• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uutta pukkaa !

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dege
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:)- Ei widdu, mikä noita itävaltalaisinsinöörejä vaivaa!? Onnistuivat hinkkaamaan viivotin-suorakulma-designia vielä karseammaksi, kohta toi SD näyttää ihan 70-/80-luvun sukurutsatulta volvolta...:doh:
Eihän niillä kotarin suunnittelu- ja markkinointiosaston pomoilla olis kovin pitkä matka ottaa teollisen muotoilun kurssimatkaa vaikka Milanoon, mut eivät osaa... eivät ymmärrä... :hanuria:
Ruma.
 
Ainakin se uude tft-mittaristo olisi pitänyt pudottaa sen etuvalon päälle, siihen ohjaustangon etupuolelle tai tuohon ohjaustangon päälle, niin kuin tässä
14991032_10211166697673266_2817527405521072098_o.jpg
 
Kummasti kaikissa testeissä ihmettelevät ja kehuvat tuota SDR 1290 mukavaksi nakuksi ja tuuli ja viima ei puskekkaan naamariin ja rintaan niin pahasti kun luulis.

Sillä mittarin sijainnilla ja pienellä lipalla on oma tarkoitus ja idea nääs.
 
Viimeksi muokattu:
:)- Ei widdu, mikä noita itävaltalaisinsinöörejä vaivaa!? Onnistuivat hinkkaamaan viivotin-suorakulma-designia vielä karseammaksi, kohta toi SD näyttää ihan 70-/80-luvun sukurutsatulta volvolta...:doh:
Eihän niillä kotarin suunnittelu- ja markkinointiosaston pomoilla olis kovin pitkä matka ottaa teollisen muotoilun kurssimatkaa vaikka Milanoon, mut eivät osaa... eivät ymmärrä... :hanuria:
Ruma.

Mun mielestä ihan pirun siistejä vehkeitä tekevät. Erottuvat massasta. Tosin jos alkas näyttää -70/-80-lukulaiselta niin sehän olis retroo, joka on taas muodissa.
 
:)- Ei widdu, mikä noita itävaltalaisinsinöörejä vaivaa!? Onnistuivat hinkkaamaan viivotin-suorakulma-designia vielä karseammaksi, kohta toi SD näyttää ihan 70-/80-luvun sukurutsatulta volvolta...:doh:
Eihän niillä kotarin suunnittelu- ja markkinointiosaston pomoilla olis kovin pitkä matka ottaa teollisen muotoilun kurssimatkaa vaikka Milanoon, mut eivät osaa... eivät ymmärrä... :hanuria:
Ruma.

Makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli, onhan se hyvä kun ovat edes erilaisia. Toki jotenkin pieniähän noi ovat.

Työkaverin uudella Datsunin Xtraililla kun oltiin matkassa niin huoltsikan pihassa koko porukka käveli samanvärisen Mitsun outlanderin viereen repimään kahvoja. Eikä se vieressä ollut Subarun Foresterikaan ihan eri puusta veistetty ollut.
 
Jopas muuten herätti mopokuumeen tuo 790Duke. Toivottavasti saavat tuotantoon tuon riittävän tehokkaana ja ennenkaikkee kevyenä.
 
Hianoja laitteita! En ole ennen noita mp julkistuksia kattonut, mutta olipa kyllä helvetin surkea esitys noin niinkuin esityksenä. Ei ihan hirveesti oltu panostettu mihinkään. Pyörät ei näy kuvassa ja maailmanmestari joka ei oikein tiedä milloin tulla lavalle ei osaa käynnistää pyörää eikä oikein näytä tietävän mitä sille pitäisi tehdä kun se viimein käynnistyy ja kuvaajan edessä joku nostaa kännykänsä kameran eteen, lavalla hyppii jotain kamerahemmoja niinkuin jossain sirkuksessa... Huh.
 
KTM viilaa piinkovaa 1290 Super Duke R:ää entisestään kaudelle 2017. Uudesta Euro 4 -moottorista irtoaa 177 hevosvoimaa eli neljä edellisversiota enemmän, ja alustaa on muovattu uudella 48-millisellä WP:n haarukalla ja saman valmistajan uudella takavaimentimella.

Myös pyörän ulkomuotoa on päivitetty; erityisesti edukseen erottuu uusi LED-ajovalo. Painon kerrotaan nousseen kuusi kiloa, mutta lisäkiloja ei ulospäin juuri huomaa. Ohjaustankoa on madallettu ja levennetty, ja sen edessä komeilee uusi TFT-näyttö, josta voidaan muodostaa yhteys älypuhelimeen lisävarusteena tarjottavan KTM My Riden avulla. Boschin MTC-luistoneston ja mutka-ABS:n ohella lisävarustekattaukseen kuuluu myös slip- ja launch control sekä quickshifter.

Teksti Andreas Jennersjö


Lainattu
http://www.bike.fi/etusivu/entista-ronskimpi-ktm-super-duke-r
 
Hianoja laitteita! En ole ennen noita mp julkistuksia kattonut, mutta olipa kyllä helvetin surkea esitys noin niinkuin esityksenä. Ei ihan hirveesti oltu panostettu mihinkään. Pyörät ei näy kuvassa ja maailmanmestari joka ei oikein tiedä milloin tulla lavalle ei osaa käynnistää pyörää eikä oikein näytä tietävän mitä sille pitäisi tehdä kun se viimein käynnistyy ja kuvaajan edessä joku nostaa kännykänsä kameran eteen, lavalla hyppii jotain kamerahemmoja niinkuin jossain sirkuksessa... Huh.

Kyl tää oli mun makuun selkeesti parempi kuin Yamahan vastaava, jossa pomo jaaritteli jostain värien merkityksestä ekat puol tuntia.
 
Voi olla :p mutta ei tolla esityksellä kyllä saa pisteitä kun olis ollu oikeasti mahkut luoda markkinointikiimaa katselijoiden ruudulle.
 
Back
Ylös