Itse tuli ruuvattua edesmenneeseen V-Stormiin yhtä jos sun toistakin käikälää:
- Laminar Lip
- Autocom Active-Plus
- Ylimääräinen virtapistoke penkin alle
- Hepco&Beckerin laukkuraudat ja Touratechin alulaukut (nämä ovat juuri ne Makke71:n mainitsemat myynnissä olevat)
- Suzukin oma (SW-Motech) navigaattorin asennusrauta (myyty). IMHO ehdottomasti paras ratkaisu laitettaessa navia V-Stromiin, navin tullessa todella ideaaliselle korkeudelle näkökentässä.
- Fenda Extenda, etulokarin jatke. Erittäin suositeltava varuste myös.
- Valkeat vilkun lasit
Ylimääräisenä tallinnurkasta laukkujen ja rautojen lisäksi löytyisi vielä Touratechin sumuvalot kiinnitysrautoineen....tosin johtosarja puuttuu. Itse valot on Hellan valmisteet...eli ei sieltä huonoimmasta päästä.
Kuvia pyörästä ja romppeista löytyy kotisivuiltani ...mikäli kiinnostaa.
- Laminar Lip
- Autocom Active-Plus
- Ylimääräinen virtapistoke penkin alle
- Hepco&Beckerin laukkuraudat ja Touratechin alulaukut (nämä ovat juuri ne Makke71:n mainitsemat myynnissä olevat)
- Suzukin oma (SW-Motech) navigaattorin asennusrauta (myyty). IMHO ehdottomasti paras ratkaisu laitettaessa navia V-Stromiin, navin tullessa todella ideaaliselle korkeudelle näkökentässä.
- Fenda Extenda, etulokarin jatke. Erittäin suositeltava varuste myös.
- Valkeat vilkun lasit
Ylimääräisenä tallinnurkasta laukkujen ja rautojen lisäksi löytyisi vielä Touratechin sumuvalot kiinnitysrautoineen....tosin johtosarja puuttuu. Itse valot on Hellan valmisteet...eli ei sieltä huonoimmasta päästä.
Kuvia pyörästä ja romppeista löytyy kotisivuiltani ...mikäli kiinnostaa.