• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

uutta ikkunaa lt:hen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ural2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ural2

New member
oliko jotain joukko tilauksia ja tuliko halvemmaks.
siis talven aikaan uus pitäs saada.
ajellaan nyt syksy vanhalla, keväällä uus kirkas ruutu.
biggrin.gif

Jos jenkkilästä esim CeeBaileyltä tilaa, niin jonkun kympin säästää rahtikuluissa, jos saa yhden tai kaksi lasintilaajaa samaan kimppaan. Samassa paketissa mahtuu lisäksi tulemaan jotain pehmikettä kuten sisäkasseja tms.

R.M. Heino kuulemma myy yhden koon Z-Techic -lasia, josta jollain on täälläkin kokemuksia. Kannattaa kysyä pitävätkö varastossa ja mitä maksaa.

BMW-kerhon sivuilta löytyy infopaketti tuulilasien yms. roinan tilaamisesta rapakon takaa...
http://bmw.homeunix.org/foorumi/viewtopic.php?f=88&t=1107

Mulla ei tällä hetkellä ole kimppahalukkaita tiedossani, mutta jos niitä ilmenee, voin olla tiedonvälittäjänä. Laita itsestäsi tiedot vaikka PM:nä niin laitetaan lista alulle, jos niin tykkäät.

t. pozo

062802moto_prv.gif

smile_org.gif
kiitokset.
selailen kyllä aina palstaa eli huomaan kyllä jos
tilaus hommaa on tiedossa.
soitan heinolle ja kyselen sieltäkin.
mikähän on vakio koko kun mulla toden
näköisesti toi on korkeampi ja haluaisin
just samanlaisen kun mikä nyt on.
on mukavan kokoinen.

smile_org.gif
kiitokset.
selailen kyllä aina palstaa eli huomaan kyllä jos
tilaus hommaa on tiedossa.
soitan heinolle ja kyselen sieltäkin.
mikähän on vakio koko kun mulla toden
näköisesti toi on korkeampi ja haluaisin
just samanlaisen kun mikä nyt on.
on mukavan kokoinen.
Jos et välttämättä halua BMW orkkislasia entisen tilalle (joita niitäkin on varmaan joutilaina yhdellä jos toisella päätellen Kaliforniasta tilattujen määrästä
wink.gif
) niin CeeBaileyn -2 tai -3 tuumainen vastannee parhaiten BMW:n korkeaa tehdaslasia.
Tärkeätähän on, että saat lasin lasketuksi niin alas, että pystyt katsomaan sen yli niissä tilanteissa, joissa yli on pakko nähdä. Vaikka muuten mieluusti ajelisitkin lasin takana sen läpi katsellen.

Itse olen 180 senttinen kaiketi normaaliselkäinen ja ajan -3 tuumaisella. Kun penkki on alhaalla ei lasi voisi olla yhtään korkeampi meikäläiselle. (Pitkillä matkoilla tulee sitten joskus hissatuksi tuo sähköpenkki 60 milliä ylemmäs vaihtelun vuoksi, jolloin tuo lasi voisi sitten olla taas korkeampikin...)

Eli panes galluppi pystyyn ja kysele porukoiden mielipiteitä kun samalla kerrot itsestäsi vähän (pituus)mittoja ensin ja ajatko penkki ala eli yläasennossa jne...

t. pozo

062802moto_prv.gif

Annetaan ikkunavinkkiä vaikkei kysytäkään
biggrin.gif

Eli olen tilannut Cbaileysilta ikkunan sivuwingseillä. Tilasin +2 tuumaisen, josta on sahattu 4,5 cm pois yläreunasta. Lasi on siis aika tarkaan se eurocut 0 with wings mittainen.

Olen 191 pitkä ja kun ajan penkki yläasennossa näen reilusti lasin yli kun sen laskee ala-asentoon. Jos lasken jakkaran alas niin näen eteeni lasin yli n.30m päähän eli en enää sujuvasti.

Back