ankkalinna
New member
Onko kokemuksia, omistajilta, koeajajilta. saatavuus jne.
Jos ostais sen viimeisen pyörän.....?
Jos ostais sen viimeisen pyörän.....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli mielikuvasi edellisestä millainen tahansa,niin gen 2 lyö ällikällä kaikki,eikä siitä ole kahtapuhettaKuitenkin mieleinen tuo vanhakin maxi, niin sairaalta kun se kuulostaakin, joten polte olisi kova päästä uuden puikkoihin. Taatusti hauska "tehocustomi".
Moro,Ja p*skat... Nyt tuntuu olevan homma silleen, että meikäläinenkin viimein antautuu järkevine perusteluineen ja ens kesäksi olisi hommattava 2010 V-MAX.
Eli kertokaas nyt sitten te onnelliset omistajat vaikkapa seuraavat faktat:
- Onnistuukos sen hankkiminen ihan niinkuin muittenkin pyörien, eli että oman vanhan ratsun saa kaupoissa vaihdettua rahaksi?
- Minkälaisia vakuutushintoja tuollaiseen könttiin olisi odotettavissa?
- Entäpä tuleeko 2010 malliin kenties jotain uutta, vai jatketaanko samalla mallilla nyt sitten seuraavat 20 vuotta?
- Sitten tietty noitten kilkkeitten valmistajat kiinnostaa kovin... erityisesti jos joku on alkanut jo valmistaa suurempaa bensatankkia?![]()
HUOH! No mutta niinku joku tuolla jo aiemmin totesi, jos nyt viimein ostaisi sen "viimeisen" pyörän itselleen... 100 kiloa liikaa... sekä hevosvoimia, että painoa... kuulostaa järkevälle!
Tässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi..HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa![]()
Mulla oli se "VIIMEINEN PYÖRÄ" ,jota pidin hetken oman moottoripyöräilyn viimeisenä täyttymyksenä Rocket3 turbollaTässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi..HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa
AINA ja jokakerta alkaa tekemään mieli jotain muuta. Ja ne penteleet vielä vaihtelee jatkuvasti. Siksi kävinkin tekemässä loton tänään. Jos paukahtaa yksinäinen 7 oikein niin lupaan tässä, että tilaan ensi viikolla:![]()
- Aprilia RSV4
- BMW GS1200 Adventure
- H-D Road King
- Moto-Guzzi Griso 8v
- Triumph Scrambler
+ kustomoitan radikaalisti nykyisen pyörän.![]()
Edit: Oho, lotto on jo arvottu. Taidan tarkistaa aamulla...
näin se menee..Mulla oli se "VIIMEINEN PYÖRÄ" ,jota pidin hetken oman moottoripyöräilyn viimeisenä täyttymyksenä Rocket3 turbollaTässä on NIIN oikea lause, ettei oikeampaa voisi olla. M1800R:n piti olla (no en mä sitä uskonut koskaan täysin itsekään) se viimeinen pyörä. Noh, kaiketi se oli viimeinen kustomi..HUOH! "Viimeistä" pyörää ei ole olemassakaan,on vain fiiliksiä ennen uuden pyörän hankintaa
AINA ja jokakerta alkaa tekemään mieli jotain muuta. Ja ne penteleet vielä vaihtelee jatkuvasti. Siksi kävinkin tekemässä loton tänään. Jos paukahtaa yksinäinen 7 oikein niin lupaan tässä, että tilaan ensi viikolla:![]()
- Aprilia RSV4
- BMW GS1200 Adventure
- H-D Road King
- Moto-Guzzi Griso 8v
- Triumph Scrambler
+ kustomoitan radikaalisti nykyisen pyörän.![]()
Edit: Oho, lotto on jo arvottu. Taidan tarkistaa aamulla...![]()
![]()
Ja mieli muuttuu kokoajan.......
Kun ajaa ja kokeilee kaikenlaisia,niin hämmentyy itsekkin omasta VARMASTA ja LOPULLISESTA valinnasta......
Kyllähän maxi on kuitenkin samaa ämpärimuovia kuin muutkin japsit, ihan niin kuin vanhemmatkin on, eli eipä taida pelkät "osat" määrittää hintaa. Status määrittää. Hyvä niin, kyseessähän onkin kulttipyörä.Maxi on ja pysyy kulttipyöränä tulevaisuudessakin. Eihän hyvää jokavuosi voi muutella. Tehtiihän vanhempaakin mallia vaivaiset 24v. Hinnankin ymmärtää kun onhan se tehty jalometallista. Saahan sillä hinnalla ämpärimuovista kyhättyjä suzukeja ja kavoja kaksinkappalein.l
Sulla on liian tuore tuntuma edelliseen malliin,mutta ajotuntumaa ei ole uuteen malliin minkäänlaista?? Vai montako kilometria olet pelillä vedellyt ?Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 2001 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.
Pitäähän se paikkansa ettei vanha maxi ole ns.hyvä pyörä. Ehkäpä juurikin nuo puutteet ja aikoinaan hyvinkin vetoja omannut kone tekevät siitä sen kulttipyörän. Mun mielestä maxilla on hauska ajaa sellaisenaan. Ei siinä tarvi mitään hyviä ajo-ominaisuuksia olla, ei se sporttipyörä yritäkkään olla.Huonoa suunnittelua tai halpoja materiaaleja kun on 100 kg liian painava. Kone on kieltämättä kiinnostava ja ulkonäkö ihan ok. Itsellä oli 2001 täysitehoinen V-Max aikoinaan ja isokoneinen (siihen aikaan iso eli 1800cc , nykyään keskikokoinen kun kaikki kunnon koneet on yli 2l) harrikka pesi sen mennentullen kaikissa ominaisuuksissa, että se siitä kultista. Lötkö runko, pieni tankki, hirveä jano, kardaani pompotti ja surkeat jarrut, ääniäkään ei millään saanu kuulostamaan hyviltä.
Honda kun tekisi sen wingin koneella Milanossa olleen customin. Oli tosi hieno ja keveämmän näköinen kuin V-Max. 150 hv riittäisi aivan hyvin ja 6 sylinteriä antaisi hienon soundin suorilla putkilla. Kompressoriakin varmaan löytyy.
Tuosta uudesta V-maxin koneesta saisi mahtavan pelin kun saisi 100 kg pois, mutta turbot ym. ei korvaa sitä tosiasiaa että se on aivan liian painava.