Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse vaimosi kanssa saman kokoisena ihmisenä ja paljon ässällä matkustelleena voin kertoa että matkalaisen paikka ässässä hakkaa rykkösen 6-0.Moro.
Kesän Acella ajaneena alkaa tehdä mieli R1:stä. Kertokaas miten paljon kyykympi tuo on Acen jälkeen ajella?? Onko satunnainen 165/55 vaimon kuskaaminen ihan ok?? Pääasiassa tulee töissä käytyä ja taajamassa cruisailtua. Matka-ajoa ei oikeastaan ollenkaan. Jokusia muutaman satkun reissuja pitkin kesää. Jos jollakin on tarjolla sopivan hintainen Rykkönen niin vaikka yv:nä mailia. Vaihdossa saa tuon -97 Acen tai suorallakin voisi onnistua.. 7te alkaa olla jo aika paljon pyörässä kiinni minun mielestä, kun muutakin tekemistä on perheellisellä..![]()
Itse vaimosi kanssa saman kokoisena ihmisenä ja paljon ässällä matkustelleena voin kertoa että matkalaisen paikka ässässä hakkaa rykkösen 6-0.
Nyt tulee vähän mutuna, mutta veikkaisin rykkösen kyytiläisenpaikan olevan ylempänä ja vielä kauempana kun ässässä. Eli kyytiläinen jää juuri niin kuin itse sanoit, helposti irtonaiseksi sinne taakse. Tämän tyttären ässäkuski on päälle 180cm pitkä, normaalivartaloinen mieshenkilö, eli tilaa takana on soutaa niin eteen kuin taaksekin. Harvoin sitä kuiten tulee nojaitua tiiviisti kuskiin, paitsi motarinopeuksissa ja jos paleleeItse vaimosi kanssa saman kokoisena ihmisenä ja paljon ässällä matkustelleena voin kertoa että matkalaisen paikka ässässä hakkaa rykkösen 6-0.
Kiitokset vinkistä. Mukava kuulla takana istujan mielipide. Eikö ässän kyytiläisen asento ole kuitenkin melko lähellä Rykkösen asentoa? Polvet on ainakin melkoisen koukussa ja etunoja melkoinen. Pari lyhyttä kyytiä kavereille(180/90) antaneena moittivat polvikulmaa. Mutta hyvä iso satula. Itseä arveluttaa juuri tuo, että kyytiläinen jää liian kauas taakse ja joutuu nojaamaan voimakkaasti eteenpäin, ottaen tietysti kuskista tukea ja rasittaa kuskin käsiä entisestään. Tuommoinen fiilis oli, kun vaimo oli ekakertaa acen kyydissä. Nyttemmin sujuu paljon paremmin ja mukavammin, eikä tarvi jännittää taaksepäin putoamista.![]()