• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uutta tripleä pukkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä taida olla tarvetta lähteä pyöräkaupoille vielä. Nuo lamput kyllä ihan hirveät. Muuten ehkä menettelisi, mutta ei sitä minunkaan mielestäni olisi tarvinnut japseja yrittää matkia. 1050 kyllä pudotti silmät päästä silloin 2005 kun näin ekat kuvat. Ei mahtanut mittään ja ostaahan se piti.

Siitä taitaa olla useampi vuosi, kun olen täällä viimeksi osallistunut keskusteluun, vaikka Tripleä olenkin päivittänyt uudempaan viimeksi heinäkuussa.

Nyt oli pakko.

Yamaha! Ensimmäinen mielikuva oli Yamaha! Kyllähänä tuo pitäisi livenä nähdä, mutta kuvien perusteella siitä puuttuu mallille ominainen Rock'n Roll, munat, kaunis rosoisuus ja mitä kaikkea näitä onkaan. Ei saisi olla ennakkoluuloinen ja tuomita designea muutaman kuvan perusteella, mutta... mutta.

Siitä taitaa olla useampi vuosi, kun olen täällä viimeksi osallistunut keskusteluun, vaikka Tripleä olenkin päivittänyt uudempaan viimeksi heinäkuussa.

Nyt oli pakko.

Yamaha! Ensimmäinen mielikuva oli Yamaha! Kyllähänä tuo pitäisi livenä nähdä, mutta kuvien perusteella siitä puuttuu mallille ominainen Rock'n Roll, munat, kaunis rosoisuus ja mitä kaikkea näitä onkaan. Ei saisi olla ennakkoluuloinen ja tuomita designea muutaman kuvan perusteella, mutta... mutta.
Vaikka ulkoisesti muistuttaakin Japseja (tosin kaukaisesti) eli puuttuu Munat ja Rock .Mutta eiköhän käytös kuitenkin ole Eurooppalaisten asettamalla Fighter tasolla eli rokkaa tavalla josta japsien vastaavat vain haaveilevat.

Ei vittu...
bawling.gif
vieläkin itkettää... Odotin suurella innolla, et minkälainen peto sieltä 2011 tulee... Niin NIIN suuri pettymys... Ei muuta kuin bussikortilla ranteet auki
biggrin.gif

Sanoisin että vähän turhan pyöreitä muotoja kotarimiehelle, mutta on tuossa kuitenkin potentiaalia: kuva.

Kyllä tuo minusta Trumpalta näyttää eikä japsilta - vaikka toki vähän rohkeampikin voisi olla. Tuossa kuvassa tosin seat cowl pistää tökerösti silmään.

062802moto_prv.gif

Mulle kyllä kelpais jopa lamput, koneelle olisi saanyt tehdä jotain. Vaikka +30 heppaa ja 2000 kierroksia lisää. Viimekesänä testasin streed tripleä kun oma oli huollossa, hienot vedot ja äänet yläpäässä.

noissa 'luontokuvissa' runko on itseasiassa hieno, vauhdikkaan näköinen. vanhat lamput olisi menneet vielä hyvin, onhan tuo runko jo modernimman näköinen.

pyöreätkin lamput olisi voinut tehdä nykyaikaisemmiksi, esim kokoa vähän hiomalla/takakupujen materiaalia muuttamalla, pienentämällä takakupuja.

Onko missään näkynyt lisätarvikeosien hinnastoa Speed Triplelle, erityisesti vuoden 2011 mallille?

Onks Suomessa jotain erityisen harkinnan arvoista Triumph-kauppaa, jossa kannattaa asioida vai pitääkö pyytää vaan tarjouksia joka puolelta?

Mielestäni uusi malli on varsin hieno, varsinkin Arrowin sliparilla ja putkella. Etulamput olisivat voineet jäädä pyöreiksi, kunhan olisivat aavistuksen pienentäneet niin tempulla olisi tullut hieman modernimpi look valoihin.

Onko missään näkynyt lisätarvikeosien hinnastoa Speed Triplelle, erityisesti vuoden 2011 mallille?

Onks Suomessa jotain erityisen harkinnan arvoista Triumph-kauppaa, jossa kannattaa asioida vai pitääkö pyytää vaan tarjouksia joka puolelta?

Mielestäni uusi malli on varsin hieno, varsinkin Arrowin sliparilla ja putkella. Etulamput olisivat voineet jäädä pyöreiksi, kunhan olisivat aavistuksen pienentäneet niin tempulla olisi tullut hieman modernimpi look valoihin.
Tuolta löytyy accessory range £-hintoineen. Jotain käsitystä saa mitä maksaa kotomaassa kun pistät noihin hiukka katetta päälle.
http://www.triumphmotorcycles.co.uk/accessories

Itse pyytäisin tarjoukset ainakin Motomarket, Seinäjoki ja HD Center. HD Centerissä olen itse saanut parhaat tarjoukset tähän mennessä, kun edellisen pyörän vaihtohyvitys on ynnäilty mukaan.

Tarkoititko muuten nyt itse pyörästä tarjousta vai lisäkilkkeistä?

Joo mäkin tilasin puhelimella 675 Street Triplen Seinäjoelta näkemättä ja kokematta. Ja tyytyväinen olin
smile_org.gif

Uusi malli näyttää mun silmiin hyvältä, kunhan siinä on kaikki kuttaperkkalärpäkkeet kiinni. Jos nyt sais tolla edellisellä mallilla ensi kesän ainakin ajettua. Täytyy toivoa ettei joku varasta sitäkin. Hälyttävä levyjarrulukko jo on. Arveluttaa vaan sen käyttö kun jos se alkaa huutaa, niin se huutaa kunnes avaimella meet ottaa sen irti levystä. Jos ei olekkaan itse kotona, voi loppua ihmisiltä huumori siihen kun se huutaa siellä yksinään...

On se oma -05:nen vaan niin paaaaljon komeampi! Toi pyörä vois tosiaan olla minkä merkkinen tahansa..

Messuillä kävin uutta Tripleä ihmettelemässä, eikä se herättänyt minkäänlaisia hurraa elämyksiä. Runko oli menevän näköinen, mutta ne etuvalot
crazy.gif

Olihan tuo nyt livenä huomattavasti paremman näköinen kuin kuvissa. Ja kyllä tuon Trumpaksi tunnisti heti.

Back