Mattamaalaus alkanee tässä heti kuhan pääsen maihin. Tässä kävi nääs sellanen pikku "moka". Että omaan silmään ei sopineet yhtään ne vakiot hopeiset DUCATI tarrat mitä pyörässä oli. Nooh, tietty eikun hemmettiin ne siittä... Ekan kirjaimen ku olin poistanu ni huomasin että perkele jää hirveet kuopat (lakan alla kun olivat).
Mutta ku alottanu olin niin eihän sitä ny voinu enää peruakkaan. Eli vedin kaikki kirjaimet veks + uudet tekstit päälle mustalla. Vaan sen verran ne alkuperästen kuopat siellä vaivaa, että hivasen ne pois sieltä ja sit mattamustaa samoilla tulilla perään... Tällasta se pyörän kans puuhastelu on, välillä otetaan takapakkia ja välillä sit onnistutaan.
Eli mä vedän nyt alkajaisiksi mattamustalla vain ne sivukatteen palaset missä se Ducati teksti oli. Siitä on hyvä jatkaa sitten jos väri vielä silmää mielyttää... Se vois toisaalta olla makea säilyttää sitä Duccen punaistakin jossakin. Mut antaa oman silmän päättää missä!
Jousen säädöissä mä olen kokeilemalla päässy jonkulaiseen tulokseen. Pitää niitä vaimennus & paluupuolen juttuja kokeilla pikksen lisää vielä. Mä en yleensä pyöriäni liikkeissä käytä, ellei ole ihan PAKKO. Sen verta rahastusta suhteessa töiden haastavuuteen on ilmassa... Ne isommat huollot 24 tuhannen välein saa liike hoitaa. Muuten mennään itse puuhastelemalla, sehän on suuri osa tätä koko harrastusta!
MRA:n touring pleksin tilasin juuri savun värisenä. Alkuperäisestä mä "choppaan" sellasen minipleksin, ja tietysti maalaan senkin sitten mattamustalla...
Kuhan nyt tosiaan pääsis maihin täältä kaleerin päältä & elämään kiinni!