Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä vielä odotellaan, vielä linkki vie viestiketjun alkuun, ei uusimpaan viestiin
'Kynttilä' viestit nostaa myös turhaan vanhat onnettomuusketjut etusivulle vaikka ketjuun ei ole tullut mitään asiaa.
Sama ongelma uudellakin softalla. Etusivu uudet viestit linkki vie ketjun alkuun, josta tieten pääsee viimeisin viesti linkistä tuoreimpaan vastaukseen. Ei iso ongelma, mutta ainakin henk.koht. ärsyttää. Ei olisi edes järin iso korjattava? Toki hajonnee joka softapäivityksen yhteydessä uudestaan?
Rasittava aina klikata ketjun uusinta viestiä, sitten scrollata kohti ketjun alkua ja muistella, että koskas viimeksi olin kirjautuneena ja millä sivulla silloin olin

Kaikki maailman foorumit tekee tämän työn sun puolesta (jos olet lukenut viestejä kirjautuneena), eli klikkaat viestiketjun nimen edessä olevaa pyöreää oranssiä pylpyrää, niin selain menee automaattisesti sen viestin kohdalle mitä et ole vielä lukenut.
Laitan tähän ketjuun kun otsikko on sinne päin.
Voisiko uusien viestien näkyvyyttä pidentää nykyisestä n. kahdesta vuorokaudesta? Eli kun on selaamatta foorumia pidempään, esim. 5 päivää
Laitoin tuon nyt olemaan 5 päivää. Tai ainakin luulen, että se vipu vaikutti tuohon.
Laitoin tuon nyt olemaan 5 päivää. Tai ainakin luulen, että se vipu vaikutti tuohon.

Kerran se kirpaisee kun ne merkkaa uudelleen luetuiksi osioittain.