Rokkerilla tullu ajeltua nyt 7tkm. Eihän se mikään ketteryyden mestari oo, mutta kääntyy ja kulkee sen mitä tollaselta odottaa voikin. Ei todellakaan mikään sellanen laite jolla mutkatiellä saisi pelätä pyörän ominaisuuksia.
Mulla on tuo Race Tuneri kans ja sillä on ylivoimaisesti monipuolisimmat mahdollisuudet säätää HD:n ruiskua. Voi tehdä melkein mitä vaan ja logittaa myös 28 eri arvoa muistiin dynovedoista ja tiellä ajamisesta. Hyvä puoli on myös se, että pyörään ei jää mitään ylimääräistä osaa vaan softalla komennetaan suoraa omaa ruiskua. Valmiita karttoja tulee mukana vain HD:n omille SE osille, mutta tietenkin softalla voi säätää ruiskun kohdilleen mille tahansa osa kokonaisuudelle. Huono puoli on hinta ja se, että karttoja on todella monta ja niiden toiminnallisuuden ja vaikutusten ymmärtäminen vaatii paljo enempi perehtymistä kuin esim powercommanderin. Monipuolisuudella on kääntöpuolensa.
Omas moperis on nyt 113" SE osakasa, jossa männät, kannet, sylinterit, nokat, 50mm ruiskubody ja V&H competition 2-1 putkisto. Valmista karttaa hiukka muokkailin ja aika helpolla sai seokset kohdilleen.