? Etsin kyllä, mutta en löytänyt.
Entä onko joku löytänyt matalampaa pleksiä, kun tuo vakio tuntuu turhan korkealta hyvillä keleillä.
Triplessä on ainakin satulan alla työkalut, siis satulassa kiinni.
Eli penkki irti ja ympäri niin jo näkyy ne vähäiset työkalut.
Ohjekirjan mukaan myös Tiikeristä pitäisi löytyä työkalut sieltä.

Onko tigerissä minkäänlaista työkalusarjaa?
Juu kyllä ne siellä penkin pohjassa ovat (pitäisi olla). Itsekkin katselin että onpa tyhjä tuo paikka istuimen alla, jonka oletin olevat työkaluja varten. Melkein jo soittelin myyjälle, koska vanhassa Tbirdissä ne oli just toisin päin. Kirja oli penkissä ja työkalut rungonpäällä olevassa lokerossa.

Tsekkaa Tiger1050 keskusteluja ja siellä löytyy tarvikeplekseistä juttuja.
esim "Tarvikekeskustelu osio" tai sitten hakusanalla screen

Kiitos! Sieltähän ne kalut löytyivat. Pitänee alkaa etsimään sitä pleksin palasta.

Terve.
Täällä olisi Tigerin1050 peilien jatke, onko kukaan tilannut täältä jotain?Peilien jatke

Olen yrittänyt miettiä miten nuo peilin varret saisi itse pidennettyä. Ajattelin että rautakaupoista olisi löytynyt jonkunlainen jatkomutteri siihen keskelle vartta , mutta tuo kierre M10 x 1.25 on vissiin vaikea löytää? Onko muita jotka haaveilevat paremmista peileistä?

Terve.
Täällä olisi Tigerin1050 peilien jatke, onko kukaan tilannut täältä jotain?Peilien jatke

Olen yrittänyt miettiä miten nuo peilin varret saisi itse pidennettyä. Ajattelin että rautakaupoista olisi löytynyt jonkunlainen jatkomutteri siihen keskelle vartta , mutta tuo kierre M10 x 1.25 on vissiin vaikea löytää? Onko muita jotka haaveilevat paremmista peileistä?
R.M: Heinolta hommasin itselleni levikkeet peileihin ja nyt näkee muutakin kuin omat kyynärpäät.
http://www.rmheino.fi/

No, mitkä on kokemukset uudesta Tigeristä, itselläni enämpi hyvää kuin huonoa,: Hyvä ajaa, tehoa riittävästi.

Tigeri voitti muuten GS bemarin jossain matkaenskatestissä, GS bemarille kova paikka. joku voitti sen sen omassa lajissa.

Tsekkaa Tiger1050 keskusteluja ja siellä löytyy tarvikeplekseistä juttuja.
esim "Tarvikekeskustelu osio" tai sitten hakusanalla screen
Kiitokset, tuosta foorumista ei vielä tietoa ollutkaan
On olemassa myös toinen foorumi tiikereille jos englanninkielinen tarina kelpaa.

http://www.triumphrat.net/tiger/

toki tuo sama paikka passaa muillekkin rumppakuskeille kun peruuttaa 6 merkkiä pois tuosta osoitteesta...

Back